PIRITTA PERÄLÄ

MMJKLMS

MIHIN TÄMMÖNEN NAINEN ON KADONNUT

9

3169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Onkohan tämä Piritta sama, joka aikoinaan lauloi
      sellaista laulua, kuin "menolippu" ?
      Ei ole hänestäkään kuulunut enään mitään. Muistelen, että olisin ostanut jopa hänen silloisen Lp-levynkin.
      Hyvä tyttö oli laulamaan!

      • Ylen äänilevystäö

        Ylen ÄÄNILEVYSTÖSTÄ LÖYTYY PIRITTA PERÄLÄ SITTEN EI OLE TIETOA KOKO TYTÖSTÄ


      • Nimetön
        Ylen äänilevystäö kirjoitti:

        Ylen ÄÄNILEVYSTÖSTÄ LÖYTYY PIRITTA PERÄLÄ SITTEN EI OLE TIETOA KOKO TYTÖSTÄ

        Huomasin tutkaillessani tuota "menolippua" ja Pirittaa, niin muistin nimen väärin.
        Sellaista laulajaa muistelin, kuin Theresa.
        Joten missähän mahtaa olla hänkin tänä päivänä.
        Kyllä tuo Piritankin nimi jotenkin tutulta tuntuu takavuosien ajoilta.


      • 31
        Nimetön kirjoitti:

        Huomasin tutkaillessani tuota "menolippua" ja Pirittaa, niin muistin nimen väärin.
        Sellaista laulajaa muistelin, kuin Theresa.
        Joten missähän mahtaa olla hänkin tänä päivänä.
        Kyllä tuo Piritankin nimi jotenkin tutulta tuntuu takavuosien ajoilta.

        Piritta on levyttänyt myös Menolippu-biisin, tosin joitakin vuosia myöhemmin. Kaikenlaisia cower-versioita tehtiin aikoinaan monessa levy-yhtiössä sen hetken suosikkibiiseistä. Näin ei toimita enää tietääkseni lainkaan.


      • Anonyymi
        31 kirjoitti:

        Piritta on levyttänyt myös Menolippu-biisin, tosin joitakin vuosia myöhemmin. Kaikenlaisia cower-versioita tehtiin aikoinaan monessa levy-yhtiössä sen hetken suosikkibiiseistä. Näin ei toimita enää tietääkseni lainkaan.

        Menolipun levytti alkujaan Teresa Rosenius. Sen jälkeen sitä ovat coveroineet Piritta, Satu Pentikäinen, Virve Rosti muun muassa. Ja varmaan joku mieskin?

        https://www.google.com/search?gs_ssp=eJzj4tVP1zc0TCrPsKwyyzIxYPTiL0ktSi1OVCjKL07NyywtBgCh8gqt&q=teresa rosenius&rlz=1C1CHZN_fiFI926FI926&oq=teresa ro&aqs=chrome.1.69i57j46j0l2j46j0l2.11034j0j15&sourceid=chrome&ie=UTF-8


    • Nimetön
    • ---

      Cd-kokoelma Sateiset kadut on juuri ilmestynyt esittäjän 70-luvun kappaleista.

      • Laulua kuulen

        Hienoa, että Piritta on vielä voimissaan ja laulaa edelleen. Tänään (30.11.13) kuulin Pirittan laulavan Radio Suomen Lempimusiikkia ohjelmassa. Kyllä oli yllätys, kun en ollut kuullut hänen lauluaan vuosikausiin!


      • Iskelmämies
        Laulua kuulen kirjoitti:

        Hienoa, että Piritta on vielä voimissaan ja laulaa edelleen. Tänään (30.11.13) kuulin Pirittan laulavan Radio Suomen Lempimusiikkia ohjelmassa. Kyllä oli yllätys, kun en ollut kuullut hänen lauluaan vuosikausiin!

        Todella hienon äänen omaava artisti, joka ansaitsisi tulla paremmin tunnetuksi. Ihanalla seitsemänkymmentäluvulla tehtiin hienoja iskelmiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1449
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1049
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      161
      743
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      690
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      557
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe