MIHIN TÄMMÖNEN NAINEN ON KADONNUT
PIRITTA PERÄLÄ
9
3169
Vastaukset
- Nimetön
Onkohan tämä Piritta sama, joka aikoinaan lauloi
sellaista laulua, kuin "menolippu" ?
Ei ole hänestäkään kuulunut enään mitään. Muistelen, että olisin ostanut jopa hänen silloisen Lp-levynkin.
Hyvä tyttö oli laulamaan!- Ylen äänilevystäö
Ylen ÄÄNILEVYSTÖSTÄ LÖYTYY PIRITTA PERÄLÄ SITTEN EI OLE TIETOA KOKO TYTÖSTÄ
- Nimetön
Ylen äänilevystäö kirjoitti:
Ylen ÄÄNILEVYSTÖSTÄ LÖYTYY PIRITTA PERÄLÄ SITTEN EI OLE TIETOA KOKO TYTÖSTÄ
Huomasin tutkaillessani tuota "menolippua" ja Pirittaa, niin muistin nimen väärin.
Sellaista laulajaa muistelin, kuin Theresa.
Joten missähän mahtaa olla hänkin tänä päivänä.
Kyllä tuo Piritankin nimi jotenkin tutulta tuntuu takavuosien ajoilta. - 31
Nimetön kirjoitti:
Huomasin tutkaillessani tuota "menolippua" ja Pirittaa, niin muistin nimen väärin.
Sellaista laulajaa muistelin, kuin Theresa.
Joten missähän mahtaa olla hänkin tänä päivänä.
Kyllä tuo Piritankin nimi jotenkin tutulta tuntuu takavuosien ajoilta.Piritta on levyttänyt myös Menolippu-biisin, tosin joitakin vuosia myöhemmin. Kaikenlaisia cower-versioita tehtiin aikoinaan monessa levy-yhtiössä sen hetken suosikkibiiseistä. Näin ei toimita enää tietääkseni lainkaan.
- Anonyymi
31 kirjoitti:
Piritta on levyttänyt myös Menolippu-biisin, tosin joitakin vuosia myöhemmin. Kaikenlaisia cower-versioita tehtiin aikoinaan monessa levy-yhtiössä sen hetken suosikkibiiseistä. Näin ei toimita enää tietääkseni lainkaan.
Menolipun levytti alkujaan Teresa Rosenius. Sen jälkeen sitä ovat coveroineet Piritta, Satu Pentikäinen, Virve Rosti muun muassa. Ja varmaan joku mieskin?
https://www.google.com/search?gs_ssp=eJzj4tVP1zc0TCrPsKwyyzIxYPTiL0ktSi1OVCjKL07NyywtBgCh8gqt&q=teresa rosenius&rlz=1C1CHZN_fiFI926FI926&oq=teresa ro&aqs=chrome.1.69i57j46j0l2j46j0l2.11034j0j15&sourceid=chrome&ie=UTF-8
- Nimetön
Kirjoita osoitteeseeni:
[email protected]
terveisin Piritta - ---
Cd-kokoelma Sateiset kadut on juuri ilmestynyt esittäjän 70-luvun kappaleista.
- Laulua kuulen
Hienoa, että Piritta on vielä voimissaan ja laulaa edelleen. Tänään (30.11.13) kuulin Pirittan laulavan Radio Suomen Lempimusiikkia ohjelmassa. Kyllä oli yllätys, kun en ollut kuullut hänen lauluaan vuosikausiin!
- Iskelmämies
Laulua kuulen kirjoitti:
Hienoa, että Piritta on vielä voimissaan ja laulaa edelleen. Tänään (30.11.13) kuulin Pirittan laulavan Radio Suomen Lempimusiikkia ohjelmassa. Kyllä oli yllätys, kun en ollut kuullut hänen lauluaan vuosikausiin!
Todella hienon äänen omaava artisti, joka ansaitsisi tulla paremmin tunnetuksi. Ihanalla seitsemänkymmentäluvulla tehtiin hienoja iskelmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701449
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311049- 43885
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html161743- 39739
- 49690
- 52561
- 116558
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529557Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521