PIRITTA PERÄLÄ

MMJKLMS

MIHIN TÄMMÖNEN NAINEN ON KADONNUT

9

3169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Onkohan tämä Piritta sama, joka aikoinaan lauloi
      sellaista laulua, kuin "menolippu" ?
      Ei ole hänestäkään kuulunut enään mitään. Muistelen, että olisin ostanut jopa hänen silloisen Lp-levynkin.
      Hyvä tyttö oli laulamaan!

      • Ylen äänilevystäö

        Ylen ÄÄNILEVYSTÖSTÄ LÖYTYY PIRITTA PERÄLÄ SITTEN EI OLE TIETOA KOKO TYTÖSTÄ


      • Nimetön
        Ylen äänilevystäö kirjoitti:

        Ylen ÄÄNILEVYSTÖSTÄ LÖYTYY PIRITTA PERÄLÄ SITTEN EI OLE TIETOA KOKO TYTÖSTÄ

        Huomasin tutkaillessani tuota "menolippua" ja Pirittaa, niin muistin nimen väärin.
        Sellaista laulajaa muistelin, kuin Theresa.
        Joten missähän mahtaa olla hänkin tänä päivänä.
        Kyllä tuo Piritankin nimi jotenkin tutulta tuntuu takavuosien ajoilta.


      • 31
        Nimetön kirjoitti:

        Huomasin tutkaillessani tuota "menolippua" ja Pirittaa, niin muistin nimen väärin.
        Sellaista laulajaa muistelin, kuin Theresa.
        Joten missähän mahtaa olla hänkin tänä päivänä.
        Kyllä tuo Piritankin nimi jotenkin tutulta tuntuu takavuosien ajoilta.

        Piritta on levyttänyt myös Menolippu-biisin, tosin joitakin vuosia myöhemmin. Kaikenlaisia cower-versioita tehtiin aikoinaan monessa levy-yhtiössä sen hetken suosikkibiiseistä. Näin ei toimita enää tietääkseni lainkaan.


      • Anonyymi
        31 kirjoitti:

        Piritta on levyttänyt myös Menolippu-biisin, tosin joitakin vuosia myöhemmin. Kaikenlaisia cower-versioita tehtiin aikoinaan monessa levy-yhtiössä sen hetken suosikkibiiseistä. Näin ei toimita enää tietääkseni lainkaan.

        Menolipun levytti alkujaan Teresa Rosenius. Sen jälkeen sitä ovat coveroineet Piritta, Satu Pentikäinen, Virve Rosti muun muassa. Ja varmaan joku mieskin?

        https://www.google.com/search?gs_ssp=eJzj4tVP1zc0TCrPsKwyyzIxYPTiL0ktSi1OVCjKL07NyywtBgCh8gqt&q=teresa rosenius&rlz=1C1CHZN_fiFI926FI926&oq=teresa ro&aqs=chrome.1.69i57j46j0l2j46j0l2.11034j0j15&sourceid=chrome&ie=UTF-8


    • Nimetön
    • ---

      Cd-kokoelma Sateiset kadut on juuri ilmestynyt esittäjän 70-luvun kappaleista.

      • Laulua kuulen

        Hienoa, että Piritta on vielä voimissaan ja laulaa edelleen. Tänään (30.11.13) kuulin Pirittan laulavan Radio Suomen Lempimusiikkia ohjelmassa. Kyllä oli yllätys, kun en ollut kuullut hänen lauluaan vuosikausiin!


      • Iskelmämies
        Laulua kuulen kirjoitti:

        Hienoa, että Piritta on vielä voimissaan ja laulaa edelleen. Tänään (30.11.13) kuulin Pirittan laulavan Radio Suomen Lempimusiikkia ohjelmassa. Kyllä oli yllätys, kun en ollut kuullut hänen lauluaan vuosikausiin!

        Todella hienon äänen omaava artisti, joka ansaitsisi tulla paremmin tunnetuksi. Ihanalla seitsemänkymmentäluvulla tehtiin hienoja iskelmiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe