PIRITTA PERÄLÄ

MMJKLMS

MIHIN TÄMMÖNEN NAINEN ON KADONNUT

9

3169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Onkohan tämä Piritta sama, joka aikoinaan lauloi
      sellaista laulua, kuin "menolippu" ?
      Ei ole hänestäkään kuulunut enään mitään. Muistelen, että olisin ostanut jopa hänen silloisen Lp-levynkin.
      Hyvä tyttö oli laulamaan!

      • Ylen äänilevystäö

        Ylen ÄÄNILEVYSTÖSTÄ LÖYTYY PIRITTA PERÄLÄ SITTEN EI OLE TIETOA KOKO TYTÖSTÄ


      • Nimetön
        Ylen äänilevystäö kirjoitti:

        Ylen ÄÄNILEVYSTÖSTÄ LÖYTYY PIRITTA PERÄLÄ SITTEN EI OLE TIETOA KOKO TYTÖSTÄ

        Huomasin tutkaillessani tuota "menolippua" ja Pirittaa, niin muistin nimen väärin.
        Sellaista laulajaa muistelin, kuin Theresa.
        Joten missähän mahtaa olla hänkin tänä päivänä.
        Kyllä tuo Piritankin nimi jotenkin tutulta tuntuu takavuosien ajoilta.


      • 31
        Nimetön kirjoitti:

        Huomasin tutkaillessani tuota "menolippua" ja Pirittaa, niin muistin nimen väärin.
        Sellaista laulajaa muistelin, kuin Theresa.
        Joten missähän mahtaa olla hänkin tänä päivänä.
        Kyllä tuo Piritankin nimi jotenkin tutulta tuntuu takavuosien ajoilta.

        Piritta on levyttänyt myös Menolippu-biisin, tosin joitakin vuosia myöhemmin. Kaikenlaisia cower-versioita tehtiin aikoinaan monessa levy-yhtiössä sen hetken suosikkibiiseistä. Näin ei toimita enää tietääkseni lainkaan.


      • Anonyymi
        31 kirjoitti:

        Piritta on levyttänyt myös Menolippu-biisin, tosin joitakin vuosia myöhemmin. Kaikenlaisia cower-versioita tehtiin aikoinaan monessa levy-yhtiössä sen hetken suosikkibiiseistä. Näin ei toimita enää tietääkseni lainkaan.

        Menolipun levytti alkujaan Teresa Rosenius. Sen jälkeen sitä ovat coveroineet Piritta, Satu Pentikäinen, Virve Rosti muun muassa. Ja varmaan joku mieskin?

        https://www.google.com/search?gs_ssp=eJzj4tVP1zc0TCrPsKwyyzIxYPTiL0ktSi1OVCjKL07NyywtBgCh8gqt&q=teresa rosenius&rlz=1C1CHZN_fiFI926FI926&oq=teresa ro&aqs=chrome.1.69i57j46j0l2j46j0l2.11034j0j15&sourceid=chrome&ie=UTF-8


    • Nimetön
    • ---

      Cd-kokoelma Sateiset kadut on juuri ilmestynyt esittäjän 70-luvun kappaleista.

      • Laulua kuulen

        Hienoa, että Piritta on vielä voimissaan ja laulaa edelleen. Tänään (30.11.13) kuulin Pirittan laulavan Radio Suomen Lempimusiikkia ohjelmassa. Kyllä oli yllätys, kun en ollut kuullut hänen lauluaan vuosikausiin!


      • Iskelmämies
        Laulua kuulen kirjoitti:

        Hienoa, että Piritta on vielä voimissaan ja laulaa edelleen. Tänään (30.11.13) kuulin Pirittan laulavan Radio Suomen Lempimusiikkia ohjelmassa. Kyllä oli yllätys, kun en ollut kuullut hänen lauluaan vuosikausiin!

        Todella hienon äänen omaava artisti, joka ansaitsisi tulla paremmin tunnetuksi. Ihanalla seitsemänkymmentäluvulla tehtiin hienoja iskelmiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1012
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      788
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      518
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe