PIRITTA PERÄLÄ

MMJKLMS

MIHIN TÄMMÖNEN NAINEN ON KADONNUT

9

3169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Onkohan tämä Piritta sama, joka aikoinaan lauloi
      sellaista laulua, kuin "menolippu" ?
      Ei ole hänestäkään kuulunut enään mitään. Muistelen, että olisin ostanut jopa hänen silloisen Lp-levynkin.
      Hyvä tyttö oli laulamaan!

      • Ylen äänilevystäö

        Ylen ÄÄNILEVYSTÖSTÄ LÖYTYY PIRITTA PERÄLÄ SITTEN EI OLE TIETOA KOKO TYTÖSTÄ


      • Nimetön
        Ylen äänilevystäö kirjoitti:

        Ylen ÄÄNILEVYSTÖSTÄ LÖYTYY PIRITTA PERÄLÄ SITTEN EI OLE TIETOA KOKO TYTÖSTÄ

        Huomasin tutkaillessani tuota "menolippua" ja Pirittaa, niin muistin nimen väärin.
        Sellaista laulajaa muistelin, kuin Theresa.
        Joten missähän mahtaa olla hänkin tänä päivänä.
        Kyllä tuo Piritankin nimi jotenkin tutulta tuntuu takavuosien ajoilta.


      • 31
        Nimetön kirjoitti:

        Huomasin tutkaillessani tuota "menolippua" ja Pirittaa, niin muistin nimen väärin.
        Sellaista laulajaa muistelin, kuin Theresa.
        Joten missähän mahtaa olla hänkin tänä päivänä.
        Kyllä tuo Piritankin nimi jotenkin tutulta tuntuu takavuosien ajoilta.

        Piritta on levyttänyt myös Menolippu-biisin, tosin joitakin vuosia myöhemmin. Kaikenlaisia cower-versioita tehtiin aikoinaan monessa levy-yhtiössä sen hetken suosikkibiiseistä. Näin ei toimita enää tietääkseni lainkaan.


      • Anonyymi
        31 kirjoitti:

        Piritta on levyttänyt myös Menolippu-biisin, tosin joitakin vuosia myöhemmin. Kaikenlaisia cower-versioita tehtiin aikoinaan monessa levy-yhtiössä sen hetken suosikkibiiseistä. Näin ei toimita enää tietääkseni lainkaan.

        Menolipun levytti alkujaan Teresa Rosenius. Sen jälkeen sitä ovat coveroineet Piritta, Satu Pentikäinen, Virve Rosti muun muassa. Ja varmaan joku mieskin?

        https://www.google.com/search?gs_ssp=eJzj4tVP1zc0TCrPsKwyyzIxYPTiL0ktSi1OVCjKL07NyywtBgCh8gqt&q=teresa rosenius&rlz=1C1CHZN_fiFI926FI926&oq=teresa ro&aqs=chrome.1.69i57j46j0l2j46j0l2.11034j0j15&sourceid=chrome&ie=UTF-8


    • Nimetön
    • ---

      Cd-kokoelma Sateiset kadut on juuri ilmestynyt esittäjän 70-luvun kappaleista.

      • Laulua kuulen

        Hienoa, että Piritta on vielä voimissaan ja laulaa edelleen. Tänään (30.11.13) kuulin Pirittan laulavan Radio Suomen Lempimusiikkia ohjelmassa. Kyllä oli yllätys, kun en ollut kuullut hänen lauluaan vuosikausiin!


      • Iskelmämies
        Laulua kuulen kirjoitti:

        Hienoa, että Piritta on vielä voimissaan ja laulaa edelleen. Tänään (30.11.13) kuulin Pirittan laulavan Radio Suomen Lempimusiikkia ohjelmassa. Kyllä oli yllätys, kun en ollut kuullut hänen lauluaan vuosikausiin!

        Todella hienon äänen omaava artisti, joka ansaitsisi tulla paremmin tunnetuksi. Ihanalla seitsemänkymmentäluvulla tehtiin hienoja iskelmiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe