Lauantaina 16.8 se kuuluisa mato terästäytyy. Onko syytä huoleen? Käytän laajakaistaa, palomuuri ja virustorjunta on kunnossa, mutta olisiko syytä vetää yöksi piuhat seinästä irti??
keskiyö
9
749
Vastaukset
- Vutilo
Näitä aikojahan pitäisi sen hyökkäyksen olla jo menossa. Että myöhässä olet jo :). Ei se meidän aika aikavyöhykkeiden mukaan mene.
No ei syytä ottaa piuhoja seinästä. Vähän saattaa korkeintaan olla netti tukkonen mut siinä kaikki. - Tuota
Turhaa se on yhen madon takia täristä.
Se tulee jos se tulee,saahan sen poistettua. - jäytää
Minä olen nytkin parasta aikaa linnittautunut talomme kellarii. Kannettava mukana, mutta täällä onneksi ei saa nettiyhteyttä. Muonaa on kolmeksi päiväksi. Taskulamppu valona, muuten pilkkopimeää ja aavemainen tunne.
Jos se saatanan mato tänne luikertelee niin tallaan sen kuoliaaksi.
Tilanne on hal..... vittu sentään alkaa patteri loppuun...eikä varap... nyt se sammuu koko.... hei perkele.. - Tulla
Mulla on niin hyvät suojat,ettei se ainakaan mun konetta sammu
- Mäkkikäki
;) ja mulla on mäkki
Ei vaan, on noi virukset meillekin hankalia, noita kun tippuu aina välillä työpöydälle ja niitä saa raahata roskikseen... pitäs väsätä vissiin joku applescripti automatisointiin.. hmm... - veka
Mäkkikäki kirjoitti:
;) ja mulla on mäkki
Ei vaan, on noi virukset meillekin hankalia, noita kun tippuu aina välillä työpöydälle ja niitä saa raahata roskikseen... pitäs väsätä vissiin joku applescripti automatisointiin.. hmm...Sainpahan keskustelun aikaiseksi.
Tuu pois sieltä kellarista ja lataa akku.
Hyvää loppukesää kaikille. - jelppiä
veka kirjoitti:
Sainpahan keskustelun aikaiseksi.
Tuu pois sieltä kellarista ja lataa akku.
Hyvää loppukesää kaikille.vai leikilläkös kirjotit, veka...eihän se mato sinun koneelles hyökkää, vaan pyrkii jollain tavalla kiusaamaan windows updatea...korjatkaa, jos olen väärässä???
- Höh
jelppiä kirjoitti:
vai leikilläkös kirjotit, veka...eihän se mato sinun koneelles hyökkää, vaan pyrkii jollain tavalla kiusaamaan windows updatea...korjatkaa, jos olen väärässä???
no sillaihan se mato vaan luikertelee sun tai jonkun muun koneelle ja alkaa sitten käynnisteleen sitä omia aikojaan ja sitten kaikki pösilöt jotka ei oo ajoissa tehneet saatavilla olleita päivityksiä missä madon mentävistä reikäsistä kyllä ilmoiteltiin alkaavat yhtäaikaa päivitteleen koneitaan ja gates saa sydärin ja mikkis romahtaa. JÄRKKYÄ!
- olet väärässä
jelppiä kirjoitti:
vai leikilläkös kirjotit, veka...eihän se mato sinun koneelles hyökkää, vaan pyrkii jollain tavalla kiusaamaan windows updatea...korjatkaa, jos olen väärässä???
Kun nyt puheena oleva mato tulee koneellesi niin sen tarkoitus todella on hyökätä vain Microsoftia vastaan!
Mutta, mutta kun siinä madossa onkin ohjelmointi virheitä, niin noin puolet sen madon koneelleen saaneista ovat todella pulassa, koska sen madon ohjelmoitivirheen vuoksi mato sammutteleekin konettasi minuutin välein!!
Ja et pysty edes päivityksiä tai mitään muutakaan imuroimaan, kun koneesi sammuu kesken kaiken.
On aivan tuurista kiinni saako ns. kunnollisen madon joka ei konettasi häiritse mitenkään, vai saatko sen version madosta jossa on ohjelmointi virhe ja koneesi sammuu minuutin välein!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948