Tässä pari huomiota renkaanvaihdon yhteydssä 2-litrasesta -04 GS:stä. Takajarrut olivat melkoisessa jumissa. Kun nosti pyörän ilmaan ja vapautti käsijarrun, niin jarru jäi päälle. Ihmettelinkin että mihin ne ruosteet takajarrulevyistä olivat talven aikana häipyneet... Jouduin purkamaan takasatulat pois ja rapsuttelemaan jarrupalojen liukupinnat puhtaiksi. Jarrupalat muuten joutui irrottamaan satulasta hakkaamaalla, niin jumissa olivat. Vähän kuparitahnaa liukupintoihin. Suosittelen tee se itse asentajille...
Toinen remontin paikka oli revennyt pakoputken takaäänenvaimentajan lämpösuoja, joka kolisi pakoputkea vasten. Galvanoitua peltiä ja popniittejä kehiin sinne.
Auto oli vasta 60 tkm huollossa, niin eivätpä kommentoineet mitään, saati että olisivat yrittäneet jotenkin korjata kumpaakaan näistä vioista.
Renkaanvaihdossa havaittua
Tee se itse
1
1012
Vastaukset
- Puusilmiä mekaanikkoina
Mulla oli laguna 60.000:n huollossa ja heti seuraavaalla viikolla napsahti pakoputki poikki. Joko niitä ei kiinosta tai sitten ne ei välitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460