Heips!!
Mulla on yks aika iso ja paha ongelma!! Ja nyt kaipaisin teidän viisaiden apua.
Elikkäs toukokuussa meil oli kemiassa sijainen.. Ja sit se lähti toukokussa poijes. Mutta nyt se sijainen on tullut ihan vaikituiseks maikaks kouluun ja mie oon ihan kympillä lätkässä siihen!!
Että mitä mie teen??!!????
Siis se maikka sanoo viel terve, moi, hei ym.. Ja sit kysy tänäänkin miten koulu on lähtenyt meneen.
Ja yks päivä se kysy mites loma meni. Niin ei nuo mua haittaa ollenkaan..Mutta oon ihan sika lätkässä siihen maikkaan... Siis se maikka pyörii koko ajan mun mielessä!!!
AUTTAKAA!!Please..!!
SANOKAA MITÄ MIE TEEN???!!??!!
4
384
Vastaukset
- Hapsiainen
Tuo on kieltämättä tosi paha tilanne, mut tiätsä, et aika moni ihastuu jossain vaiheessa opeen/sijaiseen ? Se on aika ikävä juttu sinänsä, kun kouluympäristö ei salli ope-oppilas-suhdetta ja täytyy vaan sanoo, että yritä unohtaa se ihana ope...voithan sä ainakin haaveilla siitä, eikä kukaan kiellä sitä =)
Onnee silti !- Lätkässä oleva likka...
Kuule, kumpa se unohtaminen ois niin helppoa!!
Nään sen meinaan ens kevääseen asti!! Sitten mie lähen koulusta poijes....=(
- muija
HANKI ELÄMÄ! se on opettaja ja tekee vaan työtään olemalla ystävällinen ja huolehtimalla oppilaistaan.. nothing else! hanki ikäistäs seuraa...
- Lätkässä oleva likka...
Kuule mulla on elämä!!!
Sitä paitti ei sitä ihastumiselle mittään voi!!!
Ja etkö tunne sanontaa: ''Ei se rakkaus ikää ja paikkaa katso''...!!!
Hehhehe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078