Osaiskohan joku suositella mukavaa paikkaa/firmaa sukeltamiseen kroatiassa? Ehkä löytyisi jopa suomalaisia työntekijöitä? Najadan löysin googletamalla.
Sukeltamaan
dyykki2
1
696
Vastaukset
- RinglingBros
Najada on suomalaisen omistuksessa ja tietääkseni ainakin muutama (tai yksi) dive master on suomalainen. Murter on mukava paikka ja hyvät sukellusvedet lähistöllä. Itse en ole vähään aikaan sukeltanut, mutta kävin tutustumassa paikkaan n. vuosi sitten. Anna ken pitää paikkaa on supersympaattinen ja omaa pitkän kokemuksen Välimeren alueelta. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316