Morjensta pöytään!
Meikäläinen olisi lähdössä soolo-reppureissulle Thaimaahan 5.6.2008-23.6.2008, kohteina mm. Koh Samet, Koh Lanta, Koh Tao, Hua Hin, Bang-Pa In ja sekä tietty Bangkok. Jos sattuu samanhenkisiä Suomi-Hessuja olemaan liikenteessä näillä mestoilla ko. ajankohtana niin laittaa siitä viestiä niin mennään vaikka bisselle tms. :)
Thaimaa 5.6.2008 - 23.06.2008
4
713
Vastaukset
- matkaohjelmaan ainakin
mainitsemiesi lisäksi Mae Hong Son, tietenkin Sukothai ja Khorat ja ilman muuta Udothani. Jos kiirettä pidätte niin vielä ehditte käydä Nong Khaissa sekä Ubon Ratcathanissa. Paluumatkalla voitte piipahtaa Nong Khaissa. Nähdäkseni Teillä on pari viikkoa loma-aikaa. Kaiken loppuajan voitte löhöilla Pattayalla.
Minähän lähden riemumielin oppaaksenne. Voi tosin olla olla että sammun jo Bangkokin Narai- hotelliin.. sekä joudutte selviämään ihan itse thaikiertueestanne. Minä selvittyäni lähden Pattayalle ja olen siellä koko ajan....
sanailee 27 x .....- koht lanta
Sinä se vekkuli oot mieheks.Sulla tuo huoramun kukka kakkii ain.
- Kimii
meinasitko millon olla bangkokin suunnalla?
- !!!!
Ollaan pienellä suomalais porukalla juhannuksena Samuilla. Tarkoitus mennä Rocknightsin suomalaiseen saunaan juhannusaattona. Eli jos liikut nurkilla, nähdään siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä211057- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2081026Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk308935- 42909
- 72885