Jerry Lewis

tuleva hollywoodnäyttelijä

kertokaas omat miälipiteenne huippujätkä Jerry Lewisistä.mun miälestä se on komedian tukipilari..mää teen samoja ilmeitä kuin se ja onhan mut jo kerran hoitoon niistä passitettu ;) Dean Martinin kaa se ei ollut ees hyvä,mut ku pääsi siitä oopperamiähestä riitojen takia eroon,nii hyvältä näytti! oottekos nähneet Geishan Boyn tai Nutty Professorin missä Jerry esiintyy? kaks nii v*tun hyvää elokuvaa,ettei voi arvostella..Jätkä on viäki tulessa,lupas esiintyvänsä Broadwaylla 96 vuatiaaks! nyt se on 77! amerikassa se ei oikeen ole suasiossa,mutta ranskassa ns. puolijumala!! niin ja itse musta tulee sen korvaaja kohta hollywoodiin,joskin nyt ensin Jim Carreysta eroon pääsee =)

3

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuminaama

"Koomikkojen kuningas" elokuva on kohtalainen.

Varhaisempi tuotanto on loistavaa viihdettä kaikin puolin.

• Rami

Jerry on parhaimmillaan erinomainen. Tri Jerry ja mr Hyde-leffasta pidän itsekin. Muita hyviä: Jerry tunaroi laivastossa, Jerry naistenmiehenä, Jerry kipusiskona, Jerry, myyntipäällikön kauhu, Rahaa kuin roskaa, Jerry ihmemiehenä, Jerry, perheen musta lammas. Onnea vain Hollywood-urallesi:)

• tuleva hollywoodnäyttelijä

jätkältähän löytyy enemmän kokemusta sen elokuvista ku ite uudeanajan sillä :) onko sulla nauhalla noita mitään? voisit myydä vaikka..näitkö noi silloin kesällä -98 vai myähemminkin?? vastaa.
        mää oon kans nähny noista lähes kaikki,mut kesällä -98 en ollu viä sen fani enkä osannu vääntää päätäni samalla tavalla nii nyt kaduttaa ja haluaisin nauhalle noi kaikki! muistan jotain piäntä siitä mustasta lampaasta..tai jos muuten voit auttaa,missä noita myytäis..ootkos ite nähny hollywood or bustin (huoleton härkätaistelija) jerry ja deanin viimeinen leffa yhdessä! se on paras..ainoa mikä mulla on videolla..Geisha Boyn ja Tri Jerry and Mr.Hyden muistan hyvinkin paljon..Geisha Boylle täysi 10"!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3639
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      43
      3546
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2811
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2546
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1469
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe