kertokaas omat miälipiteenne huippujätkä Jerry Lewisistä.mun miälestä se on komedian tukipilari..mää teen samoja ilmeitä kuin se ja onhan mut jo kerran hoitoon niistä passitettu ;) Dean Martinin kaa se ei ollut ees hyvä,mut ku pääsi siitä oopperamiähestä riitojen takia eroon,nii hyvältä näytti! oottekos nähneet Geishan Boyn tai Nutty Professorin missä Jerry esiintyy? kaks nii v*tun hyvää elokuvaa,ettei voi arvostella..Jätkä on viäki tulessa,lupas esiintyvänsä Broadwaylla 96 vuatiaaks! nyt se on 77! amerikassa se ei oikeen ole suasiossa,mutta ranskassa ns. puolijumala!! niin ja itse musta tulee sen korvaaja kohta hollywoodiin,joskin nyt ensin Jim Carreysta eroon pääsee =)
Jerry Lewis
3
252
Vastaukset
- kuminaama
"Koomikkojen kuningas" elokuva on kohtalainen.
Varhaisempi tuotanto on loistavaa viihdettä kaikin puolin. - Rami
Jerry on parhaimmillaan erinomainen. Tri Jerry ja mr Hyde-leffasta pidän itsekin. Muita hyviä: Jerry tunaroi laivastossa, Jerry naistenmiehenä, Jerry kipusiskona, Jerry, myyntipäällikön kauhu, Rahaa kuin roskaa, Jerry ihmemiehenä, Jerry, perheen musta lammas. Onnea vain Hollywood-urallesi:)
- tuleva hollywoodnäyttelijä
jätkältähän löytyy enemmän kokemusta sen elokuvista ku ite uudeanajan sillä :) onko sulla nauhalla noita mitään? voisit myydä vaikka..näitkö noi silloin kesällä -98 vai myähemminkin?? vastaa.
mää oon kans nähny noista lähes kaikki,mut kesällä -98 en ollu viä sen fani enkä osannu vääntää päätäni samalla tavalla nii nyt kaduttaa ja haluaisin nauhalle noi kaikki! muistan jotain piäntä siitä mustasta lampaasta..tai jos muuten voit auttaa,missä noita myytäis..ootkos ite nähny hollywood or bustin (huoleton härkätaistelija) jerry ja deanin viimeinen leffa yhdessä! se on paras..ainoa mikä mulla on videolla..Geisha Boyn ja Tri Jerry and Mr.Hyden muistan hyvinkin paljon..Geisha Boylle täysi 10"!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251