myydään 3 undulaattia, pariskunta ja uros
myydään tarjousten perusteella
lisätietoja [email protected]
myydään undulaatteja
5
819
Vastaukset
- pippuri
undulaattit vielä myynnissä?
- ;)
minkä värisiä undut ovat. itselläni on jo viisi 3 turkoosia 1 violetti ja 1harmaa.
tahtoisin vihreän, sateenkaaren, tai keltaisen....- 3 undua
Hei! Minulla on myös myynnissä (pyyntönä pelkästään hyvä koti, ei rahaa) kolme undulaattia. Väriltään vihreä, turkoosi ja oliivinvihreä. Annan ne pois vain kolmistaan. Laita sähköpostia jos kiinnostaa! [email protected]
3 undua kirjoitti:
Hei! Minulla on myös myynnissä (pyyntönä pelkästään hyvä koti, ei rahaa) kolme undulaattia. Väriltään vihreä, turkoosi ja oliivinvihreä. Annan ne pois vain kolmistaan. Laita sähköpostia jos kiinnostaa! [email protected]
Itse olen etsiskellyt lisää undulaatteja, mutta täälläkin ilmoitellaan usein, paikkakuntaa kun kyselee niin vastauksia ei kuulu. Ei ole mahdollisuutta lähteä satojenkilometrien päästä hakemaan, mutta kohtuu matkan kyllä. Ei varmaan undutkaan tykkäisi autossa montaa tuntia ihmetellä.
- 3undua
****** kirjoitti:
Itse olen etsiskellyt lisää undulaatteja, mutta täälläkin ilmoitellaan usein, paikkakuntaa kun kyselee niin vastauksia ei kuulu. Ei ole mahdollisuutta lähteä satojenkilometrien päästä hakemaan, mutta kohtuu matkan kyllä. Ei varmaan undutkaan tykkäisi autossa montaa tuntia ihmetellä.
Mahdoitkohan jo laittaa minulle sähköpostia? Undut ovat Kanta-Hämeessä jos kiinnostaa :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011362
- 1337030
- 1005771
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa415141- 524301
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304009- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323521Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223055- 793030