Anopin Hautajaiset

The Ziedrich

Mies oli kalassa ja näki hautajais kulkueen johon kuului 4 miestä arkkua kantamassa, pari itkevää ihmistä ja mieskoiran kanssa ja hänen perässä varmaan 50 miehen rivi. " Onko tämä kuninkaallisten hautajaiset ku on tämmöinen joukko saattamassa hautaan " Kalastaja kysyi, " Ei, anoppini kuoli eilen " mies koiran kanssa sanoi, " Mihin hän kuoli " Kalastaja kysyi, " Koirani repi hänet riekaleiksi " Mies sanoi, " Saanko lainata koiraanne? " Kalastaja kysyi, " Joo tottakai, asettukaa vain jonon päähän " mies sanoi.

Mies toiselle:
-Anoppini on oikea enkeli
-Jaa, minun anoppini on vielä elossa

12

15844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krizu

..olla kertomatta vitsei jotka on pyöriny tääl jo monta kertaa?

• The Ziedrich

Tottakai yritän kertoa uusia, joten jotkut vanhat voi tulla muistamatta et seon enne tullu.

• Commacopulator

Uusihan tämä oli. Tässä oli hautajais saattue ja mieskoira, niitä en ole ennen huomannut.

• mä..

Siis mä en älynny tota vitsii....Mitä hauskaa tos oli???

• rapgirl

ne 50 henkilöö halus kaiki lainata sitä koiraa joka oli repiny sen anopin riekaleiksi ko ne oli siel joos oottamas vuoroaan...

• rapgirl
        rapgirl kirjoitti:

ne 50 henkilöö halus kaiki lainata sitä koiraa joka oli repiny sen anopin riekaleiksi ko ne oli siel joos oottamas vuoroaan...

jonos eikä joos=)

• hoo moilane

hauskaa oli se MIESKOIRA.

• britney

olippa kerran yks mies ja se inhosi se anppia kerran sen anoppi tuuli käymä heille ja sen vaimo ei olut himassa kun sen anoppi tuuli käymän anoppi haluisi avvata ikkunan mutta ikkuna ei aukenut siten se mies huusi että APUA APUA APUA APUA SITEN JOKKU MISE TUULI SA SANOI että miks hudat ja mise sano etttä mun anoppi halua hyppä ikkunasta ulos ja mies sano no seppä hyvä on miks hudat kun sun anoppi halua hyppä ulos sähän inhotsun sun anoppia ja mies sano että kyllä mä tiän mutta ikkuna ei aukke sen takkia mä hudan Apua

• kala89

mitä eroa on blondilla ja jääkaapilla???

vastaus:jääkaappi ei päästä epämäärästä ääntä kun sieltä ottaa lihan ulos=)!!!

• britney

olippa kerran yks mies ja se inhosi se anppia kerran sen anoppi tuuli käymä heille ja sen vaimo ei olut himassa kun sen anoppi tuuli käymän anoppi haluisi avvata ikkunan mutta ikkuna ei aukenut siten se mies huusi että APUA APUA APUA APUA SITEN JOKKU MISE TUULI SA SANOI että miks hudat ja mise sano etttä mun anoppi halua hyppä ikkunasta ulos ja mies sano no seppä hyvä on miks hudat kun sun anoppi halua hyppä ulos sähän inhotsun sun anoppia ja mies sano että kyllä mä tiän mutta ikkuna ei aukke sen takkia mä hudan Apua

• panokkio

jos ensi kerralla kirjotat ihan rauhassa että saa selvää mitä olet yrittänyt kirjottaa. ta i krijotaa

• Bulibubu

Mikä on pahin rangaistus kaksin-naimisesta?
      -Kaksi anoppia.

Mitä savolainen sanoi kun anoppi tippui järveen?
      -Nyt ei naarata.

Lihatiskin myyjä asiakkaalle: Haluatteko vielä pilaantuneita kaloja kissallenne?
      Asiakas: Ei kiitos, anoppini lähti jo kotiinsa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe