Anopin Hautajaiset

The Ziedrich

Mies oli kalassa ja näki hautajais kulkueen johon kuului 4 miestä arkkua kantamassa, pari itkevää ihmistä ja mieskoiran kanssa ja hänen perässä varmaan 50 miehen rivi. " Onko tämä kuninkaallisten hautajaiset ku on tämmöinen joukko saattamassa hautaan " Kalastaja kysyi, " Ei, anoppini kuoli eilen " mies koiran kanssa sanoi, " Mihin hän kuoli " Kalastaja kysyi, " Koirani repi hänet riekaleiksi " Mies sanoi, " Saanko lainata koiraanne? " Kalastaja kysyi, " Joo tottakai, asettukaa vain jonon päähän " mies sanoi.

Mies toiselle:
-Anoppini on oikea enkeli
-Jaa, minun anoppini on vielä elossa

12

15982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krizu

      ..olla kertomatta vitsei jotka on pyöriny tääl jo monta kertaa?

      • The Ziedrich

        Tottakai yritän kertoa uusia, joten jotkut vanhat voi tulla muistamatta et seon enne tullu.


      • Commacopulator

        Uusihan tämä oli. Tässä oli hautajais saattue ja mieskoira, niitä en ole ennen huomannut.


    • mä..

      Siis mä en älynny tota vitsii....Mitä hauskaa tos oli???

      • rapgirl

        ne 50 henkilöö halus kaiki lainata sitä koiraa joka oli repiny sen anopin riekaleiksi ko ne oli siel joos oottamas vuoroaan...


      • rapgirl
        rapgirl kirjoitti:

        ne 50 henkilöö halus kaiki lainata sitä koiraa joka oli repiny sen anopin riekaleiksi ko ne oli siel joos oottamas vuoroaan...

        jonos eikä joos=)


      • hoo moilane

        hauskaa oli se MIESKOIRA.


    • britney

      olippa kerran yks mies ja se inhosi se anppia kerran sen anoppi tuuli käymä heille ja sen vaimo ei olut himassa kun sen anoppi tuuli käymän anoppi haluisi avvata ikkunan mutta ikkuna ei aukenut siten se mies huusi että APUA APUA APUA APUA SITEN JOKKU MISE TUULI SA SANOI että miks hudat ja mise sano etttä mun anoppi halua hyppä ikkunasta ulos ja mies sano no seppä hyvä on miks hudat kun sun anoppi halua hyppä ulos sähän inhotsun sun anoppia ja mies sano että kyllä mä tiän mutta ikkuna ei aukke sen takkia mä hudan Apua

      • kala89

        mitä eroa on blondilla ja jääkaapilla???


        vastaus:jääkaappi ei päästä epämäärästä ääntä kun sieltä ottaa lihan ulos=)!!!


    • britney

      olippa kerran yks mies ja se inhosi se anppia kerran sen anoppi tuuli käymä heille ja sen vaimo ei olut himassa kun sen anoppi tuuli käymän anoppi haluisi avvata ikkunan mutta ikkuna ei aukenut siten se mies huusi että APUA APUA APUA APUA SITEN JOKKU MISE TUULI SA SANOI että miks hudat ja mise sano etttä mun anoppi halua hyppä ikkunasta ulos ja mies sano no seppä hyvä on miks hudat kun sun anoppi halua hyppä ulos sähän inhotsun sun anoppia ja mies sano että kyllä mä tiän mutta ikkuna ei aukke sen takkia mä hudan Apua

      • panokkio

        jos ensi kerralla kirjotat ihan rauhassa että saa selvää mitä olet yrittänyt kirjottaa. ta i krijotaa


    • Bulibubu

      Mikä on pahin rangaistus kaksin-naimisesta?
      -Kaksi anoppia.

      Mitä savolainen sanoi kun anoppi tippui järveen?
      -Nyt ei naarata.

      Lihatiskin myyjä asiakkaalle: Haluatteko vielä pilaantuneita kaloja kissallenne?
      Asiakas: Ei kiitos, anoppini lähti jo kotiinsa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe