Anopin Hautajaiset

The Ziedrich

Mies oli kalassa ja näki hautajais kulkueen johon kuului 4 miestä arkkua kantamassa, pari itkevää ihmistä ja mieskoiran kanssa ja hänen perässä varmaan 50 miehen rivi. " Onko tämä kuninkaallisten hautajaiset ku on tämmöinen joukko saattamassa hautaan " Kalastaja kysyi, " Ei, anoppini kuoli eilen " mies koiran kanssa sanoi, " Mihin hän kuoli " Kalastaja kysyi, " Koirani repi hänet riekaleiksi " Mies sanoi, " Saanko lainata koiraanne? " Kalastaja kysyi, " Joo tottakai, asettukaa vain jonon päähän " mies sanoi.

Mies toiselle:
-Anoppini on oikea enkeli
-Jaa, minun anoppini on vielä elossa

12

15960

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krizu

..olla kertomatta vitsei jotka on pyöriny tääl jo monta kertaa?

• The Ziedrich

Tottakai yritän kertoa uusia, joten jotkut vanhat voi tulla muistamatta et seon enne tullu.

• Commacopulator

Uusihan tämä oli. Tässä oli hautajais saattue ja mieskoira, niitä en ole ennen huomannut.

• mä..

Siis mä en älynny tota vitsii....Mitä hauskaa tos oli???

• rapgirl

ne 50 henkilöö halus kaiki lainata sitä koiraa joka oli repiny sen anopin riekaleiksi ko ne oli siel joos oottamas vuoroaan...

• rapgirl
        rapgirl kirjoitti:

ne 50 henkilöö halus kaiki lainata sitä koiraa joka oli repiny sen anopin riekaleiksi ko ne oli siel joos oottamas vuoroaan...

jonos eikä joos=)

• hoo moilane

hauskaa oli se MIESKOIRA.

• britney

olippa kerran yks mies ja se inhosi se anppia kerran sen anoppi tuuli käymä heille ja sen vaimo ei olut himassa kun sen anoppi tuuli käymän anoppi haluisi avvata ikkunan mutta ikkuna ei aukenut siten se mies huusi että APUA APUA APUA APUA SITEN JOKKU MISE TUULI SA SANOI että miks hudat ja mise sano etttä mun anoppi halua hyppä ikkunasta ulos ja mies sano no seppä hyvä on miks hudat kun sun anoppi halua hyppä ulos sähän inhotsun sun anoppia ja mies sano että kyllä mä tiän mutta ikkuna ei aukke sen takkia mä hudan Apua

• kala89

mitä eroa on blondilla ja jääkaapilla???

vastaus:jääkaappi ei päästä epämäärästä ääntä kun sieltä ottaa lihan ulos=)!!!

• britney

olippa kerran yks mies ja se inhosi se anppia kerran sen anoppi tuuli käymä heille ja sen vaimo ei olut himassa kun sen anoppi tuuli käymän anoppi haluisi avvata ikkunan mutta ikkuna ei aukenut siten se mies huusi että APUA APUA APUA APUA SITEN JOKKU MISE TUULI SA SANOI että miks hudat ja mise sano etttä mun anoppi halua hyppä ikkunasta ulos ja mies sano no seppä hyvä on miks hudat kun sun anoppi halua hyppä ulos sähän inhotsun sun anoppia ja mies sano että kyllä mä tiän mutta ikkuna ei aukke sen takkia mä hudan Apua

• panokkio

jos ensi kerralla kirjotat ihan rauhassa että saa selvää mitä olet yrittänyt kirjottaa. ta i krijotaa

• Bulibubu

Mikä on pahin rangaistus kaksin-naimisesta?
      -Kaksi anoppia.

Mitä savolainen sanoi kun anoppi tippui järveen?
      -Nyt ei naarata.

Lihatiskin myyjä asiakkaalle: Haluatteko vielä pilaantuneita kaloja kissallenne?
      Asiakas: Ei kiitos, anoppini lähti jo kotiinsa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      191
      5121
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      27
      4498
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3157
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      260
      3070
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      158
      3005
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2551
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27