Anopin Hautajaiset

The Ziedrich

Mies oli kalassa ja näki hautajais kulkueen johon kuului 4 miestä arkkua kantamassa, pari itkevää ihmistä ja mieskoiran kanssa ja hänen perässä varmaan 50 miehen rivi. " Onko tämä kuninkaallisten hautajaiset ku on tämmöinen joukko saattamassa hautaan " Kalastaja kysyi, " Ei, anoppini kuoli eilen " mies koiran kanssa sanoi, " Mihin hän kuoli " Kalastaja kysyi, " Koirani repi hänet riekaleiksi " Mies sanoi, " Saanko lainata koiraanne? " Kalastaja kysyi, " Joo tottakai, asettukaa vain jonon päähän " mies sanoi.

Mies toiselle:
-Anoppini on oikea enkeli
-Jaa, minun anoppini on vielä elossa

12

15853

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krizu

..olla kertomatta vitsei jotka on pyöriny tääl jo monta kertaa?

• The Ziedrich

Tottakai yritän kertoa uusia, joten jotkut vanhat voi tulla muistamatta et seon enne tullu.

• Commacopulator

Uusihan tämä oli. Tässä oli hautajais saattue ja mieskoira, niitä en ole ennen huomannut.

• mä..

Siis mä en älynny tota vitsii....Mitä hauskaa tos oli???

• rapgirl

ne 50 henkilöö halus kaiki lainata sitä koiraa joka oli repiny sen anopin riekaleiksi ko ne oli siel joos oottamas vuoroaan...

• rapgirl
        rapgirl kirjoitti:

ne 50 henkilöö halus kaiki lainata sitä koiraa joka oli repiny sen anopin riekaleiksi ko ne oli siel joos oottamas vuoroaan...

jonos eikä joos=)

• hoo moilane

hauskaa oli se MIESKOIRA.

• britney

olippa kerran yks mies ja se inhosi se anppia kerran sen anoppi tuuli käymä heille ja sen vaimo ei olut himassa kun sen anoppi tuuli käymän anoppi haluisi avvata ikkunan mutta ikkuna ei aukenut siten se mies huusi että APUA APUA APUA APUA SITEN JOKKU MISE TUULI SA SANOI että miks hudat ja mise sano etttä mun anoppi halua hyppä ikkunasta ulos ja mies sano no seppä hyvä on miks hudat kun sun anoppi halua hyppä ulos sähän inhotsun sun anoppia ja mies sano että kyllä mä tiän mutta ikkuna ei aukke sen takkia mä hudan Apua

• kala89

mitä eroa on blondilla ja jääkaapilla???

vastaus:jääkaappi ei päästä epämäärästä ääntä kun sieltä ottaa lihan ulos=)!!!

• britney

olippa kerran yks mies ja se inhosi se anppia kerran sen anoppi tuuli käymä heille ja sen vaimo ei olut himassa kun sen anoppi tuuli käymän anoppi haluisi avvata ikkunan mutta ikkuna ei aukenut siten se mies huusi että APUA APUA APUA APUA SITEN JOKKU MISE TUULI SA SANOI että miks hudat ja mise sano etttä mun anoppi halua hyppä ikkunasta ulos ja mies sano no seppä hyvä on miks hudat kun sun anoppi halua hyppä ulos sähän inhotsun sun anoppia ja mies sano että kyllä mä tiän mutta ikkuna ei aukke sen takkia mä hudan Apua

• panokkio

jos ensi kerralla kirjotat ihan rauhassa että saa selvää mitä olet yrittänyt kirjottaa. ta i krijotaa

• Bulibubu

Mikä on pahin rangaistus kaksin-naimisesta?
      -Kaksi anoppia.

Mitä savolainen sanoi kun anoppi tippui järveen?
      -Nyt ei naarata.

Lihatiskin myyjä asiakkaalle: Haluatteko vielä pilaantuneita kaloja kissallenne?
      Asiakas: Ei kiitos, anoppini lähti jo kotiinsa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      143
      5920
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      4966
    3. 273
      3537
    4. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      12
      2071
    5. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      166
      1766
    6. Nainen, älä tee aloitetta, jos

Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak
      Ikävä
      189
      1686
    7. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      104
      1343
    8. Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta

>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii
      Maailman menoa
      226
      1322
    9. Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla

Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj
      Maailman menoa
      101
      1219
    10. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      62
      1195
    Aihe