Mies oli kalassa ja näki hautajais kulkueen johon kuului 4 miestä arkkua kantamassa, pari itkevää ihmistä ja mieskoiran kanssa ja hänen perässä varmaan 50 miehen rivi. " Onko tämä kuninkaallisten hautajaiset ku on tämmöinen joukko saattamassa hautaan " Kalastaja kysyi, " Ei, anoppini kuoli eilen " mies koiran kanssa sanoi, " Mihin hän kuoli " Kalastaja kysyi, " Koirani repi hänet riekaleiksi " Mies sanoi, " Saanko lainata koiraanne? " Kalastaja kysyi, " Joo tottakai, asettukaa vain jonon päähän " mies sanoi.
Mies toiselle:
-Anoppini on oikea enkeli
-Jaa, minun anoppini on vielä elossa
Anopin Hautajaiset
12
15982
Vastaukset
- Krizu
..olla kertomatta vitsei jotka on pyöriny tääl jo monta kertaa?
- The Ziedrich
Tottakai yritän kertoa uusia, joten jotkut vanhat voi tulla muistamatta et seon enne tullu.
- Commacopulator
Uusihan tämä oli. Tässä oli hautajais saattue ja mieskoira, niitä en ole ennen huomannut.
- mä..
Siis mä en älynny tota vitsii....Mitä hauskaa tos oli???
- rapgirl
ne 50 henkilöö halus kaiki lainata sitä koiraa joka oli repiny sen anopin riekaleiksi ko ne oli siel joos oottamas vuoroaan...
- rapgirl
rapgirl kirjoitti:
ne 50 henkilöö halus kaiki lainata sitä koiraa joka oli repiny sen anopin riekaleiksi ko ne oli siel joos oottamas vuoroaan...
jonos eikä joos=)
- hoo moilane
hauskaa oli se MIESKOIRA.
- britney
olippa kerran yks mies ja se inhosi se anppia kerran sen anoppi tuuli käymä heille ja sen vaimo ei olut himassa kun sen anoppi tuuli käymän anoppi haluisi avvata ikkunan mutta ikkuna ei aukenut siten se mies huusi että APUA APUA APUA APUA SITEN JOKKU MISE TUULI SA SANOI että miks hudat ja mise sano etttä mun anoppi halua hyppä ikkunasta ulos ja mies sano no seppä hyvä on miks hudat kun sun anoppi halua hyppä ulos sähän inhotsun sun anoppia ja mies sano että kyllä mä tiän mutta ikkuna ei aukke sen takkia mä hudan Apua
- kala89
mitä eroa on blondilla ja jääkaapilla???
vastaus:jääkaappi ei päästä epämäärästä ääntä kun sieltä ottaa lihan ulos=)!!!
- britney
olippa kerran yks mies ja se inhosi se anppia kerran sen anoppi tuuli käymä heille ja sen vaimo ei olut himassa kun sen anoppi tuuli käymän anoppi haluisi avvata ikkunan mutta ikkuna ei aukenut siten se mies huusi että APUA APUA APUA APUA SITEN JOKKU MISE TUULI SA SANOI että miks hudat ja mise sano etttä mun anoppi halua hyppä ikkunasta ulos ja mies sano no seppä hyvä on miks hudat kun sun anoppi halua hyppä ulos sähän inhotsun sun anoppia ja mies sano että kyllä mä tiän mutta ikkuna ei aukke sen takkia mä hudan Apua
- panokkio
jos ensi kerralla kirjotat ihan rauhassa että saa selvää mitä olet yrittänyt kirjottaa. ta i krijotaa
- Bulibubu
Mikä on pahin rangaistus kaksin-naimisesta?
-Kaksi anoppia.
Mitä savolainen sanoi kun anoppi tippui järveen?
-Nyt ei naarata.
Lihatiskin myyjä asiakkaalle: Haluatteko vielä pilaantuneita kaloja kissallenne?
Asiakas: Ei kiitos, anoppini lähti jo kotiinsa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634