TYTÖTKIN OSAA PELATA!!!!

TYTTÖ joka pelaa futista

hej pojat kome one nyt ;P siis aina vaa puhutaan että pojat pelaa fudista mutta kyllähän tytötkin voi pelata fudista ja ei jalis/fudis/jalkapallo (mikskä ikinä haluuttekaan sitä kutsua) oo vaan poikien laji!!!!!!!

27

1014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjä

      No ei kai.

    • Kundi

      ainaha te muijat voitte fudista pelata, mut ette te kuitenkaan sitä osaa. ainakaan yhtä hyvin kun me POJAT.

      • Venla

        No sehän riippuu ihan pelaajista, et kumpi on parempi, tyttö vai poika. Esim. monta vuotta pelannut tyttö pärjää varmasti vasta- aloittanutta poikaa vastaan. Pojat pärjää six paremmin, kun ne on vahvempia ja niistä kehittyy nopeempia, ja sille tytöt ei voi oikeen mitään.


      • eltzu-

        tota mä just meinasitn että pojat lyttyyn vessan pyttyy ku te vaan aina machoilette! :)


    • Kona

      Ehkä kukaan ei halua puhua tyttöjen fudiksesta. Ja mistäköhän se johtuu...

      • Jaakko -90

        niinpä mistäköhän?


      • eltzu-

        no se et kukaan ei taho puhua tyttöjen futiksesta ei ainakaan johdu häviämisestä! jossain korvessa voi olla ihan P joukkue jos niil ei ole edes varaa pelipaitoihin mutta ainakin meidän joukkue oli hopeella poikien piirisarjassa ja ihan saman ikäsiä kuule!


      • Kona
        eltzu- kirjoitti:

        no se et kukaan ei taho puhua tyttöjen futiksesta ei ainakaan johdu häviämisestä! jossain korvessa voi olla ihan P joukkue jos niil ei ole edes varaa pelipaitoihin mutta ainakin meidän joukkue oli hopeella poikien piirisarjassa ja ihan saman ikäsiä kuule!

        "no se et kukaan ei taho puhua tyttöjen futiksesta ei ainakaan johdu häviämisestä!"

        Mitäs ihmettä toi tarkoitti? Siis jalkapallossa varmastikkin jokainen tulee häviämään. Enemmän tai vähemmän. Myös miehissä on joukkueita jotka häviävät aina joskus. Mitä ajoit tolla takaa?'

        "jossain korvessa voi olla ihan P joukkue jos niil ei ole edes varaa pelipaitoihin mutta ainakin meidän joukkue oli hopeella poikien piirisarjassa ja ihan saman ikäsiä kuule!"

        Oletan että tuo "P" tarkoittaa paskaa. Mutta eihän se tee joukkuetta paskaksi, jos ei ole varaa paitoihin. Ei jalkapallo ole paidoista kiinni, vaan taidosta. Ja siis lähdetään siitä, että C-juniorit ovat viimevuosina voittaneet naisten HJK:n 10-0. Joka kertoo aika paljon siitä erosta. Itse en pidä naisjalkapalloa kovin viihdyttävänä, kun henkilökohtainen osaaminen ei ole kovin korkea verrattuna miehiin, ja peli on muutenkin "löysempää" kuin miehillä. Enkä siitä naisia syytä. Ei se ole naisten vika että miehet ovat fyysisempiä...


      • TYTTÖ joka pelaa futista
        Kona kirjoitti:

        "no se et kukaan ei taho puhua tyttöjen futiksesta ei ainakaan johdu häviämisestä!"

        Mitäs ihmettä toi tarkoitti? Siis jalkapallossa varmastikkin jokainen tulee häviämään. Enemmän tai vähemmän. Myös miehissä on joukkueita jotka häviävät aina joskus. Mitä ajoit tolla takaa?'

        "jossain korvessa voi olla ihan P joukkue jos niil ei ole edes varaa pelipaitoihin mutta ainakin meidän joukkue oli hopeella poikien piirisarjassa ja ihan saman ikäsiä kuule!"

        Oletan että tuo "P" tarkoittaa paskaa. Mutta eihän se tee joukkuetta paskaksi, jos ei ole varaa paitoihin. Ei jalkapallo ole paidoista kiinni, vaan taidosta. Ja siis lähdetään siitä, että C-juniorit ovat viimevuosina voittaneet naisten HJK:n 10-0. Joka kertoo aika paljon siitä erosta. Itse en pidä naisjalkapalloa kovin viihdyttävänä, kun henkilökohtainen osaaminen ei ole kovin korkea verrattuna miehiin, ja peli on muutenkin "löysempää" kuin miehillä. Enkä siitä naisia syytä. Ei se ole naisten vika että miehet ovat fyysisempiä...

        ja mikä filosofi säkin luulet olevasi! tai siis ei millään pahalla.. :) sori.... mutta siis että on totta että ehkä jossain ööh ylä-aste iässä voi olla että pojat on parempii liikunnasa kun tytöt fyysisesti mutta kyllä mun mielestä noin. ala-aste iässä tyttö voi olla yhtä hyvä ku poika....


      • Kona
        TYTTÖ joka pelaa futista kirjoitti:

        ja mikä filosofi säkin luulet olevasi! tai siis ei millään pahalla.. :) sori.... mutta siis että on totta että ehkä jossain ööh ylä-aste iässä voi olla että pojat on parempii liikunnasa kun tytöt fyysisesti mutta kyllä mun mielestä noin. ala-aste iässä tyttö voi olla yhtä hyvä ku poika....

        Elikkä pojat ja tytöt ovat jalkapallossa aika tasavertaisia n. D-junioreihin asti. Sitten pojat alkavat kehittyä nopeammin. Ja minä kun en seuraa liiemmin tuota junnufutista, missä pelataan pienellä kentällä...

        "ja mikä filosofi säkin luulet olevasi!"

        En pidä itseäni minään filosofina. Jos aletaan esimerkiksi vertaamaan René Des Cartesia minuun, on ero suuri(Piti päästä pätemään sillä että tietää filosofiasta jotain). Mistä sait sellaisen kuvan että olisin filosofi?


      • TYTTÖ joka pelaa futista
        Kona kirjoitti:

        Elikkä pojat ja tytöt ovat jalkapallossa aika tasavertaisia n. D-junioreihin asti. Sitten pojat alkavat kehittyä nopeammin. Ja minä kun en seuraa liiemmin tuota junnufutista, missä pelataan pienellä kentällä...

        "ja mikä filosofi säkin luulet olevasi!"

        En pidä itseäni minään filosofina. Jos aletaan esimerkiksi vertaamaan René Des Cartesia minuun, on ero suuri(Piti päästä pätemään sillä että tietää filosofiasta jotain). Mistä sait sellaisen kuvan että olisin filosofi?

        mistäkö sain kuvan että oot filosofi? no siitä että oot just niiku joku aikunen tai jotain ku selität kaikki mun väitteet ihan väärix ja muutenki no minkäs ikänen sä oot?..... mä 14...
        JA TOI POIKIEN KEHITYKSEN NOPEUTUMINEN OLI OIKEIN ;P


      • Kona
        TYTTÖ joka pelaa futista kirjoitti:

        mistäkö sain kuvan että oot filosofi? no siitä että oot just niiku joku aikunen tai jotain ku selität kaikki mun väitteet ihan väärix ja muutenki no minkäs ikänen sä oot?..... mä 14...
        JA TOI POIKIEN KEHITYKSEN NOPEUTUMINEN OLI OIKEIN ;P

        Oho, en huomannu tätä joten kesti vähän vastata. Elikkä se että puhun/selitän mielestäsi kuin aikuinen tekee minusta filosofin? No enpä jaksa takertua pikkuasioihin, ja mä otan ton filosofi jutun kehuna(vaikka se ei sitä ymmärtääkseeni ollut)... Ikää Kona nimimerkkiä kantavalle "komistukselle" on kertynyt 17 vuotta.

        "JA TOI POIKIEN KEHITYKSEN NOPEUTUMINEN OLI OIKEIN ;P" Tarkoitatko että minä olin siitä oikeassa vai sinä? Olen kerran muuten nähnyt tytön pelaavan ihan poikien C-junioreiden uudenmaan piirin aluesarjassa(uudenmaan kovin sarja sen ikäisissä), ja taisi pelata muija ihan avauksessa. Elikkä on varmasti muutamia poikkeuksia.


      • TYTTÖ joka pelaa futista
        Kona kirjoitti:

        Oho, en huomannu tätä joten kesti vähän vastata. Elikkä se että puhun/selitän mielestäsi kuin aikuinen tekee minusta filosofin? No enpä jaksa takertua pikkuasioihin, ja mä otan ton filosofi jutun kehuna(vaikka se ei sitä ymmärtääkseeni ollut)... Ikää Kona nimimerkkiä kantavalle "komistukselle" on kertynyt 17 vuotta.

        "JA TOI POIKIEN KEHITYKSEN NOPEUTUMINEN OLI OIKEIN ;P" Tarkoitatko että minä olin siitä oikeassa vai sinä? Olen kerran muuten nähnyt tytön pelaavan ihan poikien C-junioreiden uudenmaan piirin aluesarjassa(uudenmaan kovin sarja sen ikäisissä), ja taisi pelata muija ihan avauksessa. Elikkä on varmasti muutamia poikkeuksia.

        niinpä joopa juu tiettyhä on sellasii poikkeus tapauksii mut en jaksa enää väitellä oikei luovutetaan ihan sama ;)
        ps. komistus tarkottaa vai poikaa? :o


      • Kona
        TYTTÖ joka pelaa futista kirjoitti:

        niinpä joopa juu tiettyhä on sellasii poikkeus tapauksii mut en jaksa enää väitellä oikei luovutetaan ihan sama ;)
        ps. komistus tarkottaa vai poikaa? :o

        No meinasin kyllä, että se tarkottaisi tässä tapauksessa miestä, mutta kyllä se poikakin menee...


      • TYTTÖ joka pelaa futista
        Kona kirjoitti:

        No meinasin kyllä, että se tarkottaisi tässä tapauksessa miestä, mutta kyllä se poikakin menee...

        vaiettä oikein mies ;) no okei okei poika oli tyhmästi sanottu :)


    • DreamGurl

      hmmm.... Mä olen aina pitänyt futiksen pelaamisesta ym. mut tyttöfutista mä en oo/en tule ikinä katsomaan mielelläni!!!! Siit tulee mul ahdistava olo... En tiiä miks... Mun mielest, jos jalkapalloo haluu kattoo, on niitten pelaajien oltava jätkii... Se on ihan must.

      • TYTTÖ joka pelaa futista

        siis toi on ihan totta että eihän me voida siisolettaa että joskus joku tyttö/nainen pääsis jonkun esim ronaldon tasolle koska naisten fyysinen kunto on huonompi ku miesten! mutta kumminki ei sitä jalista tarvii muitten kattoo on vaa tyhmää kun tyttöjä haukutaan (esim.mua) kun mä pelaan jalkkista ja en kyllä oo mitenkään hyvä tai mitään mutta musta ei ole väliä onko hyvä/huono kunhan nauttii siitä mitä tekee!


    • Jaakko -90

      Kyllä tytöt futista osaa esim. Niken taitokilpailujen voittaja oli tyttö. Mutta futiksessa nopeus ja vahvuus ovat valttia. Pelkää se että osaa tehdä pallon kanssa mitä vaan kun se on ilmassa ei meinaa että hän olisi hyvä. Itse en pomputtele kuin joku 100 ja pari temppua ehkä osaan mutta ei tarvitse osattakkaan enempää kunhan pallon saa pidettyä hallussa. Syötöt ovat itse pää alani.

    • Mariska

      Joo totta kyllä tytötkii osaa pelata futist.
      Eli TYTÖT OSAA PELATA FUTIST.

      • TYTTÖ joka pelaa futista

        juu-u niinhän se on :) pelaatko ite futist?


      • mariska
        TYTTÖ joka pelaa futista kirjoitti:

        juu-u niinhän se on :) pelaatko ite futist?

        Pelaan mä futist. LAUTPssä entäs itte.


      • TYTTÖ joka pelaa futista
        mariska kirjoitti:

        Pelaan mä futist. LAUTPssä entäs itte.

        mä pelaan GBK:ssa ja -89 mikäs vuosimalli olet? :)


      • Mariska
        TYTTÖ joka pelaa futista kirjoitti:

        mä pelaan GBK:ssa ja -89 mikäs vuosimalli olet? :)

        Mä oon 91 et oot kyl must pari vuotta vanhempi.


      • Futisgirl
        Mariska kirjoitti:

        Mä oon 91 et oot kyl must pari vuotta vanhempi.

        Oon 15-vuotta ja en pelaa missään joukkueessa,en osaa pompotella palloa,mutta olen kaupungini paras palloilija.Pojat ovat kehuneet minua tosi hyväksi jalkapalloilijaksi ja tytöt on minulle pelkkä suupala.Teen koulu liikunnassa vähintään 2 maalia,harhautan koko kentän läpi,ilman että harjoittelen ja poikien kanssa pelatessani teen myös maaleja,joka pelissä..Olen nopea ja vahvuus on se kun saan pallon jalkaani se on menoa jo.Sitten kun muutan,pelaan jossain joukkueessa.


    • FudisJäbä vm.80

      n. 11 vuoden jalkapallo kokemuksella ja sillä mitä sinä aikana olen nähnyt/seurannut, niin voin sanoa että Jalkapallo on kaikkien laji. Myös tuon kauniimman sukupuolen. Kyseessä on maailman hienoin laji, jota kaikki saavat harrastaa/pelata. Nämä jannut jotka teille tytöille täällä muuta väittävät, eivät sitä vain tiedä. Eli kaikki vaan pelaamaan, ja muijat messii !!

      • TYTTÖ joka pelaa futista

        ;D no sitähän minäkin... :)


    • Anonyymi

      Kylme tytötkin ollaan siin hyvii!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe