ido seven d

kirppu1

Hei!

Millaisia kokemuksia on tuosta pöntöstä? Kannattaako hankkia uuteen taloon?

13

10799

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vain

Meillä laitettiin kph-uusiksi puoli vuotta sitten ja samalla uusittiin pönttö. Ihastuin Ido seven D mallin "pyöreän kulmikkaaseen" muotoon ja sellainen meille sitten hankittiin. Meillä on kovalla kannella varustettu perusmalli jossa ei ole sitä "teflon"-käsittelyä. Olen ollut tosi tyytyväinen. Pönttö on kaunis, helppo pitää puhtaana ja muutenkin toimiva. Pönttöön on saatavilla omia raikastimia, jotka pudotetaan huuhtelunappulan kautta vesisäiliöön. Ovat muuten ihan ok, mutta värjäävät veden kirkkaan siniseksi, mikä säikäyttää usein vieraat :)

• Tilasin IDO Seven D-pöntöt

kaikkiin kolmeen veskiimme. Minustakin ne ovat kauniit ja eivät esitteen mukaan hikoa kaksoisrkenteensa ansiosta.

• hiukan pettynyt
        Tilasin IDO Seven D-pöntöt kirjoitti:

kaikkiin kolmeen veskiimme. Minustakin ne ovat kauniit ja eivät esitteen mukaan hikoa kaksoisrkenteensa ansiosta.

Et maininnut millaisella kannella olet pöntöt tilannut. Meillä on kova kansi soft close toiminnolla ja niistä toinen oli jo valmiiksi rikki kun tuli tehtaalta ja toinen rikkoutui alle puolen vuoden käytön jälkeen. Olimme tilanneet kyseiset pöntöt kun vasta kuulin eräältä kylpyhuonemyyjältä että näitä ongelmia oli ollut jo jonkin aikaa. Muuten pönttö on hyvä, juuri esim. puhdistuksen kannalta.

• i hate ido

ei kannata hankkia mitään idon
      pönttöjä meillä tuli vesi vahinko
      kun muovisäiliön täyttö
      putki oli irronnut yön aikana...

että silleen kyrpä otas!!!

• täysi susi

Meille hankittiin heinäkuussa Idon Mosaik wc-istuin kovalla slow close kannella, nyt jo kaksi kertaa hajonnut. Pari viikkoa jo tässä odoteltu kolmatta takuuseen.
      Saranat murtuvat, onko muilla ollut ongelmia hidastin kansien kanssa?

• Tyyppivika, kuulemma

Kaksi kertaa on meillä kansi vaihdettu. Ensimmäinen oli rikki jo asennettaessa ja nyt tästä toisesta murtui sarana parin kuukauden käytön jälkeen. Totesivat Idolla että kyseessä on tyyppivika ja lähettävät uuden mukisematta. Jos tämäkin hajoaa alle vuoden sisään niin vaihdan kyllä johonkin toiseen kansimalliin.

• 7 d
        Tyyppivika, kuulemma kirjoitti:

Kaksi kertaa on meillä kansi vaihdettu. Ensimmäinen oli rikki jo asennettaessa ja nyt tästä toisesta murtui sarana parin kuukauden käytön jälkeen. Totesivat Idolla että kyseessä on tyyppivika ja lähettävät uuden mukisematta. Jos tämäkin hajoaa alle vuoden sisään niin vaihdan kyllä johonkin toiseen kansimalliin.

Kestävät meillä noin 3 kuukautta ennen kuin murtuvat.

• slow close
        7 d kirjoitti:

Kestävät meillä noin 3 kuukautta ennen kuin murtuvat.

Neljäs kansi tilauksessa, alle puolen vuoden sisällä, toivottavasti tekevät vahvemmat saranan korvakot tulevaan kanteen.

• Pötkölötkö
        slow close kirjoitti:

Neljäs kansi tilauksessa, alle puolen vuoden sisällä, toivottavasti tekevät vahvemmat saranan korvakot tulevaan kanteen.

Vanhoja viestejä, onko vika korjaantunut uudemmissa?

• Jääkärmaister
        Pötkölötkö kirjoitti:

Vanhoja viestejä, onko vika korjaantunut uudemmissa?

Edelleen vanhoja viestejä. onko vika jo korjaantunut? Onko kokemuksia? Pitäis kolme slow-close kannella olevaa pyttyä ostaa.....

• Esbobo

Ido seven d:n muovinen kansi 2 kertaa vuoden sisällä hajalla. Onpahan heikko laatuinen tavara.

• NäinMeillä

Meillä kestänyt nelihenkisen perheen käytössä nyt 5 vuotta. Eli hajoamista edelleen odotellessa...

• RunosmäenSisukkain

TODELLAKIN!!!! Kyllä löytyy vankka kokemus. Eiks jep :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      65
      788
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      158
      784
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      25
      760
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      100
      740
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      708
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      677
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      193
      647
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      592
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      582
    10. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    11. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      35
      534
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      480
    13. 39
      465
    14. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      455
    15. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      447
    16. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      437
    17. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      433
    18. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      429
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      418
    20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      407
    Aihe