Mun luokalla on yks tosi kiva poika.Mä menin just ylä-asteel ja mukavaa on ollut:) Se poika on söpö,hauska,mukava,suoraan sanottuna Se Oikea!
Se istuu mun takana tunnil ja mä oon pari kertaa jutellutkin sen kaa ja aina saanut nauraa sen jutuille:)
Mut mua ärsyttää se et mä oon hirvee ujo ja en kovin hoikkakaan eikä pojat kovin paljon pidä lihavista tytöistä:( Mä saataisin uskaltaa pyytää sitä johonkin vaik leffaan mut se on on aina hirveen poikalauman kans jossain ja siinä laumas pari poikaa joista ole pitänyt ja ne ovat minustakin ja mua hävettäs mennä ja pyytää sitä poikaa jonnekin kun ne pojat kattoo vierestä.Sit on viel sen isoveli! Se on ihan saman näköinen ja yhtä söpö mut se on kyl joko ysil tai kasil.Sekin on jopa pari kertaa vilkaissut mua ja hymyillyt. Auttakaa mua kiitos jo etu käteen:)
Help!
2
190
Vastaukset
- annika
no tota se ainaki oli aika paljon sanottu että se on Se Oikea..Ehkä sun kannattais ensin yrittää tutustua siihen, sen oikeeseen luonteeseen, ei pelkkään koulukuvaimagoon, joka ei välttämättä kerro kaikkea. Meet joskus hyvän tilaisuuden tullen juttelemaan sille, koitat löytää sellasen hetken että se on yksin. Alotat ihan kaveripohjalta, ja katot mihin se menee :)
- -Pimu-
sähän voit kysyä sitä ihan hyvin leffaan kun kerta ainakin sun kirjotuksen mukaan oot aika jonkun näkönen kaveri sille..kuules ei se haittaa jos ystävän kanssa menee leffaan vaikka se oliski poika:)eihän se sitä sano et oot ihastunu siihen jos menee kaverin kanssa leffaan..ja mitä sitte mitä muut puhuu jos sitä pelkäät et ne tulee sulle :"vai et oot ollu oikeen sen kanssa leffassa;noh,mitäs siellä tapahtu?,ooks ihastunu siihen?"jos pelkäät näitä kysymyksiä niin sähän voit aina sanoo ihan neutraalina et en.ja vielä sanot et eiks kavereitten kanssa saa nykyäänkään käydä leffaskaan ilman et on kiinnostunu siit vielä kaikenlisäks?..ja sitte ku kysyt sitä poikaa leffaan,ihan rohkeesti vaan kaikkien edessä,niin ihan neutraalina vaan ja erittäin itsevarmasti..ja jos oot tosiaan ki sitä mieltä et se on sun se oikee niin se ei tuu kieltäytyy siitä ja sitte kysy mieluummin ihan kaikkien jätkien kuullen,jotkat kuule pitää siitä et on rohkee ja uskaltaa,ne voi tietty ruveta sanoo siinä et sä oot ihastunu..mutta äl anna mitään hymyn merkkei naamalles tai punastumisia vaan sanot oikeen itsevarmalla äänellä et en oo,ja jos ne rupee et miks sit just tota poikaa haluut pyytää leffaan niin sanot et haluut tutustuu siihen ku se vaikuttaa mielenkiintoselta ja tänki sanot ihan rauhallisesti ja sitte muista aina kattoo silmiin ku puhut niille niin pärjäät niittenkanssa..PS:kokemusta on! :)toivotan onneasulle=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938