Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

onko kellään

:))

kahta boksua? Meillä sellainen 9v bokseri mamma ja kovasti tekisi mieli hankkia vauva bokseri. Mut en oikein tiiä, ei ole koskaan kahta koiruutta ollut, onkohan se kova homma, bokserit tunnetusti vilkkaita, mutta se ei pelota, päinvastoin sen takia rakastankin rotua, ku ovat niin iloisia, energisia, kilttejä jne jne jne. Meillä on 3v poika, siis ihan ihmislapsi :D, mitenköhän me kaikki yhdessä. aarg, onko kellään kokemusta kahdesta ilopillerista?

3

649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksi bokseria

      On kokemusta = ) Minulla oli kaksi urosbokseria (ikäero 6 vuotta) ja molemmat yhtä energisiä kuin pikkulapset. Pyysin kasvattajaa nimenomaan valitsemaan bokserin, joka sopii luonteeltaan toisen kaveriksi. Vanha herra alkoi, nuoremman tullessa taloon, käyttäytyä paljon fiksummin ja otti selvästi isän roolin... Helpompi kaksi kuin yksi bokseri, leikkivät toistensa kanssa niin energisesti, että sai itselle enemmän omaa aikaa. Kunhan olet kouluttanut vanhemman bokserin hyvin niin ei ulkoillessakaan ole mitään ongelmia.

      • :))

        Olen juu kuulut että vanhempi kouluttaa pentua... Ainut mikä mietityttää on se tuhoamisen määrä, ainakin meidän mamma ku oli pentu, no huh huh, nyt ei ihan haluais että sohvat jne menee kaatopaikalle. Luulen että siinäkin toi että on kaveri auttaa, vai...?


      • kaksi bokseria
        :)) kirjoitti:

        Olen juu kuulut että vanhempi kouluttaa pentua... Ainut mikä mietityttää on se tuhoamisen määrä, ainakin meidän mamma ku oli pentu, no huh huh, nyt ei ihan haluais että sohvat jne menee kaatopaikalle. Luulen että siinäkin toi että on kaveri auttaa, vai...?

        Tuhoaminen on osittain yksilöllistä, mutta omassa tapauksessani nuorempi tuhosi todella vähän. Suurin tuho oli kännykän laturin pureskelu. Luulen koirakaverin olemassaolon hillinneen todella paljon pennun tuhointoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe