Musertavaa...

yksinäinen

Mua niin sattuu kun tuntuu ettei kukaan ikinä kiinnostu musta.Pitäisikö olla enemmän poikamainen,leikata hiukset??vai pitäisikö alkaa runsaasti korostamaan naisellisuutta??
Eikö tavallinen,vaalea,tytönnäköinen,ihan hyvännäköinen likka kiinnosta??äh....pitäisikö vaan ajatella että eivät tiedä mitä menettävät...

Täällä palstalla puhuttiin aikaisemmin flirttailusta..en minä ainakaan flirttaile kun ei ole itsevarmuutta,enkä viitsi pilata kenenkään päivää jos sattuisinkin hänen mielestään olemaan epäkiinnostava.

Eikä mulle ole ikinä tapahtunut normaalielämässä että nainen olisi osoittanut kiinnostusta mua kohtaan.Tiedän koulustani ainakin kaksi lesboa..ja olen yrittänyt ns. kyylätä..mutta tuloksetta.Kova into olisi tutustua muihin lesboihin..mutta mitenpä ala-ikäinen,17-vuotias voi,kun ei paikkakunnalla ole edes setaa.

Noniin..kommentteja hyvät naiset...ja samaa kokeneet!

4

611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Klaudia

Ei ehkä lohduta yhtään, kun sanon, että olet vielä nuori ja sinulla on elämä edessäsi. Ei ole välttämättä helppoa löytää sitä sitä oikeaa, olipa sitten lesbo tai ei. Samaa olen kokenut minäkin, samanlaisia mietteitä minullakin, vaikka ikää on enemmän kuin kaksinkertaisesti. En oikein jaksa uskoa, että kysymys on ulkonäöstä tai luonteestakaan vaan siitä, että oikeat ihmiset eivät kohtaa. Voin olla väärässäkin. Ehkä oikeita ihmisiä ei olekaan. On vain vääriä, ja heidän kanssaan pitäisi pärjätä. Onko sitä itsekään oikea kenellekään? Miksi pitää itseään oikeana ja muita väärinä? Tai ehkä kaikki ihmiset ovat niitä ihan oikeita, ja meillä kaikilla on jotakin annettavaa toisillemme... yhden kanssa yhtä, toisen kanssa toista. Mutta mistä löytyy se ihminen, jonka kanssa olisi enemmän yhteistä?! Taitaa olla ainakin minulle ikuinen arvoitus, jota ratkaisemaan ei ikä riitä.

• LeSbO

sulla on vielä aikaa, koko elämä edessä. älä pilaa elämääsi murehtimisella. kyllä sinä sen tyttöystävän vielä jostain löydät. ole vaan oma itsesi ja katsele ympärillesi.

• Vanhempi siivekäs

olleeni itsekin 17v ja vailla rakkautta. Silti ajattelin, että odotan sitä ensimmäistä ihastusta saapuvaksi, en vaipunut epätoivoon. Olet todellakin liian nuori sanomaan, etteikö ikinä kohdalle osuisi kivaa tyttöä ja etteikö kukaan kiinnostuisi sinusta koskaan. Pää pystyyn!

Ulkonäköä muokkailemalla se "oikea" ei sen helpommin eteesi astele. Kai se vanha klisee kuitenkin pätee, että ne sisälmykset ihmisestä kiinnostavan tekee.

Tietenkin ihmisillä on mieltymyksensä ja kai meistä jokainen ulkonäköön jollain tasolla kiinnittää huomiota, mutta ei mun mielestö kenekään tarvi toisten takia ulkonäköään muokkailla. Kai sä haluat näyttää ihan itseltäs?

Ja mitä vielä alaikäisen homososiaalielämään tulee, niin vuosihan sullakin vaan on enää jäljellä! Sitten vaan lähimpiin SETA:n bileisiin tanssahtelemaan. kyllä sä vielä ehdit niitä oikeita ja vääriäkin löytää vaikka kuinka!

• memory

Tämä on tämmöinen asia, mikä tulee esiin jokaisen ajatuksissa joskus. Olenko todellakin niin ruma? Vääränvärinen? Vääränkokoinen?
      Höpsis!!!

Olen monet kerrat joutunut kokemaan sen, että kun vähiten sitä odottaa, niin hän tulee vastaan.

Vaikkakaan näistä suhteista ei ole tullutkaan pitkiä tai välttämättä erityisemmin mukaviakaan, niin kokemuksia on karttunut.

Eli siis tarkoitan, että kyllä se sinunkin kohdalle osuu!! Sieltä se tyttönen tallustaa ja huomaa sinut, kun sitä vähiten odotat :)

Kaikille on joku, mutta jotkut joutuvat odottamaan sitä jotakuta kauemmin kuin toiset. Näin se vaan menee.

Itsekkin olen vasta äskettäin päässyt siihen ikään, että olen päässyt kiertelemään bileitä. Ketään ei ole kumminkaan osunut kohdalle, vielä.

Positiivisena tulevaisuuteen!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      30
      2861
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2651
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      28
      2365
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1493
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1183
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      29
      989
    Aihe