Turvatyynyn varoitusvalo palaa??

ranskatar

Turvatyynyn varoitusvalo palaa sattuman varaisesti milloin sattuu...mistä alkaisin etsiä vikaa???

7

3515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaan

      johto jotenkin irti.Minun autos oli ajajan penkin alta johto jotenkin huonosti.Kävin korjauttamassa asiantuntijalla.Ei kuulemma saa ketä vaan räpeltää.

    • olla vaikka

      kellojousi vika,ratin keskiosassa,äl mee itse räpeltämään jos et hallitse hommia

    • Relluilija

      Meillä vilkkui samainen valo sillointällöin vm;06 meganessa,sanoivat vian olevan vasemman penkin alla johtosarjan liittimessä,vaihtoivat uuden johtosarjan takuuseen.

    • Sceenikko

      Kokeile irrottaa ja kiinnittää kuljettajan penkin alla olevat liitokset (2 tai 3kpl) ja tarkista että penkin säätö ei aiheuta vetoa mihinkään liitokseen. Tässä toki huomioitava että virta on pois ja mielellään akusta johto irti.

      Merkkihuoltokin ehdotti liitosten tarkistelua omatoimisesti aluksi, seuraavana vaihtoehtona taitaa olla liitosten kolvaus.

      • laguna II

        Kuskin penkin alla kosketus häiriö liitimissä. Kun penkin laskee ihan alas, niin silloin valo useinmiten syttyy, ainakin mulla.


    • ex. rellumies

      Johto irti penkin alla (toden näköisesti kuljettajan puolella). Toki merkkivalot lienee pienin murhe jos kyseessa laguna.

      t.Kokemusta on monelta vuodelta

      • vm 2002 1.6

        Luulin että Laguna yrittää varjella minua, kun turvatyynyn valo syttyi aina riehumisen yhteydessä. Silloinkun ajaa kuin vanha mummo valo ei syty.
        Kukaan ei taida osata sanoa toimiiko turvatyynyt silti silloinkun tuo valo palaa? Se palaa aika usein ja vois olla vähän karua euroncap.com:n parhaalla autolla ajaa kolari jossa turvatyynyt ei aukeakaan. Vaihdelaatikko kolisee myös moottorivedon vaihtuessa moottorijarrutukseksi kun sieltä on joku pultti löystynyt jonka takia pitäisi vaihtaa koko laatikko. En vaihda, antaa kolista sitten jos jättää tielle myyn romuksi ja ostan toisen yhtä käytetyn.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe