Mistä 1.vuoden opiskelijat saa lukujärjestykset? Pitääkö tehdä itse vai lähettääks ne valmiin?
mistä lukujärjestykset?
6
1322
Vastaukset
- Pekka
Yleensä ne tehdään itse heti opintojen alussa tai ennen opintojen alkua olenvana infopäivänä. Eihän koulu voi mistään tietää, millainen lukujärjestys kullekin oppilaalle sopii.
- -----
Minä ainakin tulostin koulun nettisivuilta kuuden viikon lukujärjestykset...
- Pekka
----- kirjoitti:
Minä ainakin tulostin koulun nettisivuilta kuuden viikon lukujärjestykset...
No systeemi on kai sitten joissakin kouluissa erilainen. Useimmissa kouluissa kuitenkin lienee käytössä jonkinlainen HOPS. Mitäs teillä sitten tehdään, jos ei syystä tai toisesta voi osallistua jollekin lukujärjestykseen merkitylle kurssille? Tai jos haluaa opiskella muuten vaan vähän eri tahtiin ja poiketa valmiiksi laaditusta lukujärjestyksestä? Ihan uteliasuuttani kysyn, kun tuntuu jotenkin vähän hankalalta systeemiltä, että koulu laatisi opiskelijoiden lukujärjestykset...
- Saara
Pekka kirjoitti:
No systeemi on kai sitten joissakin kouluissa erilainen. Useimmissa kouluissa kuitenkin lienee käytössä jonkinlainen HOPS. Mitäs teillä sitten tehdään, jos ei syystä tai toisesta voi osallistua jollekin lukujärjestykseen merkitylle kurssille? Tai jos haluaa opiskella muuten vaan vähän eri tahtiin ja poiketa valmiiksi laaditusta lukujärjestyksestä? Ihan uteliasuuttani kysyn, kun tuntuu jotenkin vähän hankalalta systeemiltä, että koulu laatisi opiskelijoiden lukujärjestykset...
SAMK:issa ainakin koulu teki itse ensimmäisen vuoden lukujärjestykset. Ja muillekin vuosille, kunhan opiskelija on ensin päättänyt mitä kursseja aikoo ottaa. Kursseille ilmoittaudutaan erikseen. Eli koulun tekemä lukujärjestys on vain "ehdotus" sitä voi muuttaa ihan mielin määrin jollei halua/pääse sille kurssille juuri sillon ku se on merkitty lukujärjestykseen
- Anu
Saara kirjoitti:
SAMK:issa ainakin koulu teki itse ensimmäisen vuoden lukujärjestykset. Ja muillekin vuosille, kunhan opiskelija on ensin päättänyt mitä kursseja aikoo ottaa. Kursseille ilmoittaudutaan erikseen. Eli koulun tekemä lukujärjestys on vain "ehdotus" sitä voi muuttaa ihan mielin määrin jollei halua/pääse sille kurssille juuri sillon ku se on merkitty lukujärjestykseen
koskeeko tämä nyt kaikkia Satakunnan ammattikorkeakouluja?itse olen myös SAMK:iin menossa!kiitos jo etukäteen!=)
- Syde
Ite olen JAMK:ssa ja kaksi ekaa vuotta on menny valmiin lukujärjestyksen mukaan. Ei ole kannattanu paljoo mulkkailla, viivästyy opinnot. Tietysti voit käydä kursseja miten tahot mut jos jotain ei järjestetä kuin kerran vuodessa on se viisainta mennä lukujärjestyksen mukaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770