huonekaluliike-gallup

nenni....

mihin järjestykseen laitat seuraavat huonekaluliikkeet palvelun, toimitusaikojen ja tuotteiden hinta/laatu-suhteen perusteella:

- Asko
- Sotka
- Koti-idea
- Masku
- Suomisoffa

46

10392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoi...

      No voi ihme... Eihän tällaiseen pysty vastaamaan! Kuka saa ostettua niin paljon huonekaluja, että saisi tarpeeksi vertailtua kaikkia noita liikkeitä ja useamman kerran kutakin??

      Kenellä tahansa voi olla hyviä ja huonoja päiviä, samoin toimituksissa voi olla viiveitä monista syistä. Yhdestä huonosta kokemuksesta voi tietysti räyhätä tutuille ja tuntemattomille, mutta ei se aina ole koko totuus!

      • nenni....

        kertoa hyvät ja huonot kokemukset kyseisistä liikkeistä siltä osin kuin niitä on ollut.


      • Optimisti

        mutta kalluppihan on juuri sitä varten että näitä asioita vertaillaan missä liikkeessä näitä mokia käy useammin kuin toisessa ja en kyllä noista ehdokkaista lähde valitsemaan parhaita kaikista kuullut paljon huonoakin mutta laulumaan yksityis myymälöistä olen kuullut hyvää ainakin palvelun suhteen ja he myyvät usein mutakin kuin laulumaan tuotteita laulumaa on vain iso valmistaja ei ketju.


      • Tietäväinen ;)
        Optimisti kirjoitti:

        mutta kalluppihan on juuri sitä varten että näitä asioita vertaillaan missä liikkeessä näitä mokia käy useammin kuin toisessa ja en kyllä noista ehdokkaista lähde valitsemaan parhaita kaikista kuullut paljon huonoakin mutta laulumaan yksityis myymälöistä olen kuullut hyvää ainakin palvelun suhteen ja he myyvät usein mutakin kuin laulumaan tuotteita laulumaa on vain iso valmistaja ei ketju.

        Laulumaa on ketju, mutta laulumaan likkeet on kauppiasvetoisia. niitä on noin sata ympäri maata.


    • aino astaan

      Kannatan pieniä yksityiskauppiaita, joita on myös stemma kauppiaat. Askosta olen joskus jotain pientä ostanut. Muuten noiden muiden markkinointitavat nostavat minun karvani pystyyn.

      • jotain tietoa

        jonkin verran näitä liikkeitä olen käyttänyt ja täytyy sanoa että jos jotain tarviin niin sotkaan menen. Min tarpeisiin hinta/laatusuhde toimii,ainoastaan yhden reklamaation olen heille tehnyt ja sekin korvattiin. Seuraavaksi laitan maskun kalustetalon. Myös samoilta osilta toimii,samoin yhdestä reklamaatiosta kokoemus ja sekin korvattiin helposti. Nämä reklamaatiot eivät olleet pahoja vikoja. Poikani osti sohvakaluston suomi soffasta,oli kallis mutta pitäisi olla niiiiin hyvä,no onhan se upea mutta tiedä sitten onko muita parempi. Stemmaa pidän kalliina,samoin askoa ja iskua. Olikohan sulla muita vaihtoehtoja?
        Toivottavasti tästä mun mielipiteestäni oli jotain apua..........


      • äskeiseen
        jotain tietoa kirjoitti:

        jonkin verran näitä liikkeitä olen käyttänyt ja täytyy sanoa että jos jotain tarviin niin sotkaan menen. Min tarpeisiin hinta/laatusuhde toimii,ainoastaan yhden reklamaation olen heille tehnyt ja sekin korvattiin. Seuraavaksi laitan maskun kalustetalon. Myös samoilta osilta toimii,samoin yhdestä reklamaatiosta kokoemus ja sekin korvattiin helposti. Nämä reklamaatiot eivät olleet pahoja vikoja. Poikani osti sohvakaluston suomi soffasta,oli kallis mutta pitäisi olla niiiiin hyvä,no onhan se upea mutta tiedä sitten onko muita parempi. Stemmaa pidän kalliina,samoin askoa ja iskua. Olikohan sulla muita vaihtoehtoja?
        Toivottavasti tästä mun mielipiteestäni oli jotain apua..........

        kun luin uusiks kysymyksesi. Eli sotkan tavarat tuli 2 viikossa(laskun loppusumma oli 3000 e eli tavaraa oli paljon)ja sohvakalusto suomi soffasta kesti muistaakseni ainakin 6 viikkoa. Maskusta sain tavaran heti mut kaverilla sohva kesti n. 4 viikkoa. Tosta koti-ideasta ei mitään kokemusta.


      • pjnp
        jotain tietoa kirjoitti:

        jonkin verran näitä liikkeitä olen käyttänyt ja täytyy sanoa että jos jotain tarviin niin sotkaan menen. Min tarpeisiin hinta/laatusuhde toimii,ainoastaan yhden reklamaation olen heille tehnyt ja sekin korvattiin. Seuraavaksi laitan maskun kalustetalon. Myös samoilta osilta toimii,samoin yhdestä reklamaatiosta kokoemus ja sekin korvattiin helposti. Nämä reklamaatiot eivät olleet pahoja vikoja. Poikani osti sohvakaluston suomi soffasta,oli kallis mutta pitäisi olla niiiiin hyvä,no onhan se upea mutta tiedä sitten onko muita parempi. Stemmaa pidän kalliina,samoin askoa ja iskua. Olikohan sulla muita vaihtoehtoja?
        Toivottavasti tästä mun mielipiteestäni oli jotain apua..........

        Älä valehtele! Juuri ne paskimmat firmat kehuit :)


      • sghj
        pjnp kirjoitti:

        Älä valehtele! Juuri ne paskimmat firmat kehuit :)

        No kirjoittajalla nähtävästi halpa hinta on ratkaisevaa, ja tottahan se on, että Sotkasta saa halvalla. Rumia ne huonekalut siellä tosin on... En ole yhtäkään löytänyt, jota omaan kotiini haluaisin.


    • tollees,,,,,,,,

      voi vain kysyä!!!!!!!!!!!!!!1

      Tausta; kuka ostaa? Minä 38 v en sotkan lastulevyä pystyosi päivääkään katsomaan!

      Mitä; mitä ostaa? Toisella on toista paremmin, toisella jotain muuta

      missä; kaikilla paikkakunnilla ei ole kaikkia liikkeitä..

      höpöt sulle. Taisit juuri saada suomi soffasta kesädunin vai ja nyt yrität perustella itsellesi että "se on loistava paikka mennä töihin" -vai?

      • juupa juu

        Katseleppa noita Laulumaan liikeitä. Tuntuu ainakin palvelu pelaavan. Ja oli vitriini ja sohva sellainen kuin oli sovittu. Kiitos ja kumarrus kuopioon.


      • ostopolitiikka ajaa
        juupa juu kirjoitti:

        Katseleppa noita Laulumaan liikeitä. Tuntuu ainakin palvelu pelaavan. Ja oli vitriini ja sohva sellainen kuin oli sovittu. Kiitos ja kumarrus kuopioon.

        ja on jo ajanutkin nurin monta suomalaista pikkuvalmistajaa. Itse eivät tee mitään - nykyään tuovat paljon Virosta. Ostavat niin halvalla, että puusepät eivät elä!


      • ei köyhälle
        ostopolitiikka ajaa kirjoitti:

        ja on jo ajanutkin nurin monta suomalaista pikkuvalmistajaa. Itse eivät tee mitään - nykyään tuovat paljon Virosta. Ostavat niin halvalla, että puusepät eivät elä!

        Ja myyvät kuitenkin niin kalliilla, ettei köyhällä ole varaa ostaa. Tuskin se virontuonti sen laadukkaampaa on, tuli se sitten Laulumaan taikka Sotkan rekassa tälle puolelle. Tässä nyt tarkoitan niitä Sotkan tuotteita, jotka eivät ole lastulevyä á 99 e.


    • peukku68

      Askoon en asioimaan mene. Yksi huono sohva ja surkea nojatuoli saattoi mittani täyteen. Ja hinta-laatusuhde on kyllä huomioitu tässä mielipiteessä..

      Sotkasta saa just sitä sälää kun jokainen niillä hinnoilla tietää saavansa. Kalliimmat tuotteet taas kestää ja kestää.. Harkiten ostettava paikka..

      Koti-idea on sotkan tyyppinen, oma kokemus puuttuu vielä.

      Maskussa on tehty hyviä kauppoja, mutta huonojakin. Mielikuva on silti varauksellisen myönteinen.

    • tunturimökki

      Lahden Maskusta toimitettiin sovittuna päivänä mökin kalusteita 900 km päähän, rahtikulut 50 euroa. Tavarat kantoivat sisälle haluamiimme paikkoihin (mm. sohva parvelle). Tätä voi jo sanoa palveluksi!
      Tosin Masku-ketjun liikkeet ovat kai itsenäisiä ja jokaisella varmaan omat toimintatapansa.
      Isku ok myös, mutta sitähän ei kysytty. Muut ovat sitä kuin edellä on kerrottu.

      • ketjua

        Taitaapa paria liikettä (Lahti mukaan lukien)( Jyväskylän alueen)lukuunottamatta melkeen kaikki muut liikkeet olla ketjun omia myymälöitä.


    • kuuluupi

      Viimeiselle sijalle kuuluu huonekaluliike joka mainostaa hinnalla mutta käyttää eri kuvia mitä tuote oikeasti on. Lisäksi mainonta on muutenkin harhaanjohtavaa. Epäeettiset myyntitavat yms.

    • Jape&Pepe

      Koti-Idea on ainakin kunnostautunut asiakkaan kusetuksessa meidän kohdallamme aika täydellisesti. Näyttää siltä, että kun rahat on saatu, ei kiinnosta sitten tuon taivaallista! Reklamaatioihin ei vaivauduta edes vastaamaan ja muutenkin tiedonkulku on aivan käsittämätöntä. Kyllähän ymmärrämme, että Koti-Idean bisnesidea on myydä halpatuotantoa massalle. Hyvästä kauppatavasta ei tarvitse välittää. Viallisen tuotteen vaihto on kyllä ihan kuluttajasuojan mukaista mielestäni. Koti Idean slogan: 'osta kolme maksa kaksi' voisi ihan yhtä hyvin olla 'osta tuote saat hatullisen paskaa'

      • Koti-ideaa

        Ostin 14.7. Hyvinkään Koti-ideasta sohvakaluston. Toimitusajan piti olla 7 päivää, mutta en ole vieläkään saanut niitä. Ne tulevat Virosta, mikä asia selvisi vasta jälkeenpäin. En älynnyt kysyä sitä ostaessani. Olen siis ollut yli 3 kk ilman olohuoneen kalustoa enkä vieläkään tiedä, milloin ne saan. Hyvitykseksi johtaja tarjosi mattoa puoleen hintaa. Mutta kun en tarvitse mattoa... Puolet olen jo maksanut, mutta harkitsen kaupan purkua.

        Katsokaa te muut vähän mistä ostatte.


      • Jape&Pepe
        Koti-ideaa kirjoitti:

        Ostin 14.7. Hyvinkään Koti-ideasta sohvakaluston. Toimitusajan piti olla 7 päivää, mutta en ole vieläkään saanut niitä. Ne tulevat Virosta, mikä asia selvisi vasta jälkeenpäin. En älynnyt kysyä sitä ostaessani. Olen siis ollut yli 3 kk ilman olohuoneen kalustoa enkä vieläkään tiedä, milloin ne saan. Hyvitykseksi johtaja tarjosi mattoa puoleen hintaa. Mutta kun en tarvitse mattoa... Puolet olen jo maksanut, mutta harkitsen kaupan purkua.

        Katsokaa te muut vähän mistä ostatte.

        Pura ihmeessa kauppa ja vaadi hyvityskorko. Törkeetä, että lupaavat maton korvaukseksi. Meille toivat vihdoin viimein viallisen tilalle uuden, mutta siitä huolimatta kierrän kaukaa ko. liikkeen.


      • pettynyt
        Jape&Pepe kirjoitti:

        Pura ihmeessa kauppa ja vaadi hyvityskorko. Törkeetä, että lupaavat maton korvaukseksi. Meille toivat vihdoin viimein viallisen tilalle uuden, mutta siitä huolimatta kierrän kaukaa ko. liikkeen.

        Minun kokemukseni Koti-ideasta on sellaisia, että tästä eteenpäin pysyn todella kaukana siitä liikkeestä. Asiakaspalvelu on todella huonoa ja päällimmäiseksi jäi tunne, että myyvät keinolla millä hyvänsä, mitä tahansa, vaan saadakseen rahat asiakkaalta. Muusta viis. Sanoisin, että melkoisen lyhytnäköistä kaupankäyntiä.


    • kokemus voittaa muut

      Parasta palvelua saa Vepsäläisen kokeneilta miesmyyjiltä.
      Kakkoseksi laitan Askon.
      Muut tulevat kaukana perässä

      • Törkyliikkeet ja kalliita, ...

        Vai vepsäläinäin on paras ja halpa! ja Suomi-Soffa on rehellinen! ,Koti-idea ei ole konkurssissa! maskullakaan ei ole väärää markkinointia! JA vielä Huonekaluliiton pitää hoitaa omat sotkut, kyllä! HALLITUKSESSA ISTUU TÄYSIÄ KUSIPÄITÄ. JOTKA LUULEVAT TEKEVÄNSÄ MITÄ LYSTÄÄ, JOTKA TEKEVÄT HALLAA REHELLISILLE PITKÄN LINJAN YRITTÄJILLE JA VIELÄ YHTEISKUNAN VARALLA! Jos pitää valita rehelliset/hinta laatu suhteessa hyviä huonekaluliikkeitä ne ovat: Isku,Asko,Sotka,laulumaa,stemma,yksityiset huonekaluliikkeet,ikea vaikka onkin (Yhteiskunnan työpaikkojen kadottaja).


      • Hannele N

        Täytyy kyllä sanoa että sain niin huonoa palevelua että en suosittele kellekkään. Oikeaa alilyöntiä.


      • koti-idea meni
        Törkyliikkeet ja kalliita, ... kirjoitti:

        Vai vepsäläinäin on paras ja halpa! ja Suomi-Soffa on rehellinen! ,Koti-idea ei ole konkurssissa! maskullakaan ei ole väärää markkinointia! JA vielä Huonekaluliiton pitää hoitaa omat sotkut, kyllä! HALLITUKSESSA ISTUU TÄYSIÄ KUSIPÄITÄ. JOTKA LUULEVAT TEKEVÄNSÄ MITÄ LYSTÄÄ, JOTKA TEKEVÄT HALLAA REHELLISILLE PITKÄN LINJAN YRITTÄJILLE JA VIELÄ YHTEISKUNAN VARALLA! Jos pitää valita rehelliset/hinta laatu suhteessa hyviä huonekaluliikkeitä ne ovat: Isku,Asko,Sotka,laulumaa,stemma,yksityiset huonekaluliikkeet,ikea vaikka onkin (Yhteiskunnan työpaikkojen kadottaja).

        konkurssiin helmikuussa. Muutama liike jätettiin pois ja miljoonien laskut maksamatta tavarantoimittajille. Uusi Koti-idea jatkaa kuin ei olis tapahtunu mitään....


      • sannaBelli

        Niin huonoa palvelua en ole missään saanut kuin siellä. Enkä suosittele kellekkään liikettä.


      • wertyui5

        Hieman muutan. Minustakin Vepsäläinen on paras, ei pelkästään miesmyyjät. Siellä on laadukas valikoima. Toki ei ole halvin liike, mutta huonekalut pitävät arvonsa vuosikymmeniä.

        Asko on myös ihan ok, ja lisään listaan myös Iskun.

        Lisäksi arvostan pieniä sisustusliikkeitä, esimerkiksi Oulussa Spazio.


    • voisi sanoa

      että naurattaa :D

    • Musta Ritari

      palvelun perusteella.

      Koti-Idea
      Asko
      Masku

      Sotkassa ja Suomi-sohvassa en ole koskaan saanut palvelua.

      • Musta Ritari

        että ostin maton ja kirjahyllyn juuri Koti-Ideasta koska hinta/laatu suhde oli ylivertainen muihin näillä osa-alueilla.

        Aion ostaa sohvan Askosta, koska muilla ei ole sopivaa sohvaa tarjolla. Sotkalla olisi ollut yksi malli, mutta heillä ei ollut palvelua.


      • Musta Ritari
        Musta Ritari kirjoitti:

        että ostin maton ja kirjahyllyn juuri Koti-Ideasta koska hinta/laatu suhde oli ylivertainen muihin näillä osa-alueilla.

        Aion ostaa sohvan Askosta, koska muilla ei ole sopivaa sohvaa tarjolla. Sotkalla olisi ollut yksi malli, mutta heillä ei ollut palvelua.

        olin onnekas kun Koti-idealla oli juuri minulle sopivat tarjoukset oikeaan aikaan. Sai kirjahyllyn 2/3 hinnalla ja maton puoleen hintaan.

        Valitettavasti hyvär sohvat eivät ole juuri koskaan tarjouksessa, mutta onneksi niihinkin saa 20-25% alennuksen kun maksaa käteisellä.


    • on tällainen

      IKEA

      -hyvää design-kamaa, hinnat kohdallaan ja toimitukset pelaavat.

      VEPSÄLÄINEN

      - upeita huonekaluja, toimitukset ok

      ARTEK

      - hyvää suunnittelua, laatutuotteet, toimitukset ok

      STOCKMANN

      - hyvä laatuhintasuhde, toimitukset ok

      Olen joskus pistäytynyt katsomassa Askossa, ihan dead meat, ei koskaan asiakkaita.
      Sotka, Koti-Idea, Masku ja Suomi-Soffa ovat low life -putiikkeja. Kamalannäköistä tavaraa. Huh.

      • Sisustelija

        Olen pitkälti samaa mieltä kanssasi mutta Ikean laatu esim. sohvien kohdalla on heikko. Lastulevystä tehty runko ei kovin kestävä ole joten sohvan jättäisin ostamatta. Mutta jotkin lipastot ja keittiökalusteet ovat hinta / laatusuhteeltaan OK. Samoin moni pien esine ja valaisimetkin OK. Hehkulamput ovat olleet pettymys mutta oma vika, kun hintaan vaan katsonut ei kokonaistaloudellisuutta.

        Lyhytikäisiä tuotteita kun ostamme niin kaatopaikat kyllä saadaan täyteen nopeasti mutta ei se kovin järkevää ole luonnonvarojen käytön osalta. Joten mielummin laatua kuin määrää :)


    • Jerkkis

      Pakko laittaa järjestys oikein
      1. Suomi-Soffa ja Masku
      2. Sotka
      3. Asko
      4. Koti-idea

      Perustelut

      1 ryhmässä valikoima suurin ja saatavuus nopeinta.
      2 halpaa ja kohtuu hintaista tavaraa
      3 paska pavelu
      4 koinkurssi

      • hanurista!

        Jätti työntekijöiden palkat nostamatta toukokuussa vaikka olis pitäny. Ei maksa lomaltapaluurahojakaan.

        Rikkoo siis törkeesti lakia.


    • julupukkali

      Mä käyn täällä:

      www.sisustustalosherwood.fi

      • JonneB

        Jokaisessa kaupassa lienee jotain laatutavaraa. Kannattaa olla tarkkana materiaalien kanssa, sillä kaluste/kennolevy ei kestä kulutusta. Sohvissa taas kannattaa tarkkailla "martinlein" (miten kirjoitetaan? :D) lukua. Se perustuu hankaustestiin, jossa kangasta on hangattu kahden laipan välissä mitaten missä kierrosmäärässä kankaassa alkaa näkymään kulutus. Tosin jotkut valmistajat mittaavat kierroksia jopa reikään saakka, toiset taas kankaan nyppääntymiseen.

        Sänkyä ostaessa kannattaa hinnan katsomisen sijaan kokeilla. Tosin aikuiselle ihmiselle mikään bonnel-hässäkkä tuskin on se "paras".

        Yleinen ohje minulta on, että kannattaa tarkailla aina myymälämallin kuntoa. Usein paketista tuleva tavara on samaa luokkaa, vaikka myyjät uskottelesivat sohvan olleen esille 10 vuotta ja sen takia sen näyttävän hieman kuluneelle.

        Jos kumminkin pitää yksi valita niin minä kävelisin Iskuun. Hinnat tyyriitä, mutta suurin osa tuotteista laatutavaraa.

        That's only my opinion :)


    • ...

      - Asko: Edellinen sohva kesti 14 vuotta, nyt keväällä ostettiin uusi, katsotaan sitten kauanko tuo kestää, tuskin kuitenkaan niin kauaa
      - Sotka: runkopatjasängyt ostettu "kauan sitten", nyt pitäis vaihtaa, oli silloin hyvä laatu ja noista liikkeistä Isku-Asko-Sotka-Jysk-Stemma kaikkein halvin ja paras hinta/laatu -suhde
      - Koti-idea: vähemmän kokemusta, mutta yksi hyvä pihapöytä ostettiin 2 vuotta sitten, on klaffit pitkillä sivuilla, vie talvella varastossa tilaa vain pituutensa ja leveydestä vain 20 cm, fiksu keksintö.
      - Masku: ei olla ostettu sieltä mitään huonekaluja, eikä muutakaan kotiin
      - Suomisoffa: ei olla kuin kävelty läpi yksi iso liike, ei olleet nuo sohvat meidän makuun, lue lisää kohdasta Asko.

      Kaikissa mistä ostettu on, on saatu hyvää palvelua, on osuttu aina johonkin kampanja-aikaan eli alennuksia on saatu, Askosta viimeksi auto lainaksi ilman veloitusta,
      Muita hyviä kokemuksia mm. Iskusta ja Vepsäläiseltä, sekä Tampereelta Koti-Kalustamosta ja Ylöjärvellä ihan ykkonen, Juurikivi.

      • MikkiSenior

        Heh heh. No empä menis takuuseen.


    • Näyttöä riittää

      Sitä puljua ei voi edes listata tässä, on se niin törkeää ihmisten huijausta...ja nykyään vielä "taatusti kotimainen" miksi pelkkä kotimainen ei enää riitä mainoksissa???????????????????????????

    • KoviakokenutKetjuist

      Itse ostan mieluiten huonekalut jostain muusta kuin tollaisesta ketjusta. Ketjut eivät ota asiakasta tosissaan.. Toisin kuin pienemmissä huonekaluliikkeissä jotka eivät ole mtn maskua, askoa, iskua, koti-ideaa, vepsäläistä... Ne "pienemmät" huonekaluliikkeet ottavat vastuun siitä mitä myyvät ja palvelukin on jotain aivan toista luokkaa!!

      • NUOREMPI0STAja

        Joo olen aivan samaa mieltä. Yksi esimerkki on toi Veken Kaluste, joka ei ole mikään ketju, mutta myy silti myös tunnettujakin kalusteita ja laulumaan tavaraa! Olen opiskelija ja kun kävelin myymälän sisään niin ei katsottu että ei hänellä ole rahaa kuin nuin nuori. Palveltiin samallailla kuin ketä tahansa. Nyt kun luotan täysin yritykseen niin tilaan huonekalut suurimmaksi osakseen heidän nettisivuilta.


    • huijakkaaaaaaa

      Askossa on käsiteltävänä reklamaatioita niin paljon ettei kolmessa kuukaudessa ehditä vastaamaan. Siitä voi päätellä kannattaako Askosta ostaa....

    • Anonyymi

      Hei!
      Varokaa kaikki ostamasta Sotka-huonekalukaupasta yhtään mitään. Ostin tammikuun alussa sähkösäätöisen mekanismituolin, tuolia ei ole vieläkään toimitettu. Sotka kauppaa tälläkin hetkellä ko. tuolia puoleen hintaan mikäli tuotetta riittää. Tuotetta ei voi riittää koska maksettuakaan tuolia ei ole vielä toimitettu. Tein samalla myös muuta kauppaa ja kumpaisellakin kerralla Sotkan palvelu epäonnistui ja on ja oli ala-arvoista. Olen reklamoinut Sotkaa mutta heidän vastauksensa on ihan diiba'daabaa! Mekanismituolia he ovat joka tapauksessa kaupanneet usean vuoden ajan joten onkin todennäköistä, että heillä on selkeä käsitys kuinka monta tuolia keskimäärin vuodessa myydään. Raha kelpasi kyllä Sotkalle mutta sen jälkeen heistä ei ole kuulunut mitään paitsi asiakkaan itse ottaessa yhteyttä ja reklamoidessa. He eivät siis välitä maksavista asiakkaistaan.
      Tässäpä varoituksen sana - äänestäkää jaloillanne - kiitos!

    • Anonyymi

      Itse suosin pienempiä liikkeitä, palvelu huomattavasti parempaa. Ostin just Kaluste Duo liikkeestä Helsingistä Käpylästä sängyn. Vaikka sänky oli edullinen niin myyjä palveli minua kuin olisin ostamassa 10 000€ sänkyä. Jäi hyvä mieli. Sain sängyn vielä samana päivänä kotiin mikä oli uskomatonta, myyjä toi itse sen töiden jälkeen.

      Kiva pieni perheyritys heillä. :)
      https://www.kalusteduo.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe