kalpeat kasvot

ruoka-aine allergikko

Mistähän johtuu et olen aina niin kalpea, vaik vointi on hyvä?
Voiko se johtua jonkun vitamiinin puutteesta?

10

6922

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalpea myös

Suurin osa suomalaisista on kalpeita. Olemme valkoihoisia.

Menhän ulos ottaan aurinkoa, niin saat vähän väriä naamaas.

• aika lailla

Ovathan suomalaiset useimmiten vaaleaihoisia, mutta yllättävän moni on punakka ainakin naamaltaan, moni ilman alkoholiakin tms. :) On homma kiinni kai siitä, miten ohut iho on. Ohuen ihon läpi kuultavat hiussuonet paremmin läpi. Siis hyvin yksilöllistä.

Jotkut saavat ihonsa auringossa ruskeaksi, toiset vain punaiseksi, vaikka kuinka varovasti ottaisivat aurinkoa. Iho vaan ei rusketu. Ei ole pigmenttiaineita kaikilla.

• telinevoimistelija poika

esim rauta osta jotakin vitamiini valmistetta jossa on rautaa

• vajaatoimintaa

• Kalpeanaama

Olisi turvallista ensin käydä testaamassa kuinka paksu veri on, ennen kuin alkaa napsimaan rautaa.

• roikko
        Kalpeanaama kirjoitti:

Olisi turvallista ensin käydä testaamassa kuinka paksu veri on, ennen kuin alkaa napsimaan rautaa.

osta twinlabin monivitamiinia luontaiskaupasta siitä saat kaikki tarvittavat vitamiinit

• Kalpeee

Olen nykyään harmaankellertävän kalpea kasvoiltani, vaikka hb on 125. Ennen olin punakampi vähemmälläkin hb:llä.

Jos käyn kävelemässä tai juoksemassa, niin muutun oikein huonovointisen kalpeaksi, kuin olisin pyörtymäisilläni. Yleensä ihmiset punertuvat kasvoiltaan kun urheilevat. Usein myös kun tulen kaupasta tai olen jotenkin rasittanut itseäni vähänkään, niin olen tosi kalpea ja sairaan näköinen.

Vatsani kipeytyy helposti kaikista vitamiineista (refluksi), joten voin ottaa niitä ehkä 2-3 viikossa ja otankin.

Mistä ihmeestä tämä kellertävänharmaa kalpeus johtuu???

Kiitos vastauksista. :)

• Lekuriin

Ja maksa-arvot on tutkittu milloin viimeks ?. Esim maksatulehdus oireilee ko tavalla. Tähän ei tarvita alkoholin liikakäyttöä, tulehduksen voi saada muutenkin.

• Lekuriin

Lihavuus aiheuttaa rasvamaksaa eli liika hiilihydraatti.

• Kalpeee

Kiitos vinkistä "Lekuriin"

Tuon alla olevan linkin/listan mukaan oireistani sopii vain ihon kellertävä kalpeus Silmän valkuaisetkaan ei kellerrä, eikä ihoa kutita, mutta kai sitä voisi lekurissa käydä. Maksa-arvot katsottu vajaa kaksi vuotta sitten. http://www.oireet.fi/maksatulehdus.html

Olen aina ollut sen suhteen samanlainen, että liikkuessa menen kalpeaksi. Jospa en osaa hengittää oikein urheillessa tai mikä lienee...

Rasvamaksa ei oikein sovi myöskään.

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00070#s2

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      131
      3099
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2971
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1926
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      77
      1559
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1427
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1148
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1041
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      972
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä