Hankin tuon otsikon puhelimen, joka on toiminut oikeinkin hyvin, joten luovuin lankapuhelimasta ja siirryin kokonaan VOIPpiin.
Puhelimessa on yksi heikkous: jos SIP-asetuksia haluaa vaihtaa, ne on aina naputeltava selaimen kautta uudestaan. Turhauttavaa, kun haluaisi pääosan aikaa käyttää Saunalahden nettipuhelinta ja hoitaa kansainvälisiä juttuja VoipBusterilla.
Onko kukaan keksinyt tähän sujuvaa ratkaisua? Näköjään Targaan saa asennettua jotenkin Siemensin vastaavan puhelimen firmwaren. En tiedä, onko siitä erityistä hyötyä, kun on tuo hollannin kieli aika ruosteessa:
http://weblog.stranger.nl/targa_dip_450_voorzien_van_siemens_firmware
Targa DIP Phone 450
... miten useampia SIP-aset...
1
591
Vastaukset
- Samaa pohtinut
Se laite on suunnillen sama peli kuin Siemenssin Gigaset sarja C450IP eli se ei osaa kuin yhden asian kerrallaan. SG sarjan C/S470IP sitä vastoin osaa 2 tunnusta yhtäaikaa ja S675IP osaa 6 tunnusta yhtäaikaa. Eli hinta korreloi laadun/käytettävyyden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724944Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113359Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202645Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571707- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941312
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191103Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711005IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889