Hei!
Nautit lomasta huomattavasti enemmän, kun kaikki paikat, joihin haluat mennä, ovat ympärilläsi - kävelymatkan päässä. Vuokraan edullisesti keskustasta kahta hyvin varustettua ja kalustettua yli 70 m2 asuntoa kävelymatkan päässä kaikesta, majoituspaikkoja molemmissa 4:lle henkilölle. Teen kaikkien kanssa kirjallisen vuokrasopimuksen seitsemän vuoden kokemuksella. Toinen asunto on VII-kaupunginosassa Jósika utcalla ja toinen VI-kaupunginosassa Vörösmarty utcalla. Tunnet helposti olosi kotoisaksi, kun pienien hotellihuoneiden sijaan nautit tilasta ja vapaudesta - ei mm. tarvitse lähteä tiettyllä kellonlyömällä hotellin aamiaishuoneeseen. KESÄLLÄ VIELÄ TILAA!
Lähetän mielellään kuvia ja kerron lisää asunnoistani ja hinnoista.
Ystävällisin terveisin
;)Pasi Pääkkönen
gsm. 041-52656140
[email protected]
Nauti lomasta, asu mukavasti ja liiku helposti
;)Pasi
1
608
Vastaukset
- ;)Pasi
Pahoittelut numerovirheestä!
;)Pasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418