elisaperkl

touni

Asia siis meni näin:

-Elisa ei lähetä laskuja kesän jälkeen
-Joulun aikoihin elisa alkaa pommittaa laskuja nopeampaan tahtiin kuin laki sallii ( tai ainakaan sopimus sallii)
-maksukyvyttömänä jossain vaiheessa en edes jaksa enää katsoa kuinka monta laskua on tullut viikossa koska välillä samojakin laskuja tuli parikin kappaletta ja jos tyhmänä maksoi niin se oli siinä.
-Makselen niitä nyt sitten perintään ja vielä ihan hyvillä mielin. onpahan ainakin pitävä maksusuunnitelma eikä tarvitse sen paskafirman kanssa hoitaa asioita.
Serkku oli saanut purettua oman sopimuksensa kun oli vain ilmoittanut ettei ole maksukykyä.
Jotenkin odotin että kun olen kaiken maksanut niin minulle on kertynyt kaikki tekstiviestit ja minuutit ihan normaalisti mutta elisapa ilmoitti että on purkanut viime viikolla koko sopimuksen mikä tarkoittaa että maksan vielä vuoden edestä tekstiviestejä ja minuutteja mutten omista edes liittymää.
Ei näin!

Tässä ollaan jo sen verran kiukkuisia että jos ei jotain porsaanreikää löydy niin sitten mennään lihasvoimilla läpi.

onko kellään käynyt mitään tälläistä?

9

872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nmenee

      Kuinkas googletinkin. Noin 5min lopetin puhelun elisan kanssa. Sama juttu. Paska juttu.

      Meinasinkin että missä Hannu Karpo?

    • kill elisa

      Kill elisa

    • afhartjhetjlijl

      Kannattaa sunki vaan lukee toi ja pitää sit se turpa kii koko aikasest valittelust ellet oo tyhmä:

      ottakaa toistaiseksi voimassa oleva sopimus ja ostakaa se helvetin luuri erikseen ku niit kännyköi saa tuolt muutamilla kympeillä.. ni johan loppu ongelmat ja voi heti lähteä vaihtaa operaattoria jos silt tuntuu.. ja eikä sen föönin tartte olla mikä superhuippu 500€ luuri kunhan pystyy soittaa ja lähettää txt ni sen on kännys se pääasia.. voisin tunkee johonkin hevonhelvettiin kaikki pakettidata sunmuut sähköposti hössötykset.. on se niin ihme ku nykyään ihmisil jotka on pienissä tuloissa ni täytyy olla kaikkee hienoo jne.. ostakaa peruskänny peruslittymäl ni ei oo murheita.. sen voin sanoa!

    • EI KOSKAAN ELISAAN

      -tunnetusti Elisan laskutus lakkasi pelaamasta viime keväänä 2007 tämän jälkeen esim.minulle ei tullut sieltä minkäänlaista laskua ja verkkoelisankin laaskutus-sivut olivat jumissa,-kuitenkin joulun jälkeen 2007 paukahti kaikki laskuttamaton saldo kerralla suoraan perintätoimiston kautta,ilman mitään ennakkovaroitusta noin 550€ no sitten makselin niitä sinne ja sekin kesti kauan koska elisa syötti sinne koko ajan uutta laskua jne...loppujen lopuksi sain maksuun kaikki perintälaskut ja soitin elisaan että nyt on sitten lähetettävä vielä itse puhelimesta ne loput kk-maksut kerralla jotta pääsen koko paskasta eroon,-mutta kas tämäpä ei meinannut sopiakkaan Elisalle lainkaan,-kovan väittelyn ja tinkaamisen tuloksena kuitenkin sain lopulta laskun mutta aacropos,-kas siinäkin oli vielä ylimääräistä muka avointa laskua melkein 200E !
      -monien soitteluiden jälkeen perintätoimiston ja Elisan välillä sitten sekin asia lopulta selvisi että lasku oli väärin ja piti maksaa vain puhelimen osuus !?

      -täytyy sanoa että kyllä olin höperö kun koko pakettipuhelimeen sotkeuduin ja Elisaan !

      -nyt on kaikki maksettu ja puhelin on oma,-mutta kas lukituksen purkukoodinkin saaminen on niin vaikeaksi tehty että sen tarvii tilata ELISASHOPIT liikkeestä ja sellaista ei edes tällä paikkakunnalla ole !

      -YKSI MIKÄ ON VARMAA NIIN ELISAN ASIAKKAAKSI EN KOSKAAN ENÄÄ MENE VAIKKA OLINKIN SIELÄ ASIAKKAANA PITKÄSTI YLI KYMMENEN VUOTTA,-SILLÄ TAVALLA NYT KOUKUTETTIIN TÄMÄN PAKETTIPUHELIMEN KANSSA !!!

      -KEHOITAN KAIKKIA IRTISANOMAAN KAIKKI LIITTYMÄT ELISASTA JA OTTAMAAN IHAN TAVALLISEN LIITTYMÄN JOSTAKIN MUUSTA FIRMASTA,-TULEE PAAAALJON HALVEMMAKSI !!!

      • fhtjhtykjuyk

        "-KEHOITAN KAIKKIA IRTISANOMAAN KAIKKI LIITTYMÄT ELISASTA JA OTTAMAAN IHAN TAVALLISEN LIITTYMÄN JOSTAKIN MUUSTA FIRMASTA,-TULEE PAAAALJON HALVEMMAKSI !!!" mut must tuntuu et suomalaiset on niin vitun tyhmiä et ne haluu maksaa enemmän ja ainoastaan muodon vuoksi.. niinku joku elisa tai sonera.. kato eihän isot herrat voi mitään saunalahtea ottaa.. ne liittymäthän on tarkoitettu köyhille! LOL, että suomalaiset ihmiset voi olla välillä näin saatanan tyhmiä xD


      • Elisa koukutti

        sinua? Teit ihan itse ja tieten tahtoen pakettiliittymäsopimuksen, ei kai sinua kukaan siihen pakottanut. Tajusit varmaan, että siitä tulee laskujakin.

        Olitko niin naiivi, että kuvittelit että kun Elisalta ei juuri nyt tule laskuja, niitä ei tule koskaan myöhemminkään? Miksi et jemmannut rahaa odotettavissa olevia laskuja varten? Kaikki on maksettava aikanaan, eikös vain?


      • elisa koukutti
        Elisa koukutti kirjoitti:

        sinua? Teit ihan itse ja tieten tahtoen pakettiliittymäsopimuksen, ei kai sinua kukaan siihen pakottanut. Tajusit varmaan, että siitä tulee laskujakin.

        Olitko niin naiivi, että kuvittelit että kun Elisalta ei juuri nyt tule laskuja, niitä ei tule koskaan myöhemminkään? Miksi et jemmannut rahaa odotettavissa olevia laskuja varten? Kaikki on maksettava aikanaan, eikös vain?

        -niin alkaapäällehän kaikki pelasikin normaalisti,-mutta sitten kun he itse saivat laskutuksensa sekaisin,meni kaikki ,mönkään !

        -ei ole asiakkaan velvollisuus huolehtia firman laskutuksesta eikä firmalla ole oikeutta pistää kerralla suoraan erikseen asiakkaalle,ilmoittamatta laskuja perintätoimiston,perittäväksi ja kaikkia kerralla jne...

        -jos minulla olisi firma ja olisi varaa olla laskuttamatta laskuja puolikin vuotta niin kyllä turhaan pienfirman omistajan olisi enää minkäänmoisia karhuja,lähetellä,-asiakas käyttäisi ne toilettipaperina ja nauraisi partaansa,-mutta tällaiset suuryhytiöt voivat tietysti,mielensä mukaan,käyttää hyväkseen juuri perintätoimistoja ja lakimiehiään....mikäs sen kätevämpää tehdä lisätulosta,kuin pistää perintään tai myydä laskut perintäyhtiölle ,-kulujen ja korkojen kera moninkertaisesti !?

        -huomautan vielä että ennen tätä pakettisavotaa olin.em.firma asiakas varmaan parisenkymmentä vuotta,jolloin asiat hoituivat kohtalaisesti !

        -mutta pienelläpä loppujen lopuksi asiansa pilasivat kun pistivät asiakkaan syyksi oman saamatrtomuutensa jne!

        -ikänä en enää Elisan ovia aukaise se on varma !

        -tiedän lähinaapurustostakin monia samankaltaisia tapauksia jne..


      • paras kokemus
        elisa koukutti kirjoitti:

        -niin alkaapäällehän kaikki pelasikin normaalisti,-mutta sitten kun he itse saivat laskutuksensa sekaisin,meni kaikki ,mönkään !

        -ei ole asiakkaan velvollisuus huolehtia firman laskutuksesta eikä firmalla ole oikeutta pistää kerralla suoraan erikseen asiakkaalle,ilmoittamatta laskuja perintätoimiston,perittäväksi ja kaikkia kerralla jne...

        -jos minulla olisi firma ja olisi varaa olla laskuttamatta laskuja puolikin vuotta niin kyllä turhaan pienfirman omistajan olisi enää minkäänmoisia karhuja,lähetellä,-asiakas käyttäisi ne toilettipaperina ja nauraisi partaansa,-mutta tällaiset suuryhytiöt voivat tietysti,mielensä mukaan,käyttää hyväkseen juuri perintätoimistoja ja lakimiehiään....mikäs sen kätevämpää tehdä lisätulosta,kuin pistää perintään tai myydä laskut perintäyhtiölle ,-kulujen ja korkojen kera moninkertaisesti !?

        -huomautan vielä että ennen tätä pakettisavotaa olin.em.firma asiakas varmaan parisenkymmentä vuotta,jolloin asiat hoituivat kohtalaisesti !

        -mutta pienelläpä loppujen lopuksi asiansa pilasivat kun pistivät asiakkaan syyksi oman saamatrtomuutensa jne!

        -ikänä en enää Elisan ovia aukaise se on varma !

        -tiedän lähinaapurustostakin monia samankaltaisia tapauksia jne..

        No, jos ei muuta niin elisa todellakin tiedotti laskutusviiveestä kiitettävästi, joten kyllä jokainen elisan asiakas on ihan varmasti tiennyt laskutusviiveestä, jolloin luulisi olevan järkeä päässä sen verran että laittaa rahaa sivuun jos tietää että myöhemmin ei ole "ylimääräistä". myös siitä tiedotettiin, että laskuihin saa halutessaan maksuaikaa... joten nou hätä, jos kuuntelisit ja katselisit ympärillesi niin voisit jopa ehkä tajuta että kaikki mitä ympärillä tapahtuu ei ole pelkkää kusetusta! on kyllä ihmisellä vajaa elämä jos tarvitsee tehdä puhelinlaskusta niin vaikea asia, kun asioista kuitenkin on mahdollisuus ottaa selvää!


    • menit

      persaukisena ostamaan kalliin liittymän, olisit ottanut prepaidin. Olet saanut olla ilman laskuja monta kuukautta, miksi et pannut rahaa jemmaan niitä varten vai luulitko, että Elisa on unohtanut laskuttaa sinua?

      Se nyt vaan on niin, että hankituista tuotteista ja palveluista pitää maksaa, millä muuten luulisit yritysten pysyvän pystyssä. Elämä opettaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe