Kertokaas miten saisin powerpoint-esityksen tallennettua sellaiseen muotoon, että sitä pystyisi katsomaan dvd-soittimella 32":n tft-näytöllä.
Kuva on nyt mielettömän rakeinen.
Esitys
5
1015
Vastaukset
- ihan perillä
mutta tarvitaan varmaankin joku tuommoinen ohjelma:
http://www.download.fi/video_ohjelmat/muut_dvd_ohjelmat/powerpoint2dvd.cfm
Tuo on demoversio, enkä tiedä mitä ominaisuuksia demo-versioon kuuluu.
Tuolta löytyy lisää:
http://www.freedownloadmanager.org/downloads/powerpoint_to_dvd_software/- Esitys
Pitääpä testata.
Kiitos paljon vinkistä.
Olisko apua, jos tiedoston muuntaisi ensin PDF:ksi ja esittäisikin sen siinä muodossa (Readerillä)?
Bittikarttakuvillehan tuosta tuskin on apua, mutta skaalautuvat vektorikuvat ja fontit voisivat parantuakin "valkokankaalla".- ku se
Pitää esittää juuri dvd-soittimella, ei tietokoneella.
Kiitos kuitenkin neuvosta. ku se kirjoitti:
Pitää esittää juuri dvd-soittimella, ei tietokoneella.
Kiitos kuitenkin neuvosta.Luin aika huolimattomasti. Sorry.
Selaamalla netistä en löytänyt mitään edullista tapaa saada PDF näkyviin viihde-elekroniikkan dvd-soittimilla. Jos se onnistuisikin jollakin Adoben Encorella yms. niin mutkahan tuossa olisi kuitenkin matkassa.
PDF on kuitenkin nykään ISO-standardoitu tiedostomuoto. Paperimaailmaan päin kuitenkin enemmän suuntautunut, vaikka hanskaa multimediaakin.
Ehkä on valmistajienkin etu, että viihde-elektrokomiikka on paljolti erillään tietokonemaailmasta? Myynti lisääntyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446