onko Mafia hyvä peli,kun sai oman palstan???
Onko peli tietokoneen lisäksi myös pleikkari 2:lle?? Entä onko peli parempi kuin GTA VICE CITY ? kiitän
MAFIA ?...
5
799
Vastaukset
- Gordon
Onhan se hyvä peli mutta en nyt osaa sanoa että onko parempi kuin Vise City. Jokainenhan saattaa tykätä toisesta pelistä enemmän kuin toisesta.MINUN mielestä GTA3, Vise City ja Mafia ovat kaikki loistavia ja hankinnan arvoisia pelejä.Ja kyllähän sen pitäis tulla myös Ps2:sellekkin
- Triviay
kiitos vastauksesta. Taidan kuitenkin hankkia vice cityn.
- Gordon
Triviay kirjoitti:
kiitos vastauksesta. Taidan kuitenkin hankkia vice cityn.
:D Joo, se on tosi hyvä.Ja Mafia ei minun mielestä tule vielä vähään aikaan Ps2:selle :/
- finnair
niin tota noin mä oon jo vähän kyllästyny vice cityyn ja nyt pelaan nykyään mafiaa et emmä tiiä kumpi on parempi ku en osaa sanoo et nopee ratkasu siihenki löytyy et ne kummatki on yhtä hyviii
- Jäbä 88
No ainoo eroo mafialla ja gta vice cityllä taitaa olla hinta. Kun mafia maksaa uutena 25€ ja gta vice city 49€ (47.90).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996013
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764