Hei, ihanaa että Eilatiin pääsee suoraan taas vuosien ja vuosien tauon jälkeen! No, te ketkä olette viimeksi käyneet, niin minkä hotellin valitsisitte? Siis Aurinkomatkojen ja Lomamatkojen hotellien kuvauksia olen katsellut. Silloin joskus haavelin vielä meneväni King Solomoniin (80-luvulla se oli niiiin hieno ja niiiiin liian kallis minulle:) Mutta nyt on lapsiakin jo, ei enää taaperoita. Mitä hotellia te suosittelette, millaisia omakohtaisia kokemuksia on? Haluamme lähinnä nähdä koralleja ja samalla laahustaa hiekkarannalla ja hotellin taso olisi hyvä olla ihan silleen tasokas. Siis niinkuin "normaali" ei tarvita luxurya. Isrotel Ambassador kiinnostaisi nettitietojen perusteella, mutta kun ne omakohtaiset kokemukset on aina enemmän.....joten jos voisitte vähän auttaa? Olen niiiiin innoissani, olin justiinsa varaamassa Eilatin reissua kaikkinen koneenvaihtoineen, kun huomasin tämän suoran ilouutisen! Jes!
Eilatissa minkä hotellin....
4
1820
Vastaukset
- Dahlit
Kivaa, kun on innokkaita Eilatin matkailijoita. Minulla on kokemusta oikeastaan vain korallirannan Club Inn-hotellista. Ihana hotelli perheille ja erityisesti pienille lapsille. Ja paljon vapaa-ajan ohjelmaa sekä aikuisille että lapsille oli tänäkin keväänä. Erityisesti altaalla klo 11 aerobicciä, iltapäivällä vesipalloa yms. ja illalla upeita esityksiä lobby-baarissa. Olen ollut siellä ainakin 4 kertaa, mutta nyt ajattelin varata ensi hiihtolomaksi tytön kanssa keskustasta hotellihuone. Ehkäpä Dan Panorama, on lähellä kaikkea, erityisesti ostospaikkoja ja uimarantaa. Hintaan kuuluu aamiaisbuffee, joka on israelissa aivan huippu, sillä pärjää pitkälle iltapäivään.
Mitenkä mahtaa olla nuo suorat lennot Eilattiin kun ovat LATCharterilla. Onko kellään kokemusta millainen yhtiö on? Tiedän että se on latvialainen ja sen omistaa enimmäkseen islantilainen Icelandair.- okok
Finnairin vuokrakone, Englantilainen niin kuin miehistökin
- Sabrest
okok kirjoitti:
Finnairin vuokrakone, Englantilainen niin kuin miehistökin
On latvialainen lentoyhtiö (ei englantilainen):
http://www.latcharter.com/
- arktika
Oma suosikkini on aina ollut Neptun - sijainti rannalla ja samalla keskustassa, baarissa hyvää ohjelmaa ja erinomaista kahvia. Myös palvelu ainakin aiemmin oliensiluokkaista. Viereisessä Dahliassa oli mukavan kodikas henki - perhehotellimainen - mutta huone oli pieni eikä parveketta mitä pidän välttämättömänä. Viimeksi olin Americanasissa eikä sitäkään ole valittamista. Hilton ja Herodes ovat toki loisteliaita mutta liian suureellisia ja hinnakkaita minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793