Menomestat Jkl:ssä

Turisti

Osaisikohan / viitsisiköhän joku hiukan valaista Jyväskylän "baarien" asiakkaiden keskimääräistä profiilia (ikä yms)sekä paikan musiikityyliä jne.

Tietenkin on vaikeaa vastata tyhjentävästi, mutta kyllä kaikissa paikoissa on kuitenkin tietynlainen "perus kokoonpano".

Lähinnä kiinnostaisi sellaiset paikat kuten esim. Giggling marlin, Elohuvi, Sandra, Nu-NU, Jyväshovi

Tietenkin varmin tapa selvitää asia on testata kaikki, mutta siihen menee liikaa aikaa käytettävissä olevaan aikaan nähden....

11

1424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pubi-ihminen

yökerhon rutkaleita. Elohuvi on helvetin täynnä aina - en tiedä miksi? Ikärajat kertoo jotain asiakaskunnasta. Juntteja on paljon "vanhempien" paikoissa. Pintaliitoa löytyy sitten muualta.

Itse en ole yökerhoihmisiä, joka voi mielipiteitäni hieman sävyttää. Katsele baarien ulkopuolella olevia jonoja ja päätä, minne istuisit parhaiten. Jos ei ole jonoja, niin poket päästänee ihan sisällekin vilkaiseen?

Henk.kohtasesti suosittelen "bermudan kolmion" pubeja. Brick's, Hemingway's, Jazz, Poppari, Pommi etc.. Hyvä fiilis, monipuolinen baari, musiikkia ja pöytiä, missä istuskella.

• pöh

käydä useassa yhden illan mittaan eikä olla vain yhdessä. eli jos päälle tunnin aiot käydä kaljoilla, hyvin ehdit. yhtä mökötöspaikkoja ne kaikki on kumminkin. pää täyteen vaan.

• jotain

noi on kyllä aika erilaisii paikkoja. sandra on nuorten 18-21 paikka, Elohuvi klubimainen, iso mutta kaikenlaista sakkii, Giggling Elohuvista vähän rennompi versio ja pienempi (ja vähemmän pintapaikka),Nu-nu on just remontoitu, ei taida olla enää niin hyvä ku sen eceltäjä, Jyväshovi /-keski-ikäisten tanssipaikka. nightlife puuttui listasta - se on 22-25 ikästen menomesta, vähän pieni, keskiverto. nää oli vaan mun mielipidettä!

• huomannut

hiljaista on jkl:n yöelämä jos tän kysymyksen vastausmääristä voi päätellä - ilmeisesti tällanen aihepiiri ei ollenkaan kiinnosta meitä jyväskyläläisiä.

oma mielipide mestoista: tietty jokasella on oma makunsa mut mun mielestä parhaita on pari hyvää pubia, old bricks ja hemingways. ehkä lisäks gigling m. ja joskus elohuvi.

eikö kellään muulla ole mielipidettä vai eikö uskalla sanoa?

• Ppa

..Ku ei jaksa enää vastailla, aina alkaa se ikuinen taistelu onhyvä, ei ole, onpas eipäs..Blää, blää.Jokaisella makunsa.Mulla elohuvi, red neck, Gigglin,hemppari...
        Ja mikä millonkin, fiilisten mukaan.
        piste

• raitis ja savuton

On siellä pöydässä hiljaa nököttäjiä liikkeellä.

• jyväskylän menoon ihan tyyt...

on aina turha ruveta kiistelemään. Baarin "hyvyys" täytyy kokea itse. Aika monta suosittua paikkaahan tuossa tuli mainittua, ja ihan vielä laidasta laitaan. Antaa ihmisten itse sitten valita mieltymystensä mukaan.

Vielä lisäksi. Sillä ei ole väliä kuinka monta hyvää baaria kaupungissa on, koska käyt lopulta itse vain muutamassa. Yksi hyvä riittää aivan hyvin.

• Kalle
        jyväskylän menoon ihan tyyt... kirjoitti:

on aina turha ruveta kiistelemään. Baarin "hyvyys" täytyy kokea itse. Aika monta suosittua paikkaahan tuossa tuli mainittua, ja ihan vielä laidasta laitaan. Antaa ihmisten itse sitten valita mieltymystensä mukaan.

Vielä lisäksi. Sillä ei ole väliä kuinka monta hyvää baaria kaupungissa on, koska käyt lopulta itse vain muutamassa. Yksi hyvä riittää aivan hyvin.

Suosituin pubi on bricks ja suosituin yökerho elohuvi. Niillä kun aloittaa ja sitten alkaa etsimään muita. Itse pidin eniten jazzbaarista, siinä kun ei yleensä rähinäporukkaa viihtynyt, vaan rentoja muusikkoja ja muuta rauhallista väkeä, kunnes se laajeni ja muutti sinne kellariin. Viime aikoina ei niin ole tullut käytyäkään jotta tietäisin missä olisi hauskinta.

• Sergei
        Kalle kirjoitti:

Suosituin pubi on bricks ja suosituin yökerho elohuvi. Niillä kun aloittaa ja sitten alkaa etsimään muita. Itse pidin eniten jazzbaarista, siinä kun ei yleensä rähinäporukkaa viihtynyt, vaan rentoja muusikkoja ja muuta rauhallista väkeä, kunnes se laajeni ja muutti sinne kellariin. Viime aikoina ei niin ole tullut käytyäkään jotta tietäisin missä olisi hauskinta.

68 :)
        Pintaliitäjät ja juntit puuttuu.

• kuusysi
        Sergei kirjoitti:

68 :)
        Pintaliitäjät ja juntit puuttuu.

Mutta muutoin paikka on ihan ok. Tosin siellä on molempia mainittuja kuten muuallakin, ainakin käydessäni ihan samassa pöydässä molempien edustajia on ollut, kuitenkin suhtkoht rauhallinen paikka, silloinkin kun se on täynnä, sen muutaman kerran kun olen käynyt, ei ole valittamista itse paikassa ollut, ei kaikki yksinkertaisimmat eksy sinne kun se on siellä rampin päässä. Musta se on ikäänkuin lähiöpubi, siis myönteisessä mielessä, mutta ilman uhoajia ja erilaisella musiikilla. Mustaa pitäisi kai olla päällä kun sinne menee muttei ne muuhun väriin pukeutuneelle ilkeitä ole. Vrt. sitten jokin muu, jossa ei saa erilainen olla.

• minä
        kuusysi kirjoitti:

Mutta muutoin paikka on ihan ok. Tosin siellä on molempia mainittuja kuten muuallakin, ainakin käydessäni ihan samassa pöydässä molempien edustajia on ollut, kuitenkin suhtkoht rauhallinen paikka, silloinkin kun se on täynnä, sen muutaman kerran kun olen käynyt, ei ole valittamista itse paikassa ollut, ei kaikki yksinkertaisimmat eksy sinne kun se on siellä rampin päässä. Musta se on ikäänkuin lähiöpubi, siis myönteisessä mielessä, mutta ilman uhoajia ja erilaisella musiikilla. Mustaa pitäisi kai olla päällä kun sinne menee muttei ne muuhun väriin pukeutuneelle ilkeitä ole. Vrt. sitten jokin muu, jossa ei saa erilainen olla.

tahtoo tietää missäpäin jyväskylää on elohuvi ja erityisesti tuo SANDRA??! (käykö elohuvissa minkä ikäisiä ihmisiä?)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6003
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe