Haluaisin muuttaa amerikkaan asumaan, miten saan kansalaisuuden? mitkä ovat hinnat, ymymym???
Amerikka
6
468
Vastaukset
- Tess
Vastatkaa PLIIS!!!!!!!!!!
- "finncdn
Oletko edes kaynyt Usa'ssa
Ensinnakin sinne ei "voi anoa" kansalaisuutta
"the green card" milla voi olla "ei kansalainen" toissa plus saa asua ym.
on tosi vaikeata saada.
Paras paikka naihin kysymyksiin olisi varmaan lahin Usa'n suurlahetysto.
Asun Kanadassa ja ei tannekkaan ole helppo "saada edes tyolupia"
- vk
Helpoin tapa joistakin harvoista olemassa olevista tavoista saada siirtolaisviisumi Amerikkaan on se, että menee naimisiin amerikkalaisen kanssa.
- Sepi
Paras tietolähde on www.emigrantti.fi, jonne reksiteröitymällä pääset keskustelemaan jo Amerikkaan (tai muualle maailmalle) muuttaneiden kanssa.
- länsirannikolta
Sepi kirjoitti:
Paras tietolähde on www.emigrantti.fi, jonne reksiteröitymällä pääset keskustelemaan jo Amerikkaan (tai muualle maailmalle) muuttaneiden kanssa.
vielä parempi saitti on www.Etusivu.net
valitse Viestitaulu jota voit lukea rekisteröitymättä.Rekisteröitymällä voit liittyä keskusteluun.
- CdnFin
Ei sinne voi "anoa" kansalaisuutta,on tosi vaikeeta saada edes tyolupa jos sinulla ei ole todella hyvaa koulutusta pohjana.
Asun Kanadassa ja on tanne myos yhta vaikeeta nykyaan saada mitaan lupia.
Paras olisi ottaa yhteytta sen maan suurlahetystoon mihin olet kiinnostunu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395