Tiedän että tavarataloissa on pyörään lasten istuimia, mutta missä niistä olisi hyvä hinta laatu suhde? Pitäisi huomenna käydä ostamassa semmoinen.Kiitos:)
lastenistuin pyörään
5
1966
Vastaukset
- hxnhz
käy kirpparilla!
- istuin.
Ostin Biltemasta tytölle istuimen maksoi n.20 (en muista tarkkaa hintaa) ja ihan olen ollut tyytyväinen, ainakin vielä kun on vasta muutaman kerran käyty ajelemassa. Mutta ei ollut kyllä kallis...
- ostettiin eilen
Halpa-Hallista, vielä ei olla testattu mutta vaikuttaa ihan hyvältä. Jos ei joka päivä istuinta tarvi, niin mielestäni ei tarvi olla ns. viimeisen päälle, koska pyöräilykausi on Suomessa kuitenkin aika lyhyt. Paitsi niillä, jotka pyöräilevät ympäri vuoden :) Tällä perusteella meille valitsin halvemman vaihtoehdon (30€), joissakin paikoissa olen nähnyt jopa tuplahintaisia...
- sleep..
Kannattaa ehdottomasti ostaa Hamaxin sleep istuin! Saa jokaisesta "suuremmasta" tavaratalosta/kaupasta.. Anttila nyt ekaks tulee mieleen! Hinta n. 50€. Meillä tyttö nukahtelee usein pyörän taakse ja pyöräily jää sit siihen kun tyttö roikkuu pyörän takana niin ikävästi, että pakko keskeyttää ajo. Harmittaa niin vietävästi kun vasta istuimen oston jälkeen kuulin tästä Hamaxin sleep mallista. Meillä siis Hamaxin kiss -istuin.
- Anneli8
Täältä tilattiin www.biketema.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892