Yhteyden ottaminen edesmenneen sieluun

onko mahdollista?

Onko todella niin että on mahdollista ottaa yhteyttä esimerkiksi auto-onnettomuudessa kuolleen ihmisen sieluun?

Entä kun yhteys saadaan niin mitä tapahtuu?
Keskustellaanko siinä kuulumisiako?? hehee

3

610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitenkään mahdollista

Voi ottaa yhteyden ainoastaan pahoihin henkiin, jotka toki esiintyvät muka kuolleina ihmisinä. Lähinä heidän tavoitteenaan on saada lopulta hallinta valitaa ihmisten elämässä, ajaa pelkoon, epätoivoon ja tuhoon.

On olemassa todellakin niin surullisen monta tarinaa siitä, kuinka monelle on käynyt, jotka ovat ottaneet yhteyttä tuollaisiin valtoihin. Siitä seuraa aina jotain sairautta, ikävää, epätoivoa tai masennusta.

Laitan vielä tähän lainauksena tarinan Raamatussa. Tuossa kohdassa kuollut ihminen neuvottelee, että hän pääsisi varoittamaan sukulaisiaan, jotka vielä ovat elossa. Mutta siellä sanotaan, että on ylitsepääsemätön kuilu, jota ei voi ylittää, eikä Jumala salli hänen mennä rajan takaa takaisin ihmisten tykö. Kuolleet ihmiset eivät siis voi tulla toiselta puolelta tänne. Sen sijaan on olemassa vainajahenkiä, jotka osaavat esittää, milloin mitäkin kuollutta ja ottaa juuri sen hahmon, jonka haluavat. Näiden kanssa ei todellakaan kannata olla missään tekemisissä.

"Sitä paitsi meidän välillämme on syvä, ylipääsemätön kuilu, niin ettei täältä kukaan voi tulla teidän luoksenne, vaikka tahtoisikin, eikä sieltä pääse kukaan kuilun yli meidän puolellemme.' Rikas mies sanoi: 'Isä, minä pyydän, lähetä hänet sitten vanhempieni taloon. 28 Minulla on viisi veljeä -- hänen pitäisi varoittaa heitä, etteivät hekin joutuisi tähän kärsimyksen paikkaan.' Abraham vastasi: 'Heillä on Mooses ja profeetat. Kuulkoot heitä.'" (Luuk 16:26-29)

• todella tietäväisempi?

tuommosia jeesustelioita ei kannata kuunnella ,jos haluaa tietää totuuden. Raamattu ei kerro mitään, eikä siihen kannata liiemmin luottaa.

Minä jos kuka tiedän että kuolleisiin ihmisiin voi ottaa yhteyttä. Jos todella sitä haluat, niin annataisiko sitten ottaa yhteyttä? se avartaa universumin katsomista.

• He eivät ole sen kauempana kuin ajatuksen päässä.
      Joten ole tarkkana mitä heistä ajattelet tai puhut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      86
      6023
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      325
      5201
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2605
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1842
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      111
      1531
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      120
      1420
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe