Paras tapa

luovuttaja,

saavuttaa onnellisuus kaiken jälkeen?

17

727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huuli pyöreenä

      minkä jälkeen?

    • puhtaalta pöydältä

      riippuu mistä on kysymys?

    • Pirre*

      uusi "onni".

      • on laina

        vaan useimmiten.
        Onni ei tule etsien se tulee löytäen.


      • Pirre*
        on laina kirjoitti:

        vaan useimmiten.
        Onni ei tule etsien se tulee löytäen.

        , niin kai se on.


      • jos sisin
        Pirre* kirjoitti:

        , niin kai se on.

        on tehnyt eräänlaisen "kuoleman" ja enää rapistuva
        ulkokuori jäljellä?


      • Pirre*
        jos sisin kirjoitti:

        on tehnyt eräänlaisen "kuoleman" ja enää rapistuva
        ulkokuori jäljellä?

        kasata sirpaleista jotain ehjää.


    • antanut periksi

      vai mitä olet luovuttanut, täsmennä nyt vähän, jotta syntyy tähäh keskustelua vai odotatko millaisia vastauksia tulee, miten kukin oivaltaa tuon?
      MInäkin olen luovuttanut tietyllä asteella mutta onneksi en vielä täysin elämälle vain osasektorille.

    • sitten luovuttaisit?

      Kysyy ihmettelevä? Mitä on tapahtunut?

    • en kyllä

      hevin luovuta.:)

    • Otto-Vaan

      Täydenkuun aikaan kaivetaan matoja ja lähdetään ongelle.:)

      • vastaus,

        oli täydellinen napakymppi.:)


    • täydelliseen

      onneen enää pyrkiä. Silloinhan on onneton jos ja kun siihen ei kuitenkaan moni enää pääse. Tyytyväisyyteen on helpompi päästä, katsoo vain mitkä asiat ovat hyvin, on iloinen niistä, mitkä ei ole hyvin, pyrkii ne jotenkin järjestämään ja sitten antaa mennä vaan.

    • Huomata, että onni on pieninä palasina. Monta kertaa sekin on onnea, kun lakkaa taistelemasta ja tyytyy siihen mikä on todellisuutta. Tyytymättömyys voi olla myös epäolennaisen perässä juoksemista...ehkä. Kaikki mikä ei tapa, se kasvattaa

    • Kaivanto

      rauhallinen mieli. Se tulee siitä, että on itselleen armollinen.

      • saavuttaa

        olemalla yksin.
        Ei kukaan,mikään häiritse sinua ja sun sisintä tässä tilassa.
        Saa olla juuri sellaisena kuin sillä hetkellä haluat.
        Varhain aamulla järvenrannassa seuraten kuikan huutoa,joutsenien läpiköimistä,kurkien,suokuovien,telkkien ym.luonnon ihmeiden ääniä.
        Siinä istut ja odotat nousevaa aurinkoa,järven pintaa peittää usva joka hiljalleen haihtuu auringon tieltä.
        Uusi päivä nousee ja jatkaa kulkuaan,askeleet soratiellä rapisee kumisaappaiden pohjissa kävellen takaisin mökilleni..
        Näin meni viikko,hermostuminen alkoi melkein heti,kun tulin takaisin kaupunkiin,melu,kiire,hälinä..
        Takaisin ja äkkiä! -B-


      • Pirre*
        saavuttaa kirjoitti:

        olemalla yksin.
        Ei kukaan,mikään häiritse sinua ja sun sisintä tässä tilassa.
        Saa olla juuri sellaisena kuin sillä hetkellä haluat.
        Varhain aamulla järvenrannassa seuraten kuikan huutoa,joutsenien läpiköimistä,kurkien,suokuovien,telkkien ym.luonnon ihmeiden ääniä.
        Siinä istut ja odotat nousevaa aurinkoa,järven pintaa peittää usva joka hiljalleen haihtuu auringon tieltä.
        Uusi päivä nousee ja jatkaa kulkuaan,askeleet soratiellä rapisee kumisaappaiden pohjissa kävellen takaisin mökilleni..
        Näin meni viikko,hermostuminen alkoi melkein heti,kun tulin takaisin kaupunkiin,melu,kiire,hälinä..
        Takaisin ja äkkiä! -B-

        äkkiä haluu lomalle.

        :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe