tyydytetty

johanna

Olin tavannut Matin jo aikaisemmin Prahassa.Nyt hän oli tulossa minun luokseni kylään.Olin tehnyt pizzaa jonka söimme.En ollut ollut miehen kanssa kahteen kuukauteen joten halusin miestä sisääni.Noustuamme pöydästä Matti alkoi suutelemaan.Suuteli suulle ja kaulalle sekä hieroi selkääni ja pakaroitani.Tunsin kuinka Matin kalu oli kovana shortseissa.Otin kyrvän käteeni ja hieroin sitä edestakaisin.Samalla Matti otti paitani ja rintaliivini pois.Nännini seisoivat ja Matti alkoi imemään niitä(isot nännit).Matin käsi meni pakaroille ja vieläkin alemmas.Hieroi reisiäni ulkopuolelta.Käsi nousi ylemmäs reisien sisäpuolelle ja siitä pikkuhousujen päälle hävylleni.Matti hieroi pilluani housun päältä olin jo aivan märkä.Kyrpä seisoi kovana käsissäni.Suutelimme koko ajan toisiamme hyväillen.Sitten irroittauduttiin ja riisuttiin loput vaatteet pois.
Menin selälleni sänkyyni ja levitin jalkani.Matti tuli jalkojeni väliin.Otin kyrvästä kiinni ja ohjasin sen turvonneiden ja kosteiden häpyhuulieni väliin.Kova kyrpä vitun huulillani tuntui hyvältä enhän ollut saanut pitkään aikaan.Matti upotti kyrpäänsä vain vähän sisääni edestakaisin työnnöin.Minulla oli vittu tiukkana ja Matti työnsi vähän kerrallaan syvemmälle kunnes koko kyrpä oli sisälläni.Minua nussittiin hitain työnnöin ja se tuntui todella hyvältä.Matti oli päälläni etunojapunnerrus asennossa ja katsoi minua silmiin samalla kun työnsi ja veti kyrpäänsä edestakaisin vitussani.Vitussani alkoi tuntumaan että kohta saan orgasmin.Aloin työntämään lantiotani Matin kullia vasten samalla Matti kiidytti tahtiaan ja minulta tuli järisyttävä orkku.Matti jatkoi panemista kiidyttäen tahtiaan.Jonkun ajan kuluttua Matti kysyi että saako vieläkin laskea sisään.Sanoin että saat tulla sisääni.Tunsin kuinka Matin kyrpä koveni entisestään ja sitten hän laukesi sisääni.
Suutelimme ja levättiin makoilemalla sängyssä.Sitten kävin pesulla.Matti makasi sängyllä selällään tullesani takaisin veltto kalu reidellä.Otin kalun suuhuni.Imin ja nuolin sitä.Sanoin haluavani lisää tätä.Kalu oli puolijäykkänä suihin otostani joten nousin Matin päälle ja ohjasin puoli velton kalun pään vitun huulilleni.Kädelläni puristaen kullin varresta se upposi pikku hiljaa kosteaan vittuuni jäykistyen siellä kovaksi.Nussin itseäni Mattia vasten pumpaten kullia vitussani.Matti sanoi että kulli oli hieman arka vielä edellisestä rakastelusta.Mutta minä halusin tuota uudelleen kovettunutta kyrpää.Matti käänsi minut alleen ilman että kyrpä lähti pois vitustani ja nussi hetken aikaa tästä asennosta.Sitten hän käski minun menemään kontilleen ja tein niin kuin pyydettiin.Matti tuli kova kyrpä pystyssä pakaroitteni väliin.Ohjasin kullin märkään vittuuni.Matti nussi minua vitun pohjaan asti hitain työnnöin.Otin palleista kiinni ja hieroin niitä.Matti kiidytti tahtia ja sanoi että hän tulee kohta kun puristelin hänen pallejaan.Huusin että tule sisääni eikä siinä kauaa mennytkään kun sain taas siemennesteet sisääni.Matti lysähti selkäni päälle huohottaen ja sanoi ettei jaksa enempää.Niinpä aloimme nukkumaan ja mielessäni odottelin jo aamua.

2

10040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maajussi

      olitko muuten kopioinut jutun vanhasta Ratto lehdestä vai mitä eihän tossa jutussa edes ala seisoo kellään menisit jo nukkuun

    • Anonyymi

      pantavan hauska kertomus

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe