Etsin 70-luvun soivaa unilelua....

gurnauks

... joka on kovaa muovia, nallen pään muotoinen, ehkä sininen/turkoosi, voi olla muunkin värinen.
Ja kun narusta vetää, se soittaa yksinkertaisen sävelmän.
Jos joku sellaisesta tietäisi?
Enemmänkin kaipaan tietoa miten sellaisen löytäisi netinkin kautta; millä nimellä sitä kutsutaan:
soittorasia? soittopeli?
Olen vetänyt vesiperän monesti!
Kierrän kyllä välillä kirppareillakin etsimässä.
Muistan tämän rakkaana leluna, joka on jo kadonnut.. olen jo 40v lähestyvä... :/
Mistä te muut olette löytäneet lapsuutenne leluja ja etsittekökään?
Minulle on 10 vuoden aikana tulleet tärkeiksi lapsuusajan muistot ja niistä etsin paloja.

10

1071

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mistä löytäisi

Nykypäivänä? Kirpputoreja kiertelemällä? Itselläni oli 70-luvulla keltainen nallen pää =) Poikani sai tädiltään 90-luvulla oranssin linnun joka soittaa jaakko kultaa, oli löytänyt sen jostain halpahallista. Linnussa merkintä Sankyo 1974, made in malaysia.
      Onnea etsintään =)

• Mammis

Minulla on pyörinyt jossain lasten entisten lelujen seassa kyseinen sininen nallen pää ja oli tarkoitus viedä se muiden mukana jonnekkin kirppikselle tms. Se on todennäköisesti jossain vielä tallessa, mutta muistaakseni se oli vedetty niin tiukalle ettei se soi tällä hetkellä. Mikäli se tulee minulla vastaan niin voin luopua siitä edullisesti - ehkäpä sen voi korjata? En pysty kyllä sanomaan koska ehdin sitä varsinaisesti etsiä..

• gurnauks

...Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta!
        Aika ei ole ongelma,, jos se vaan löytyy joskus niin ota yhteyttä.Sovitaan sitten yksityiskohdat :)
        Kiitos etukäteen tosi paljon, email: [email protected]

• gurnauks

Mahtoiko soittolelu jo löytyä,,:))
        Ajattelin kysyä, ettei unohdu.
        Odotan täällä edelleen.....

• Mammis
        gurnauks kirjoitti:

Mahtoiko soittolelu jo löytyä,,:))
        Ajattelin kysyä, ettei unohdu.
        Odotan täällä edelleen.....

Koko kevääni on ollut opiskelua, jonka sain juuri päätökseen. Katsotaan ehdinkö kesäkuun alkupuolella vähän nuuskia nurkkia...josko tulisi vastaan. En ole unohtanut :-)

• gurnauks
        Mammis kirjoitti:

Koko kevääni on ollut opiskelua, jonka sain juuri päätökseen. Katsotaan ehdinkö kesäkuun alkupuolella vähän nuuskia nurkkia...josko tulisi vastaan. En ole unohtanut :-)

Kiva, ettet ole unohtanut!!!!
        Oli pakko varmistaa...... :)
        Ei ole kiirettä--- olen vain onnellinen jos joskus sellaisen saan--

• gurnauks
        Mammis kirjoitti:

....sitä niin että otathan sähköpostini tuosta yhdestä viestistä talteen ,, niin voit ottaa sitten suoraan yhteyttä, KIITOS, etukäteen :)

• gurnauks

Mammiiiiss..... Ethän ole unohtanut vielä soittorasiaa..?
        Usko tai älä, toivon vieläkin että joku päivä saisin sen... :DDDD
        Muista mut kun löydät sen, jookos...
        KIITOS! ja Ihanaa joulunaikaa.

• Mammiss
        gurnauks kirjoitti:

Mammiiiiss..... Ethän ole unohtanut vielä soittorasiaa..?
        Usko tai älä, toivon vieläkin että joku päivä saisin sen... :DDDD
        Muista mut kun löydät sen, jookos...
        KIITOS! ja Ihanaa joulunaikaa.

Hei!

En ole unohtanut. Otan sinuun yhteyttä jos soittorasia tulee vastaan. Vaatekomeron siivouksessa ei ole vielä tullut vastaan mutta ehkä vielä joskus...

• mirkkar

Jep, mulla on keltainen omena, jolla on silmät ja ne liikkuu kun musiikki soi.Siis sellainen mistä vedetään narusta ja musiikki ja silmien pyöriminen alkaa. Leima on sankyo 1974 made in malaysia.
      Soittaa maijalla oli karitsa sävelmää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      56
      1968
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1678
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1357
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      228
      1295
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1169
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      316
      1080
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      336
      1070
    Aihe