Etsin 70-luvun soivaa unilelua....

gurnauks

... joka on kovaa muovia, nallen pään muotoinen, ehkä sininen/turkoosi, voi olla muunkin värinen.
Ja kun narusta vetää, se soittaa yksinkertaisen sävelmän.
Jos joku sellaisesta tietäisi?
Enemmänkin kaipaan tietoa miten sellaisen löytäisi netinkin kautta; millä nimellä sitä kutsutaan:
soittorasia? soittopeli?
Olen vetänyt vesiperän monesti!
Kierrän kyllä välillä kirppareillakin etsimässä.
Muistan tämän rakkaana leluna, joka on jo kadonnut.. olen jo 40v lähestyvä... :/
Mistä te muut olette löytäneet lapsuutenne leluja ja etsittekökään?
Minulle on 10 vuoden aikana tulleet tärkeiksi lapsuusajan muistot ja niistä etsin paloja.

10

1030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mistä löytäisi

      Nykypäivänä? Kirpputoreja kiertelemällä? Itselläni oli 70-luvulla keltainen nallen pää =) Poikani sai tädiltään 90-luvulla oranssin linnun joka soittaa jaakko kultaa, oli löytänyt sen jostain halpahallista. Linnussa merkintä Sankyo 1974, made in malaysia.
      Onnea etsintään =)

    • Mammis

      Minulla on pyörinyt jossain lasten entisten lelujen seassa kyseinen sininen nallen pää ja oli tarkoitus viedä se muiden mukana jonnekkin kirppikselle tms. Se on todennäköisesti jossain vielä tallessa, mutta muistaakseni se oli vedetty niin tiukalle ettei se soi tällä hetkellä. Mikäli se tulee minulla vastaan niin voin luopua siitä edullisesti - ehkäpä sen voi korjata? En pysty kyllä sanomaan koska ehdin sitä varsinaisesti etsiä..

      • gurnauks

        ...Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta!
        Aika ei ole ongelma,, jos se vaan löytyy joskus niin ota yhteyttä.Sovitaan sitten yksityiskohdat :)
        Kiitos etukäteen tosi paljon, email: [email protected]


      • gurnauks

        Mahtoiko soittolelu jo löytyä,,:))
        Ajattelin kysyä, ettei unohdu.
        Odotan täällä edelleen.....


      • Mammis
        gurnauks kirjoitti:

        Mahtoiko soittolelu jo löytyä,,:))
        Ajattelin kysyä, ettei unohdu.
        Odotan täällä edelleen.....

        Koko kevääni on ollut opiskelua, jonka sain juuri päätökseen. Katsotaan ehdinkö kesäkuun alkupuolella vähän nuuskia nurkkia...josko tulisi vastaan. En ole unohtanut :-)


      • gurnauks
        Mammis kirjoitti:

        Koko kevääni on ollut opiskelua, jonka sain juuri päätökseen. Katsotaan ehdinkö kesäkuun alkupuolella vähän nuuskia nurkkia...josko tulisi vastaan. En ole unohtanut :-)

        Kiva, ettet ole unohtanut!!!!
        Oli pakko varmistaa...... :)
        Ei ole kiirettä--- olen vain onnellinen jos joskus sellaisen saan--


      • gurnauks
        Mammis kirjoitti:

        Koko kevääni on ollut opiskelua, jonka sain juuri päätökseen. Katsotaan ehdinkö kesäkuun alkupuolella vähän nuuskia nurkkia...josko tulisi vastaan. En ole unohtanut :-)

        ....sitä niin että otathan sähköpostini tuosta yhdestä viestistä talteen ,, niin voit ottaa sitten suoraan yhteyttä, KIITOS, etukäteen :)


      • gurnauks

        Mammiiiiss..... Ethän ole unohtanut vielä soittorasiaa..?
        Usko tai älä, toivon vieläkin että joku päivä saisin sen... :DDDD
        Muista mut kun löydät sen, jookos...
        KIITOS! ja Ihanaa joulunaikaa.


      • Mammiss
        gurnauks kirjoitti:

        Mammiiiiss..... Ethän ole unohtanut vielä soittorasiaa..?
        Usko tai älä, toivon vieläkin että joku päivä saisin sen... :DDDD
        Muista mut kun löydät sen, jookos...
        KIITOS! ja Ihanaa joulunaikaa.

        Hei!

        En ole unohtanut. Otan sinuun yhteyttä jos soittorasia tulee vastaan. Vaatekomeron siivouksessa ei ole vielä tullut vastaan mutta ehkä vielä joskus...


    • mirkkar

      Jep, mulla on keltainen omena, jolla on silmät ja ne liikkuu kun musiikki soi.Siis sellainen mistä vedetään narusta ja musiikki ja silmien pyöriminen alkaa. Leima on sankyo 1974 made in malaysia.
      Soittaa maijalla oli karitsa sävelmää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe