Patikoimisesta pitäville suosittelen ehdottomasti Makedoniaan matkustamista. Hintataso on kohdallaan, maisemat upeita, majoitus ja ruoka edullista ja ihmiset todella ystävällisiä. Itse olen todella herkkävatsainen, enkä tuossa maassa ole saanut kertaakaan vatsatautia. Menkää ihmeessä tutustumaan Euroopan maahan, joka ei vielä ole turistien täyttämä! Tällaista tunnelmaa ei juuri muualla Euroopassa enää saavuta.
Makedoniaan Ohridiin suuntaaville suosittelen lämpimästi kotimajoitusta Cveta ja Dime Blazeskin talossa. Talo on rauhallisella paikalla, 5 min. kävelymatka Ohridin keskustaan, 10eur/yö. Samassa pihapiirissä useita taloja, joiden asukkaat vuokraavat huoneita matkailijoille.
Osoitetiedot:
Cveta & Dime Blazeski
Ulica Dejan Vojvoda br. 100a
6000 Ohrid
tel. 389 46 250-809
kännykkä 389 70 879-043
Itse suosin varsinaisen sesongin ulkopuolella matkustamista, esim. touko- tai lokakuussa.
Makea Makedonia
Makedonna
1
752
Vastaukset
- Twilighzone
Makedoniassa on monipuoliset patikointimaastot, runsaasti nähtävää ja aito ja ystävällinen tunnelma. Suosittelen erittäin lämpimästi :) Ja Ohrid on aivan upea kaupunki. Hintataso on edullinen, eikä matkailijoita kohdella "rahat pois" -meiningillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29411486
- 1447096
- 1035875
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425229- 524341
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304149On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323581- 613574
- 813157
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223095