Patikoimisesta pitäville suosittelen ehdottomasti Makedoniaan matkustamista. Hintataso on kohdallaan, maisemat upeita, majoitus ja ruoka edullista ja ihmiset todella ystävällisiä. Itse olen todella herkkävatsainen, enkä tuossa maassa ole saanut kertaakaan vatsatautia. Menkää ihmeessä tutustumaan Euroopan maahan, joka ei vielä ole turistien täyttämä! Tällaista tunnelmaa ei juuri muualla Euroopassa enää saavuta.
Makedoniaan Ohridiin suuntaaville suosittelen lämpimästi kotimajoitusta Cveta ja Dime Blazeskin talossa. Talo on rauhallisella paikalla, 5 min. kävelymatka Ohridin keskustaan, 10eur/yö. Samassa pihapiirissä useita taloja, joiden asukkaat vuokraavat huoneita matkailijoille.
Osoitetiedot:
Cveta & Dime Blazeski
Ulica Dejan Vojvoda br. 100a
6000 Ohrid
tel. 389 46 250-809
kännykkä 389 70 879-043
Itse suosin varsinaisen sesongin ulkopuolella matkustamista, esim. touko- tai lokakuussa.
Makea Makedonia
Makedonna
1
747
Vastaukset
- Twilighzone
Makedoniassa on monipuoliset patikointimaastot, runsaasti nähtävää ja aito ja ystävällinen tunnelma. Suosittelen erittäin lämpimästi :) Ja Ohrid on aivan upea kaupunki. Hintataso on edullinen, eikä matkailijoita kohdella "rahat pois" -meiningillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197606Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista807041- 955304
- 524785
- 2424357
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494336- 444255
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284008- 593143
- 482606