Patikoimisesta pitäville suosittelen ehdottomasti Makedoniaan matkustamista. Hintataso on kohdallaan, maisemat upeita, majoitus ja ruoka edullista ja ihmiset todella ystävällisiä. Itse olen todella herkkävatsainen, enkä tuossa maassa ole saanut kertaakaan vatsatautia. Menkää ihmeessä tutustumaan Euroopan maahan, joka ei vielä ole turistien täyttämä! Tällaista tunnelmaa ei juuri muualla Euroopassa enää saavuta.
Makedoniaan Ohridiin suuntaaville suosittelen lämpimästi kotimajoitusta Cveta ja Dime Blazeskin talossa. Talo on rauhallisella paikalla, 5 min. kävelymatka Ohridin keskustaan, 10eur/yö. Samassa pihapiirissä useita taloja, joiden asukkaat vuokraavat huoneita matkailijoille.
Osoitetiedot:
Cveta & Dime Blazeski
Ulica Dejan Vojvoda br. 100a
6000 Ohrid
tel. 389 46 250-809
kännykkä 389 70 879-043
Itse suosin varsinaisen sesongin ulkopuolella matkustamista, esim. touko- tai lokakuussa.
Makea Makedonia
Makedonna
1
790
Vastaukset 1
- Twilighzone
Makedoniassa on monipuoliset patikointimaastot, runsaasti nähtävää ja aito ja ystävällinen tunnelma. Suosittelen erittäin lämpimästi :) Ja Ohrid on aivan upea kaupunki. Hintataso on edullinen, eikä matkailijoita kohdella "rahat pois" -meiningillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.108878En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo91623- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520