Hormonien vaikutus seksuaaliseen suuntautumiseen

???

Miten hormonien syöminen vaikuttaa seksuaaliseen suuntautumiseen?
Esim. jos normaali heteromies syö estroja ja antiandrogeeniä rupeaako hän ajan myötä haluamaan miestä enemmän kuin naista??

16

1841

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????

Ei vaikuta, mutta heteromies ei kylläkään olisi mikään aivan "normaali" jos niitä hormoneja haluaisi syödä.

• ???

siis transnainen on usein "lesbo". Eli jos oli ennen muutosta kiinnostunut naisista niin on yhä sitä muutoksen jälkeen. :/ Vai ovatko useimmat transnaiset kiinnostuneita miehistä ennen muutosta?

• p16
        ??? kirjoitti:

siis transnainen on usein "lesbo". Eli jos oli ennen muutosta kiinnostunut naisista niin on yhä sitä muutoksen jälkeen. :/ Vai ovatko useimmat transnaiset kiinnostuneita miehistä ennen muutosta?

Joissain tapauksissa hetero, jossain lesbo tai sitten esim. biseksuaali. Ei voi yleistää "mitä useimmat ovat", samalla tavalla se menee kuin niillä naisilla jotka eivät ole korjausprosessia joutuneet tekemään, eli siis täysin tapauskohtaista. En usko että tuo korjausprosessi mitään muuttaa loppupeleissä (siis seksuaalista suuntautumista :D) .

• Muuttuu korkeintaan

Pöhön näköiseksi ja alkaa menettää järkeään, jos sitä on ollutkaan niillä, jotka syövät hormooneja.

60:senä viimeistään on täysin ÖÖÖÖÖ, eikä enää edes muista mitää.

• että...

kaikki mummotaudin oireisiin hormoneja syövät naiset ovat siis ÖÖÖÖÖ eikä muista mitään.

• Anonyymi00012
        että... kirjoitti:

kaikki mummotaudin oireisiin hormoneja syövät naiset ovat siis ÖÖÖÖÖ eikä muista mitään.

Mummojen käyttämät hormonit on iiihan eri hormoneita. Mummon elämänlaatu paranee huomattavasti, kun mummo syö reilusti hormoneita. Mummo tykkää hormoneista kaikissa hormonien muodoissa. Mummo rauhoittuu hormoneilla. Mummo ei hikoile hormoneilla. Mummo ei kuivu hormoneilla. Mummo saa syödä hormoneita, kun mummolla on mummotauti.

• piia

Seksuaaliseen suuntautumiseen ei vaikutusta,
      haluihin kyllä, kuten luomuillakin. Minulla
      halut voimistuivat srs:n jälkeen aika
      huomattavasti, kunhan toivuin ensin alun
      ja muiden asioiden vuoksi. Diletointi ei kyllä
      ollut lainkaan miellytttävää. Vaikkakin
      pakollista ja suositeltavaa.
      Mutta nythän senkin on jo korvannut aito asia.

• Koivunen

• iwiwiwiwi
        Koivunen kirjoitti:

Löysin yhen transun kuvan netistä. Tässä se on:
        http://ribbod.myminicity.com/

Tänään olikin juuri artikkeli näistä nettimainostajista jotka yrittävät saada asiakkaita sivuilleen. Taitaa käydä kauppa huonosti.

• Olli_Suomi

Transsukupuoliset ovat ennen hormonien aloittamista heteroseksuaaleja, homoseksuaaleja tai biseksuaaleja ja ovat hormoninen aloittamisen jälkeen heteroseksuaaleja, homoseksuaaleja tai biseksuaaleja.

Tilastollisesti suurin osa heistä(kin) on heteroseksuaaleja.

• hanna

mielenkiintoista, mutta ei vaikutusta..

todistettu jo monin tutkimuksin aiemmin..

• Vivianneli

Jaa, entäs minä sitten?
        Ennen miehet oli "yök", nyt ihania!

Samoin kävi kaverilleni.

Kai me sit ollaan vain satuolentoja
        ;)

• Anonyymi00013

Kysy Alan Turingilta.

• Anonyymi00014

Mä en syö mitään tuollaisia mutta oon voimakkaasti seksuaalinen sillä minulla on vahva naisvietti ja en osaa sanoa miks naiset tuijottaa mua kaupoissa esim että en osaa sanoa mistä se johtuu mutta ehkä joku komeus, outous tai aura&karisma tai itsevarmuus tai urheilullisuus??

Mä oon ihan pennusta asti ollut seksuaalinen ihminen.

• Anonyymi00015

Siis että en kai mä komea ole etten omasta mielestäni erityisen komea ole. Eräs asko sanoo mua tosin komeaksi ja eräs naapurin ukkeli.

Mut oon pannu merkille vuoskaudet että naiset vahtaa mua joka paikassa. En tiiä mistä johtuu.
        Saattaahan ne naiset vahdata muitakin miehiä, emmä tiijä. Kai se ihan normaalia. Oon kokenu joitain kertoja ehkä ihan flirttiäkin.

• Anonyymi00016

Seksuaalinen suuntautuminen ei yleensä muutu, mutta hormoneilla voi olla vaikutusta seksuaalisiin haluihin ja preferensseihin. Esimerkiksi transnaisen seksuaalisuus voi estrogeenin myötä muuttua tunteellisemmaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1182
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      619
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 71
      557
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe