kokemuksia kellään ozovit, markofruct ja dasym-pascoe tuotteista. paljonko tulee maksamaan 10 viikon kuuri?
pascoe
17
7663
Vastaukset
- mutta avun sain itse
Pääset huomattavasti halvemmalla ostamalla molkosania. Maksaa n. 7€ puolen litran pullo.
Ruokalusikallinen lasilliseen vettä ja se on siinä. Voi ottaa aamuisin ja pitkin päivääkin juoda jos tykkää. Ja molkosan vitalityssä (on kalliimpi) on vihreetä teetä ja jotain muutakin ja maku todella hyvä.
Hyvä ummetukseen on ruokalusikallinen maissiöljyä aamuisin tyhjään vatsaa ja maksaa n. 3€ / litra ja samalla saa hyvää E-vitamiinia. Sillä saa suoliston nukan kuntoon.
Maissiöljyä myydään ainakin kaikissa ns. etnisissä kaupoissa ja molkosania myydään marketin luontaistuotehyllyssä.- totuudessa
Molkosania ei saa 7 € hintaan puolen litran pulloa, Katsoin äsken kun ostin oli 9,55. Miksi et koskaan varoita, että jatkuvasti käytettynä hapan pehmittää hammaskiillettä. Maahantuojakin kertoo tästä ja asiansa osaava kauppias kertoo kyllä. Voi tulla kalliit hammaslääkärilaskut.
- ja ihan varmasti
totuudessa kirjoitti:
Molkosania ei saa 7 € hintaan puolen litran pulloa, Katsoin äsken kun ostin oli 9,55. Miksi et koskaan varoita, että jatkuvasti käytettynä hapan pehmittää hammaskiillettä. Maahantuojakin kertoo tästä ja asiansa osaava kauppias kertoo kyllä. Voi tulla kalliit hammaslääkärilaskut.
Turusta saa 7 eurolla citymarketista.
Kuka nyt molkosania koko loppuelämänsä juo?
Huuhtoo suunsa juonnin jälkeen, niin ei todellakaan vaurioita kiillettä.
Itselläni on hyvät hampaat. - Molkosan
totuudessa kirjoitti:
Kirjoitin, jotta molkosan maksaa n. 7€ eli noin seitsemän euroa.
Itse asun Turussa ja täältä sitä saa 7 eurolla ainakin citymarketeista.
Kaikkien ruokien ja palveluiden hinnat vaihtelevat paikkakunnittain ja paikoittain, joten onko minun vikani, jos sinä maksoit siitä melkeen 10€?
Vai pitäisikö minun ajaa koko suomi läpi ja kaikki kaupat ja verrata hintoja, jotta sinulla ei mene herne nenään?
Yleensä laitan molkosanista linkin:
http://www.terveydenhoitouutiset.fi/thu1099/4.htm
Jossa mainitaan sen happamuudesta.
Mutta olettaisin, jotta jos jonkun tuotteen nimen valitsee, niin ennenkuin ryntää sitä ostamaan, niin itse ainakin otan selvää, mikä tuote on kyseessä.
Googlella löytyy tuotteesta tietoa ja jokaisen artikkelin yhteydessä kerrotaan sen ominaisuuksista ja myös tästä happamuudesta.
Eli onko vastuu nyt sitten minun, jos täällä keskustelupalstalla annan hyvän ja edullisen vinkin, jolla saa vatsan ja suoliston kuntoon?
Ei. Ei ole.
Mutta laitan jatkossa aina tuon linkin, niin ei ala sinua sitten vituttaan. - totuus julki
totuudessa kirjoitti:
Happamat ruoka-aineet ja juomat kuten Molkosan vaikuttavat hampaiden kiilteeseen. Hampaita ei
kannata pestä ainakaan tuntiin Molkosanin juomisen jälkeen.
Sama pätee myös muihin happamiin juomiin kuten mm. virvoitusjuomiin, mehuihin ja poretabletteihin. Happamutta suussa voi neutraloida esim. ksylitolipurukumilla tai syömällä palan juustoa! - laitoit linkin
Molkosan kirjoitti:
Kaikkien ruokien ja palveluiden hinnat vaihtelevat paikkakunnittain ja paikoittain, joten onko minun vikani, jos sinä maksoit siitä melkeen 10€?
Vai pitäisikö minun ajaa koko suomi läpi ja kaikki kaupat ja verrata hintoja, jotta sinulla ei mene herne nenään?
Mutta olettaisin, jotta jos jonkun tuotteen nimen valitsee, niin ennenkuin ryntää sitä ostamaan, niin itse ainakin otan selvää, mikä tuote on kyseessä.
Googlella löytyy tuotteesta tietoa ja jokaisen artikkelin yhteydessä kerrotaan sen ominaisuuksista ja myös tästä happamuudesta.
Eli onko vastuu nyt sitten minun, jos täällä keskustelupalstalla annan hyvän ja edullisen vinkin, jolla saa vatsan ja suoliston kuntoon?
Ei. Ei ole.
Mutta laitan jatkossa aina tuon linkin, niin ei ala sinua sitten vituttaan.ja kerroit mistä saa noin halvalla, monelta jää kauppojen kiertämisen vaiva pois. Olen muuten käyttänyt Molkosania noin kaksikymmentä vuotta.
- Molkosan
laitoit linkin kirjoitti:
ja kerroit mistä saa noin halvalla, monelta jää kauppojen kiertämisen vaiva pois. Olen muuten käyttänyt Molkosania noin kaksikymmentä vuotta.
Äitini sitä mulle joskus 20 vuotta sitten ehdotti juotavaksi, koska kynteni olivat todella huonossa kunnossa (olin nuori ja söin huonosti).
Kynnet tuli kuntoon.
Juon sitä edelleen aina sillon tällön kuureja. - Jenmian
Molkosan kirjoitti:
Ei. Ei ole.
Mutta laitan jatkossa aina tuon linkin, niin ei ala sinua sitten vituttaan.Kuinka usein päivässä molkosania voi ottaa (laimennettuna veteen)? Olen yrittäny etsiä vaikka mistä tuota tietoa,pullossa ei lue,eikä sivustoillakaan.
- Molkosan
Jenmian kirjoitti:
Kuinka usein päivässä molkosania voi ottaa (laimennettuna veteen)? Olen yrittäny etsiä vaikka mistä tuota tietoa,pullossa ei lue,eikä sivustoillakaan.
Joskus luin jostain, että pitkin päivää voi vaikka lasillisen sillon tällön tai tehdä litran kannuun ja sitä juoda. Kyseessähän on täysin luonnon tuote eli tuskin yliannostuksen vaaraa on.
Toki liika on aina liikaa ihan joka asiassa.
Itse otan aamuisin tyhjään vatsaan ja välillä päivälläkin, kun on kamala nälkä ja pitäisi tehdä jotain muuta ennen syöntiä, niin molkosanilla saa verensokerin tosi nopeesti nousemaan ja heikotus lakkaa.
Seuraavaks aattelin koklata tätä:
http://www.vogel.fi/advice/tips/vitality.php - Molkosan
Jenmian kirjoitti:
Kuinka usein päivässä molkosania voi ottaa (laimennettuna veteen)? Olen yrittäny etsiä vaikka mistä tuota tietoa,pullossa ei lue,eikä sivustoillakaan.
http://www.vogel.fi/advice/faq/faq.php
Ja ainahan voit ottaa yhteyttä heihin ja kysyä.
http://www.vogel.fi/contact/index.php
Itse olen paljonkin lähettänyt kysymyksiä suoraan valmistajalle, jos en heidän sivuiltaan ole tarvitsemaani tietoa saanut.
- nettivertailun
Vertailin itse ja tilasin sen mukaan...tässä muutama vertailupaikka: www.terveolo.fi, www.terveysasema.fi,www.verkkoapteekki.fi, www.hyvinvoinnin.fi.
- oli...
pascoen tuotteista ja en saanut niihin vastausta
- Arthryl
Ei kellään ole kokemusta.
- kokemukset
Olen käyttänyt Pascoe jauhetta ja aloittelen huomenna 10 viikkoa kestävän puhdistuskuurin. Olen myös kiinnostunut kokemuksista, varsinkin Ozovit-viikon aikana. Kuinka vatsa toimii ym. havaintoja. Kun luin paketista ohjetta, niin vähän "pelottaa" miten vatsa reagoi...
- kokemusta..
kokemukset kirjoitti:
Olen käyttänyt Pascoe jauhetta ja aloittelen huomenna 10 viikkoa kestävän puhdistuskuurin. Olen myös kiinnostunut kokemuksista, varsinkin Ozovit-viikon aikana. Kuinka vatsa toimii ym. havaintoja. Kun luin paketista ohjetta, niin vähän "pelottaa" miten vatsa reagoi...
Minä olen ottanut tuota Ozovit-jauhetta nyt kolmen päivän ajan. Annostuksena olen käyttänyt 2 mittalusikallista (pakkauksen mukana) 2 kertaa päivässä.
Vatsa kyllä toimii , mutta mahanpömpötys on tullut mukana. Kärsin kroonisesta ummetuksesta ja tähän lähdin hakemaan apua.
Pitäis kokeilla josko lisäis annostusta.
Katsotaan....
Ei muuta kuin kokeilemaan. - 5.päivä
pascoe-emäsjauhetta menossa, ajatuksenani oli kiihdyttää aineenvaihduntaa laihdutuksen vuoksi..ei vielä mitään isompia vaikutuksia, alan varmaankin ottamaan toisen annoksen päivällä.Näin ainakin myyjä suositteli.
- aattelin minäkin
5.päivä kirjoitti:
pascoe-emäsjauhetta menossa, ajatuksenani oli kiihdyttää aineenvaihduntaa laihdutuksen vuoksi..ei vielä mitään isompia vaikutuksia, alan varmaankin ottamaan toisen annoksen päivällä.Näin ainakin myyjä suositteli.
Minulla sama juttu, olen kyllä syönyt Pascoeta jo 3 viikkoo ja nyt aattelin tuplata annoksen, eli otan toisen teelusikallisen päivällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887