onko toi olympus mju790sw hyvä? kannattaako ostaa? kun oon miettiny. Saako sillä todella otettua kuvia veden alla? minkä laatuisia? Siis ulkomailla tai altaassa? haluisin tietää..
olympus mju790sw
3
674
Vastaukset
- muuten peli
Siinä ei taida olla kunnollista kuvanvakaajaa ? panasoniceissa tottunut vakaajan avustavan ihmeesti perheen tärinäkäsien kuvia. Muuten olisi kelpopeli kun kestää paremmin olosuhteita.
- olympusmju790sw
joo, no siinä kyllä mainostettiin sitä kuvanvakaajaa, mut mä en noista sit tiiä, et toimiiks se:D
- -palancar-
Itsellä on Olympus mju770 SW (vesitiivis 10 metriin).
On keretty testailla sitä Thaimaan ja Venezuelan vesillä snorklaillessa. Toimii mainiosti ja kuvista tulee tosi hyviä.
Toimii ihan hyvin vielä 5-7 metrin syvyydessäkin.
Kamera kannattaa muistaa huuhdella puhtaalla vedellä merivedessä käytön jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751440Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481342Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1551122Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551108- 51805
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30657