Kukakohan tietäisi mistä saisin entisen tenavatähden, nykyisen tangokuninkaan, Timo Turusen kappaleen, Pieni Ystäväin?
Timo Turunen
11
934
Vastaukset
- _oi
seuraavilta levyiltä:
Kappale
Pieni Ystäväin
Säveltäjä
Kiviharju Eeva Laila
Käännös / suomalaiset sanat
Kiviharju Eeva Laila
Lähde
Teosto
Esittäjä
Levymerkki
Levyn nimi
Sovittaja
Äänitetty
Turunen Timo
Finnlevy sl 103 ( cas )
Huippusuosikit
1990
Turunen Timo
Finnlevy 220204 ( cd )
Parhaat
1990
Turunen Timo
Scandia ks 1204 ( 45 )
1991
Turunen Timo
Scandia scd 751 ( cd )
Pieni Ystäväin
1991
Turunen Timo
Scandia slp 751 ( lp )
Pieni Ystäväin
1991 - Raivostunut
hävitä se välittömästi. Kaikki mikä muistuttaa tästä itseään täynnä olevasta karjalaispojasta pitää tuhota.
Ärsyttävä artisti, jonka olisin toivonut vaihtavan alaa.- _oi
siksi juuri pyrin luettelemaan kaikki levyt joilla se on esitetty.
Lisäksi toteaisin, ettei tämä T Turunen todellakaan ole mikään tangokuningas, onneksemme. - Jo@kkim
Minusta ainakin Timo on mahtava laulaja. Turhaan siinä vaahtoot. Jos joku pitäisi tuhota se olet juuri sinä senkin pöhelö.
- Asiantuntija
Timo Turunen EI OLE TANGOKUNINGAS!!!!!!!
- lukea
Senhän jo joku tuossa yllä totesi
- Asiantuntija
lukea kirjoitti:
Senhän jo joku tuossa yllä totesi
Kertaus on opinojen ÄTI!!!!
- poikii
Asiantuntija kirjoitti:
Kertaus on opinojen ÄTI!!!!
Mitä? Onks Timo Turusta?
Mä luulin, Timon olevan karjalanmailta Joensuun läheltä.
- Emilia
Anteeksi, minun virheeni!! Jotenkin hassusti vaan muistelin että juuri Turunen olisi tämän vuoden tango kuningas..
SORRY
Siis kappale ei tule itselleni, vaan ajattelin sitä äidille syntymäpäivälahjaksi.
Äiti on jo pitkään kyseistä kappaletta, jostain syystä etsinyt.- tepa
Timo Turunen on ihanan laulaja ja tosi söötti.
- Hens
Timo Turusen livenä silloin kun se oli tenavatähti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197