Kalajoelta kuuluu kummia. Ministeri Kiviniemi on luvannut, että SOTE piiriin ei tarvitsekaan saada 20 000 asukasta, vaan 12 000 riittää. Nyt kapinaan kaikkialla muuallakin ja itsenäiseen asioitten hoitoon, niin kuin Perhossa on jo ajateltukin. Ministeriltä vain lupa!!!
Perho, Halsua ja kumppanit
istsenäisinä eteenpäin
3
656
Vastaukset
- asukkaista?
Perhosta ja Halsualtako löytyy yhteensä 12 000 ihmistä? Taitaa puuttua liki tuo kymmenen tuhatta.
- jos lakia noudatetaan
Kaikille laki ei vaan ole sama. Jos jossain riittää 12 000, niin samalla tavalla Perhon 3000 pitäisi riittää. Järki hoi!
- aikuinen nainen etelämanter...
te kuitenkin viimeistään kuolette,ei niille tanhuville taida kurjuutta kummempaa kuulua.
Kyllä sossu teistä huolen pitää,kun ette kapinaan ryhdy.
Eipä siellä taida olla edes kapinoitsijoitakaan,Perhos kourallinen ja Halsuas puolikouraa.
Kaksi köyhää,kuka siin hyötyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2307686
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455180- 594802
- 753468
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321951- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441697- 371639
- 1561444