niin sellanen ongelma olis, et mä oon ihastunu yhteen muijaan, joka on samassa koulussa. mä oon kauheen ujo, enkä uskalla mennä sille puhumaan. se on aina kavereidensa kanssa. seki on usein kattellut mua mutta en tiedä onko se kiinnostunut
en tiedä sen puhelin-numeroa kun mä en oo varma sen sukunimestä.
help me!
12
639
Vastaukset
- Noh
joku varmaan sen nimen tietää, että niiltä kysymään ja sitten numerojahtiin!
- joo
no mist koulust oot?
- päivänsäde87
kyllä sä sen nimen varmasti jostain saat tietoon, kysele ihmisiltä kyl joku varmaan tietää, ja sit vaan viesti!!ja voihan sitä jutteleenkin mennä.
- tyttö vaan!
no sun kannattaa mennä ihan rohkeesti juttelee sen tytsyn kaa...
jos se ei oo kiinnostunu ni sit se ei oo!!
tee jotain asian hyväks ennenku huomaat et joku toine on vieny sen sulta! - Mira
Iteki aina koulussa kattelen yhtä jätkää ja ollaa joskus oltu yhteisillä tunneilla mut en oo ikinä sen kans onnistunu jutteleen. Tilausuuksia ois ollu vaikka muille jakaa mut en oo vaa pystyny menemää. Se kans aina kattoo jos se menee ohi ja istun jossai tai jos se istuu jossai ja mä meen ohi.
Mut jos se tyttö kerta myös sua kattelee ni kannattaa mennä vaa rohkeesti jutteleen :). Toi on kyl helpommin sanottu ku tehty mut toivottavasti saat otettuu ittees niskasta kiinni :). Tsemii sulle! - Sweet
... jotenki tutulta... mikä koulu?
- unknown
no ammattiopiston toisella luokalla olen. en sano koulusta tarkemmin
- Mira
unknown kirjoitti:
no ammattiopiston toisella luokalla olen. en sano koulusta tarkemmin
Millä alalla sä oot? Ja mitä muita aloja siel on??
- vsa_girl
ensin saada selville hänen maineestaan, luonteestaan joiltakin hänen luokasta..
tai ainakin minusta se olis todella ihana jos jätkä tulis yhtäkkiä välkällä mun luo ja antais mulle kirjeen sanomatta yhtään mitään.. sitt mä luen sen ja saankin selville että hän on ihastunut muhun.. oi vähän se tepsis muhun.. - unknown
no olen kaupan ja hallinnon alalla, kun joku sitä kyseli.
- tyttö89
anna sille pieni kirje se voi olla vaikka aika lyhytkin miten vaan haluat. tytöt tykkää just semmosista jutuista. Eikä su nun tartte aluks sanoo mitään kun kerta sua jännittää..=)
jotenka tuherteleppa pieni kurje sille...
- -minä-
no,mistä oot??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948