Nyt kun kevät on kukassa ja mökit herää talviunilta, on aika tarkistaa miten pärjäät liikenteessä.
http://www2.hs.fi/extrat/hsfi/omaelama/liikennetesti/
Itse sain tällaisen tuomion...=))))
Olet teiden ritari. Tunnet liikennesäännöt erittäin hyvin. Oletko Esko Riihelä vai Ensio Itkonen?
Mitä asenteesi tulee, olet ylimielinen kaahari.
Eli... Tietoa 100% ja Asennetta 0%
Kuis teillä...????
Liikennepeli...
7
723
Vastaukset
- Alma Naakka
Tietoa 30% ja asennetta 70%.
Poliisi sanoi, että minun pitää kerrata tietopuolta ja muuttaa asennetta.
Eikä minulla kuulemma aina ole etuajo-oikeus ;D - tuffe
Autokoululainen se tässä kirjoittelee.. Tietoa 30% ja asenne 35%. Saan sentään ajaa ilman opettajaa :/
Vähän syyhytti sormea ne hauskat vastaukset :)) lapsethan nukahtaa autoon koska kaikki on tylsiä :)))- Anonyymi
Asenteena on auto ja käytäntönä, sillä mennään eikä meinata!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asenteena on auto ja käytäntönä, sillä mennään eikä meinata!
Ei oikein auennut mitä yritit sanoa. Tieliikennelaki ja liikennesäännöt määräävät, miten liikenteessä tulee toimia.
- Anonyymi
Kääntyvä väistää.
https://i.ibb.co/pRknstV/Pyoratien-jatke-kaantyv-vaistaa.jpg - Anonyymi
Liikennepeli taitaa olla hajonnut. Sivua ei löydy. Tässä olisi korvaava sivusto.
Tunne liikennesäännöt
https://www.liikenneturva.fi/kampanjat/tunne-liikennesaannot/ - Anonyymi
"Tietoiskuvideoita"
Tien ylitys pyöräilijänä
https://youtu.be/NYE2CK-P86E
Liikennemerkki ohjaa myös kevyenliikenteen väistössä
https://youtu.be/jWGNO6y8fmo
Kevyen liikenteen väistäminen kääntyvänä
https://youtu.be/-yZhenSVC6s
Kevyen liikenteen väistäminen liikenneympyrässä
https://youtu.be/gHecrGOaRM0
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540