Hei!
Millainen sää on Koh Samuilla touko- kesäkuussa?
Onko odotettavissa vettä vai aurinkoa?
Nyt siellä ainakin taitaa sataa??? vaikka ei vielä ole edes sadekausi...
sää koh samuilla?
5
1403
Vastaukset
- paistaa aina
Oltiin viime vuonna elokuussa Samuilla ja 2 päivänä satoi kaatamalla n. 1 h. Meille sanottiin että yleensä sateet kiertää Samuin saaren (jostain maantieteellisistä syistä johtuen). Aurinkoa riitti koko loman ajan, pilvisyyskin oli sellainen ohut verho vaan.
- ja lujaa
Nyt on jo satanut 3 paivaa putkeen. Eika loppua nay. Muuten ollu kuuma ja upea paikka!
- kohta samuille
ja lujaa kirjoitti:
Nyt on jo satanut 3 paivaa putkeen. Eika loppua nay. Muuten ollu kuuma ja upea paikka!
Kannattaa käydä kattoon samuicam.com -osoittees webbikameroista millaset kelit samuilla on. Näkee esim. chawengin ja lamain rannat, tällä hetkellä näyttää oikeen aurinkoiselta.
- sataa/aurinko paistaa
Olin viikon saarella ja palasin toissapäivanä. Satoi koko ajan. Yksi munkki sanoi, että täysin epänormaalia. Nyt pitäisi olla kuumaa ja aurinkoista. Ettei sitä säästä voi olla täysin varma. Todennäkoisyys pettää joskus.
- Matkalle!
Satoiko siellä koko ajan vai vain tunnin päivässä?? eikö auringosta saanut nauttia yhtään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4555985Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2132127Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3811939- 1231120
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51054- 281011
- 77882
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60864- 39754
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55743