Tykättäis nimestä JONITA. Miltä kuulostais tämmöiset:
Jonita Mirka Linnea
Jonita Mirva Linnea
Jonita Bella Aurora
Saara Jonita
Veera Jonita
Viivi Jonita
Mirka Jonita
Mirva Jonita
Helmi Jonita
Jonita
6
352
Vastaukset
- oona
Miksei Jonita kävis, kun Janitakin on niin paljon käytössä. Noista mainitsemistasi nimistä parhaimmalta kuulostaa mielestäni Jonita Mirva Linnea.
- äitee
Jonita kirjoitettais varmasti joka paikassa väärin ---> Janita.
Miksei Janita Mirka Linnea tai Janita Bella Aurora? Mirva-nimestä mulle tulee mieleen Kirva; ötökkä, ei siis kovinkaan miellyttävää.
Jos tosiaan haluat nimen Jonita-muodossa, niin suosittelen sitä tokaksi nimeksi. Esimerkeistä paras on mielestäni Veera Jonita. - minä
Nimi ei oikein ole mun mieleen,kuulostaa ihan poikamaiselta nimeltä(Joni).Janita on jotenkin parempi tai Janina.Entäs Jenita?Se on mielestäni myös parempi kuin Jonita.Saara Jonita kuulostaa ihan kivalta,sopivat hyvin yhteen.
- huvittunut
voi yhre kerran teidän kanssa!!!
- tir
Janitakin on jo ihan kamala, saati sitten Jonita!
- Janitan äiskä
Eikä ole, vaan oman pikku-kulta-puppeliini-oman-tyttösen kiva nimi ja juuri hänelle sopiva :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050