Need for speed Prostreet

Nainen ratissa

Mä oon nyt pelailu tota Prostrettiä ja mulla on hankaluuksia tos kiidytyskisoissa, kun mun kiihdytysauto on viritetty huippuunsa. Vaan ongelma on se, kun lähden lähtöviivalta mun auto keulii. Ja sit sen jälkeen hajoaa auto. Voitteko hieman auttaa?
Oon mä aikasimmissa NFS peleissä osanu ajaa kiidytyskisoja vaan tos Prostreetissä mulla hieman tökkii. Ja mä pelaan sit Playstation 2 versiota.

21

2492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • need for speedin pelaaja

      Sun autosi on huono normaaliin kiihdytys kisaan, jos se lähtee keulimaan. Vaihda auto tai opetttele vaihtamaan vaihteita oikeaan aikaan.Älä anna auton olla ylikierroksilla vaikka se keulii.vaihda heti vaihdetta vihreän kohdalla.Jos vaihdat auton älä ota klassikko autoja meinaan ne keulii liikaa täydellä teholla, siksi ne ovat hyviä keulitus kisaan.Joten paras vaihtoehto on vaihtaa auto.

      • Subaru se on

        Kulkee kohtuullisen kovaa (pystyy pelaan helposti läpi) mutta ei keuli vaikka mitä tekis.

        Itseasiassa jos joku SAA sen keuliin kertokaa ihmeessä.


      • nainen ratissa
        Subaru se on kirjoitti:

        Kulkee kohtuullisen kovaa (pystyy pelaan helposti läpi) mutta ei keuli vaikka mitä tekis.

        Itseasiassa jos joku SAA sen keuliin kertokaa ihmeessä.

        Mun kiihdytys autona on Chevrolet Corvette c6. Se kyl keulii vaan kylla mä vielä pärjään kuitenkin. Ja
        pärjään kans keulintakisassa. Ja ppn mä aikasemmissa osissa pelannu kiihdyskisoja.


      • Ajettava mutta
        nainen ratissa kirjoitti:

        Mun kiihdytys autona on Chevrolet Corvette c6. Se kyl keulii vaan kylla mä vielä pärjään kuitenkin. Ja
        pärjään kans keulintakisassa. Ja ppn mä aikasemmissa osissa pelannu kiihdyskisoja.

        Kohtuu nopea.


      • energy-drunk
        Subaru se on kirjoitti:

        Kulkee kohtuullisen kovaa (pystyy pelaan helposti läpi) mutta ei keuli vaikka mitä tekis.

        Itseasiassa jos joku SAA sen keuliin kertokaa ihmeessä.

        tajutakaa nyt että kaikilla autoilla ei voi keulii eiks ne ollu neli ja etuvetoset joilla ei keuli


      • nähty on juu...
        Ajettava mutta kirjoitti:

        Kohtuu nopea.

        Juu jotkut sanoo et on nähäny kaikki NFS (not for sale) pelit nii määki. ja mää oon plarannu kaikista viel läpi parhaat autot ja viritykset. Vette ei oo vaikee ajaa eikä nopeekaa mut kokkeilkaas Supraa. 1/4 menee 6.69 ja 1/2 10.11 enkä oo muut ku pistäny virit paikalle. En siis oo kiristelly suorituskykyy. mut varmasti kysees kaikkei vaikein auto dragis hallita. Kokeilkaa ja hämmästykää.... XD


      • Toimii!
        Subaru se on kirjoitti:

        Kulkee kohtuullisen kovaa (pystyy pelaan helposti läpi) mutta ei keuli vaikka mitä tekis.

        Itseasiassa jos joku SAA sen keuliin kertokaa ihmeessä.

        Ota semmonen missä power on on 2-4 tasolla ja sitten joku muskeli auto joku charger yms.


      • joku läski...
        Subaru se on kirjoitti:

        Kulkee kohtuullisen kovaa (pystyy pelaan helposti läpi) mutta ei keuli vaikka mitä tekis.

        Itseasiassa jos joku SAA sen keuliin kertokaa ihmeessä.

        Hanki semmosen amerikanraudan näköne auto mikä nyt onkaa... No siitä sitte tuunaat sitä ja vaihteet on tärkeet et niitten pitäis olla aikas hyviä. Nitroi ei tarvii niin paljoo mut jos haluu nii se lähtee kovempaa tottakai. Siinä pitää olla myös helvetin hyvä pito nii sit se lähtee keulii. Mut sillonku sä keulit nii ei kannata kääntyillä hirveest tai muute menee auto täysii seinää päi ja sit se auto on romuna. Jos rikot sen nii se maksaa sit sen korjaus iha järjettömästi. ;P


      • Subaru se on kirjoitti:

        Kulkee kohtuullisen kovaa (pystyy pelaan helposti läpi) mutta ei keuli vaikka mitä tekis.

        Itseasiassa jos joku SAA sen keuliin kertokaa ihmeessä.

        osta 06 mustang ja pistä taso 3 osat ni keulii ainaki mul


    • srhfnmhfm

      täs on hyvää se et ku kaikki kysyy mite saa auton keulii ni tää tekee sen vahingossa :DDD

      • energy-drunk

        mul on kokemusta kaikista nfs road challengesta lähtien eli pro street tuttu juttu mut ettet nyt vaan oo ajanu keulimis kisaa huomaamattas?


      • energy-drunk

        vastasin väärälle tyypille :D sori


    • energy-drunk

      keulimisen kestoon voi auttaa tietyissä kohissa käytetty buusti

      • Nainen ratissa

        saahan sitä ajaa millä autolla haluaa. Ja minusta corvette on nopea ainakin huomasi, kun ekana kiihytysautona oli Chewrolet Cobalt sillä kyl pärjäs sitten, kun ostin pelissä Corvette c6 sillä pärjäsin pelin loppuun asti. Vaikka se kyllä keulii kiihdytyskisoissa mä oppiin hallitsemaan sen auton. Se on mun pelin toiseksi äkäsin auto ja toiseksi nopein. Nopein auto on mun pelissä Nissan Skyline, joka on nopeusautona yli 800 heppanen.


      • juzziboy
        Nainen ratissa kirjoitti:

        saahan sitä ajaa millä autolla haluaa. Ja minusta corvette on nopea ainakin huomasi, kun ekana kiihytysautona oli Chewrolet Cobalt sillä kyl pärjäs sitten, kun ostin pelissä Corvette c6 sillä pärjäsin pelin loppuun asti. Vaikka se kyllä keulii kiihdytyskisoissa mä oppiin hallitsemaan sen auton. Se on mun pelin toiseksi äkäsin auto ja toiseksi nopein. Nopein auto on mun pelissä Nissan Skyline, joka on nopeusautona yli 800 heppanen.

        dodge charger r/t se on noea ja keuliikin 4vaihteelle asti mul on se kiihdytykses se on 950 heppane iha huippu auto kandee kokeilla


      • jfkfkdkididkdi
        juzziboy kirjoitti:

        dodge charger r/t se on noea ja keuliikin 4vaihteelle asti mul on se kiihdytykses se on 950 heppane iha huippu auto kandee kokeilla

        Mä sain 90k :n nissanille kivat 1084 hepoo ja ihan kelpo nopee


      • EI NOSAA AKEULII
        juzziboy kirjoitti:

        dodge charger r/t se on noea ja keuliikin 4vaihteelle asti mul on se kiihdytykses se on 950 heppane iha huippu auto kandee kokeilla

        miten saat sen niin tehokkaaks saan sen vaan 857 heppaseks .DD


    • yankees12122112

      säädäs vaihteet kuntoon meinaan jokaista vaihdetta erikseen

    • rgtertwert

      mulla on kiihdytys kisoissa yli 1000hp supra. keulimis kisoissa keulii päästä päähän eli 399m vai 499m?

    • moi___

      Ittel 1160konine 911 GT2. Kulkee iha helvetisti mut keulii aina ja lopulta kaatuu, nelivetoo kaipais..

    • anonyymi autoilia

      aatelin tossa et miten voin vaihtaa autoon alustaa ku itellä on GT500 736 hp mut ei keuli välityset kyl on kunnossa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe