Siis että miten larppi kirjoitetaan, vai kirjoitetaanko siinä vain hahmot ja miten se maailma luodaan jossa pelaajat on.. Minulla on aika "loistavia" ideoita mistä voisi kehitellä larpin/larppeja mutten ole itse koskaan larpannut vaikka tiedänkin paljon paremmin kuin eräät täällä keskustelussa pyörijät mitä larppaaminen on... Auttakaa.. Siis ne jotka auttamisen osaa... PS: Jos larpissa on taistelu, osallistuuko vain osa larppaajista siihen (soturit ja sen sellaiset) Vai pitääkö kaikkien osata?
Miten kirjoittaa larppi?
2
633
Vastaukset
- Phobos
Kannattaa varmaan ensin kokeilla muutamaa muiden luomaa larppia. Sitten kannattaa miettiä haluatko sellaisen taistelusysteemin, missä käytetään kestopisteitä vai ei? Ja Tuleeko peliisi taikuutta? Larpissa olevaan taisteluun osallistuu ne hahmot, jotka kokevat että taistelu koskee jollain lailla heitä tai heidän aatteitaan.
Vihjasitko muuten tuolla että tiedät paremmin kuin jotkut täällä keskustelussa pyörivät jutulla kenties minuun?
Mutta mailaa toki minulle, sillä haluaisin auttaa sinua larppisi kanssa.
[email protected] - Meryl
En kylläkään katsonut milloin tämä viesti oli laitettu tänne mutta kannattaa vierailla www.larp.fi joka on suomenliveroolipelaajien oma sivusto jossa käy tuhansia larppaajia.Ei kannata ruveta tekemaan uutta maailmaa jos tuntee hitustakaan olevansa hiukan kyvytön sellaisen tekemiseen.Ei kannata stressata turhaan.Pelimaailmoja voi ottaa kirjoista tai yksinkertaisesti tehdä maailman missä on tasan kaksi jumalaa ja niin yksin ketaisia asioita mitä nyt keksii.taisteluista.taistelut tapahtuvat yleensä itsestään ja kaikki eivät siihen yleensä osallistu jos pelin ideana ei ole suurmättö.Kannattaa tosiaan vierailla Larp.fi'n sivuilla ja vaikkapa kirjautua sisään,jos et ole sitä viekä tehnyt.Sieltä kannattaa kysellä lisää tietoa!!Onnea..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897826
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes944041- 682652
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se741692Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3931616- 641508
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201476Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171141Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841068Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060