parin vaihto 2m+2n

villeveijari

Olimme vaimoni Katin kanssa lomalla Sipoossa tuttavaperheen mökillä. Jari ja Taina olivat meidän vanhoja tuttuja ja olimme sopineet viettävämme muutaman lomapäivän ilman lapsia. Mökki oli kauniilla paikalla järven rannalla, jossa oli hiekkaranta ja kirkas vesi. Heti tullessamme pistin silmälle, että jotain erikoista oli tulossa kun Jari ja Taina katselivat toisiaan ja meitä erilailla kuin ennen. Ensimmäisenä iltana uinnin jälkeen menimme nukkumaan vaimoni kanssa ja rakastelimme hiljaa, että muut eivät kuulisi seinän takaa. Seuraava päivä oli aurinkoinen ja oikein tukalan kuuma. Kävimme uimassa, söimme, saunoimme rantasaunassa ja taas uimme. Iltapäivällä ottaessamme aurinkoa rannalla ja jutellessamme niitä näitä alkoivat Jari ja Taina suudella ja hipelöimään toisiaan. Taina oli seksikäs pakkaus bikineissään ja Jarikaan ei hullumman näköinen. Vaimoni tuli viereeni ja otti Tainasta mallia joka oli jo noussut Jarin päälle. Huomasin Jarin uikkareiden alkavan pullottamaan ja minullakin kihelmöi nivuksissa. ”Mentäiskö uimaan” Jari ehdotti hieman tukalassa tilanteessa. ”Mennään vain, mutta pärjäisköhän siellä ilman uikkareita” Taina ehdotti pilke silmäkulmassa ja alkoi riisumaan Jarin housuja. Samalla huomasin, että minultakin olivat uikkarin kadonneet ja kun yritin saada niitä takaisin vaimoltani hän lähti juoksemaan kohti järveä minun uikkarit kädessään. Lähdin keppi heiluen juoksemaan perässä ja sainkin Katin kiinni lopulta. Kiskaisin Katilta uimapuvun pois ja nakkasin sen rannalla. Kati Hyppäsi syliini ja kaaduimme sylikkäin veteen. Sillä aikaa Jarikin oli saanut Tainan bikinit pois ja he juoksivat kilpaa meitä kohti. Taina isot kiinteät rinnat pomppien ja Jari muna heiluen he sukelsivat veteen. Yhtäkkiä Kati kirkaisin ja katosi pinnan alle. Samalla Kati tilalle nousi Taina joka nauroi ja kaatoi minut veteen. Tunsin Tainan tissit rintaani vasten kun kaaduimme ja hädissäni tarrasin Tainasta kiinni. Räpiköityämme sylikkäin pystyyn huomasin Jarin ja Katin nauravan kippurassa vähän matkan päässä. Purskahdimme nauruun ja lähdimme uimaan Jaria ja Katia kohti. Kun seisoimme kaikki vastatusten ja nauroimme tapahtunutta tunsin kuinka joku tarttui kulliini kiinni. Se ei voinut olla Kati joka oli metrin päässä vaan se oli Taina joka oli melkein mun kainalossa. Tainan käsi alkoi hiljalleen liikkua edestakaisin ja paine alkoi kasvamaan kullissani. Hivuttauduin lähemmäs Tainaa vein käteni pikkuhiljaa ensin Tainan perseelle ja siitä jatkoin matkaa pillulle, joka avautui minulle Tainan levittäessä hieman jalkojaan. Vähän aikaa hierottuamme alkoi tuntumaan niin ihanalta, että puhumisesta tuli vaikeaa. ”Hei Sami, kumpi minusta ja Katista on painavampi. Jaksakko nostaa mua syliisi?” Taina kysyi. ”En tiiä, kokeillaan” sanoin ja nostin Tainan syliini. Pidin toisella kädelläni Tainaa kiinni ja toisella ohjasin kovan kullini Tainan pilluun. Tainan pillu oli aika tiukka ja mahtavan tuntoinen. Emme uskaltaneet paljoa liikkua, ettei muut huomaisi, tunsin kumminkin kun Taina puristeli pillulihaksiaan. ”Kuka lähtis mun kans saunaan” Jari kysyi, joka oli varmaan huomannut leikkimme. Me kieltäydyimme ja Katikin yritti kieltäytyä, mutta Jari sanoi että ei siellä yksin jaksa olla joten Kati lähti Jarin kanssa pienen taivuttelun jälkeen. Saunan oven mentyä kiinni aloimme naimaan niin kovaa kuin vedessä pystyy. Vesi litisi ja lätisi kun työntelin kulliani Tainan pilluun. Jonkun aikaa vedessä naituamme paikat alkoivat väsyä ja siirryimme auringon kuumentamalle laiturille. Taina otti kullini suuhun ja alkoi imemään sitä ensin rauhalliseen tahtiin välillä kielellä lipoen ja loppua kohti tahti kiihtyi. ”Aah, mulla tulee kohta” sanoin ja nostin Tainan pois päältäni ja käänsin hänet selälleen. Suutelin Tainan kiimaisia huulia ja laskeuduin alemmas, suutelin ihania tissejä. Pyörittelin nännejä suussani ja puristelin niitä samalla. Vähitellen aloin siirtyä alemmas kohti pillua samalla tissejä puristellen. Tainan pillu oli märkä ja melkein posliiniksi ajeltu. Taina vikisi hiljaa kun nuolin pillun ympäriltä välissä klitorista hipaisten. Vähän aikaa kiusattuani painoin kieleni pilluun ja aloin nuoleen pillua välillä alhaalta ja välillä ylhäältä. Taina tarttui niskastani kiinni ja painoi päätäni kohti pillua. Kiihdytin tahtiani ja nuolin tussua samalla kun hieroin nännejä. Tainan vikinä voimistui ja siirsin toisen käden pyllynvakoon ja alin etusormella painelemaan anusreikään. Välillä työntelin kieltäni pillureikään ja hieroin peukalolla klitorista, kohta Tainan suusta alkoi purkautuun huohotusta ja vikinää siihen malliin että tiesin kohta orgasmin olevan tulossa. ”Nuole Sami, nuole! Mulla tulee..AAAHHHH! AAAAAH!” Taina alkoi huutaan ja samalla pillulihakset alkoivat supistelemaan. Työnsin etusormen syvemmälle persereikään ja nuolin voimalla pillua tuntien voimakkaan orgasmin värinät suullani. ”Nyt munaa Sami! Äkkiä kullia! AAAHH! AAAHHH!” Taina huusi. Nousin Tainan päälle ja työnsin kivi kovan kullini värisevään tussuun. Tuntui taivaallisen hyvälle työnnellä litisevään pilluun jossa orgasmin värinät hierovat kullia joka puolelta. ”Kovaa Sami, aaaah tulee taas orgasm….AAAAAAAHHHH! AAAH!” Taina huutaa voihkinan välissä. Alkaa kutiseen kiveksissä ja tuntuu että kohta tekee mullaki, hidastan vähän tahtia ja pyöritän kulliani joka puolella Tainan pillussa. Taina tarttuu käsillään perseestäni kiinni ja pakottaa lisäämään tahtia ja naimaan kunnolla. Tunnen Tainan kiimasta limasen sormen peräreiälläni ja silloin kurkustani pääsee voihkaisu. Kullini soutaa Tainan pillussa ja tunnen kuinka orgasmin aallot alkavat pyyhkimään alapäätäni. ”uuuh, nyt mennään kiimapillu, uuuh, mulla tuleeeeee… AAAAHHHH!” huudan ja räjähdän voimalla Tainan sisään. ”Anna tulla vain…AAAAHHH! Anna tulla..AAAAAAh! Mullaki tulee vielä…aaaah!!!AAAAAH!!!” Ja Tainan huutaessa hän saa kolmannen orkun yhtä aikaa minun kans. Jään makaamaan Tainan päälle voimattomana ja tunnen kuinka Taina värisee allani vielä jälkihehkuissaan.

Sillä aikaa kun me Tainan kanssa naimme laiturilla olivat Jari ja Kati nauttimassa sau-nan lämmössä ja samalla toistensa lämmöstä. Aluksi saunassa oli hiljaista ja kumpikin havahtuivat ulkoa kuuluvaan ääneen. ” Voi vittu, sun mies panee mun vaimoa!” Jari huudahti huomattuaan minun ja Tainan naimisen laiturilla. Katikin tuli ikkunaan ja ki-rosi minut tuliseen helvettiin. Jari ja Kati seurasivat tilanteen kehittymistä ikkunasta ja pian Jarilla seisoi kulli kohti kattoa. Kati kumartui katsomaan tarkemmin ikkunasta, mutta huomasikin olevan ihan Jarissa kiinni ja Jarin mulkun olevan melkein suussaan. Jari laittoi käden Katin niskaan ja alkoi kiihottavasti hieroa niskaa ja korvien takaa samalla painaen Katin päätä kohti kivi kovaa jalkojenväliä. Kati kiihottui hieromisesta ja kostoksi minulle otti Jarin ison kullin suuhun ja alkoi nuolemaan ja hieromaan kullia samalla kun katseli minun ja Tainan naintia ikkunasta. Jari huokaisi kiimaisena kun mulkku upposi Katin kuumaan suuhun. Jarin kädet vaelsivat Katin selkää pitkin paka-roille ja siitä alemmas turvonneelle ja kostuneelle pillulle. Jari alkoi hieromaan Katin paisuneita häpyhuulia välissä upottaen kiimanesteistä märän sormen pilluun. Saunas-sa oli niin kuuma että pari joutui siirtymään suihkunpuolelle. Kati meni edellä piukka pylly keikkuen seksikkäästi. Viileä vesi tuntui ihanalta kun Jari ja Kati olivat sylikkäin suihkussa ja nauttivat toisistaan. Jari kanki kovana nosti Katin seinää vasten ja tunki ison kullinsa Katin pilluun. Katista tuntui että koko alapää repeää ja häneltä pääsi ää-nekäs huokaus. Jari oli niin kiimassa minun ja Tainan naimisen katsomisesta ettei voi-nut pidätellä haluaan ja alkoi työntelemään nopeaan tahtiin. Kati ei pystynyt muuta-kun pitämään Jarista kiinni ja työntämään lantiotaan eteenpäin että Jarin olisi helppo naida. Jari ei pystynyt kauaa pidättelemään ja huudon saattelemana ampui lastit Katin pilluun. Juuri silloin astuimme Tainan kanssa suihkuhuoneeseen.

Juttu jäi vähän kesken, jos haluat jatkoa kertomukseen niin pistä mailia [email protected]

KOMMENTOIKAA!!

3

12647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi

      Rupesi seisomaan ihan sikana, soitin kaverilleni että järjestetäänkö parinvaihdot pian...

    • Kisu

      Kiihotuin tekstistäsi, se on aivan ihanaa!

      • voi han

        Oikeesti kirjota lisää ja ihan sairaan nopee mä ekaa kertaa elämäsäni kiihotuin ihan vitusti!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe