Totuus Wiccalaisuudesta

Minä

Wiccalaiset ovat lesboja.

13

1699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lumina

olen kahden lapsen lesboäiti! kiitos tiedoksi annosta:)menempä kysymään mieheltäni..

• MItä varten?

Miksi ihmeessä olet hannkinut miehen ja lapsia sitten?

• Topu

Elämäni muuttui nyt täysin tämän oleellisen tiedon ansiosta! Mikään ei ole enää entisensä. Voi ei! Mihin maailma onkaan menossa. Tuo nyt enää puuttui, että wiccatkin lesboja. Kyllä nyt on maailmankirjat sekaisin.

Minusta kuitenkin vaikuttaa, että analysointikykysi hieman ontuu. Se että kauniit naiset eivät ole sinusta kiinnostuneita, ei tarkoita että he olisivat lesboja. Katso mieluummin peiliin.

Kirjoituksesi paljastaa että kärsit homofobiasta. Tiedät varmaan mitä se yleensä tarkoittaa? ;-)

Miten uskonnollinen ja seksuaalinen suuntautuneisuus korreloivat keskenään? Paitsi siten tietysti että mitä hartaampi kristitty sitä tukahtuneempi seksielämä.

t. Onnellinen noita (Hetero mies, siniset silmät, kengännumero 43)

• Rhea of Cöos

Äh, ja minä kun toivoin olevani ensimmäinen miespuolinen wiccalainen, joka olisi ehättänyt vastaamaan tähän!

Pitäisikö meidän mennä katselemaan housuihimme, jos meiltä on jäänyt jotain huomaamatta? :D

--Rhea, noita(-akka?)

• Polgara

Täytyy nyt heti sanoa että wiccoihin kuuluu miehiäkin ja eräs wiccalaisuuden "isistä" oli Gerald Gardner... joka ikäväkyllä oli mies kuten monet muutkin. Naisvoittoinen uskonto wiccalaisuus kuitenkin taitaa olla muttei se tarkoita että he kaikki olisivat lesboja. Ainahan joukkoon homoseksuaaleja mahtuu kuten muihinkin uskontokuntiin.

Itse en ole wicca vaan noita. Lesboa minusta ei saa tekemmälläkään sillä taidan olla liian pahasti retkussa jätkiin... Anteeksi jos maailmankuvasi nyt romuttuu mutta totuus on ettei wicca=lesbo... :D

Elämäänsä tyytyväinen hetero noita.

• Vilja

Tietääkseeni olen täysin hetero ja samaa mieltä tuntuu miehenikin olevan....

• Qnsäde

Mistäs niin päättelet? Oletko pettynyt ihmissuhteissasi ja sinusta mukava haukkua muita tietämättä asioista totuutta? salli mun nauraa....

• SK_

Tunnen erään naisen joka on wicca ja olen nähnyt hänen suutelevan naista. Näiden todisteiden valossa voi todeta, että kaikki wiccat ovat lesboja.

• asdasdasasd

Vahvistan. Siilitukkaisia feministilesboja.

• LappiWicca

ja varmaan heitä ei ole missään muussa uskontoyhteisössä? :P

• mää

wiccat ei oo lespoi oon ite wicca ja poika

• Joopa joo

No joopa joo! Jos et ole vielä tiennyt niin mieskin voi olla wicca. Tuo oli kyllä nyt HIEMAN kaukaa haettua. Kerroppa meille lisää "tosiasioita". Niin ja oletko edes lukenut yhtään wicca-aiheista opusta?

• Sumukivi

Emmekä ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      77
      6012
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3301
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      2928
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2152
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      28
      2121
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      110
      1970
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1909
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1909
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1558
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      17
      1348
    Aihe