Cumbuco

Tsembalo

Lähdössä ensi keväänä ks.paikkaan. On niin uusi paikka, että mahtaako kellään olla paikasta kokemuksia ?

8

3926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menossa

      Terve,menossa sinne myös helmikuussa -09.Googlesta löytyy jonkun verran tietoa käy vilkaisemassa.

    • hate

      Viime maaliskuussa Fortaleza-Canoa Quebradava reisulla osui postikortti telineestä kortti jossa komeili Cumbucon ranta kuva ja toinen kortti jossa oli Lagoinha Beach.Eikun porukka kasaan ja ensin tuonne Cumbucon kariri beachille 26km Fortalezasta aivan upea paikka,päivä siellä.Parin päivän päästä tuonne Lagoinha Beachille 106 km,sekin yhtä hieno paikka.

    • käväissyt

      Ei kai tuo mikään uusi paikka ole, perinteinen paikka vierailla Fortalezasta ja tehdä buggy-ajeluja dyyneille. Olin huhtikuussa tuolla pari päivää, palveluiden kannalta kovin pieni paikka, joten hetken siellä "lepää" ja tekee ehkä retkiä, mutta ei siellä mielestäni viikkokaupalla kannata lomailla.

      • käväissyt

        Unohdin oikeastaan mainita "keskeisimmän", eli paikka on tunnettu kite surffaajien keskuudessa ja toki jos harrastat ko. lajia, paikka on siihen sopiva ja näin ollen siellä varmaan pidempikin aika kuluu. Silloin kaikkein paras ajoitus matkalle on ilmeisesti kesä-joulukuussa, jolloin on tuulisempaa.


      • 9999

        Onko kys. paikka paljon hiljaisempi kuin Porto De Galinhas ja minkälainen palvelujen suhteen ym???


      • Sinne
        9999 kirjoitti:

        Onko kys. paikka paljon hiljaisempi kuin Porto De Galinhas ja minkälainen palvelujen suhteen ym???

        Tervehdys tässä hyvä sivusto Cumumbosta.

        http://www.cumbuco.nl/introduction.htm

        Siinä hyvä sivusto joka päivitetään tasasin välein.


      • käväissyt
        Sinne kirjoitti:

        Tervehdys tässä hyvä sivusto Cumumbosta.

        http://www.cumbuco.nl/introduction.htm

        Siinä hyvä sivusto joka päivitetään tasasin välein.

        En pysty vertaamaan Porto de Galinhasiin, koska en ole siellä käynyt, mutta mielestäni Cumbucon "keskusta" oli aika aito/karu siinä mielessä, että palveluja ei ollut kovin paljon. Ei siis samanlaista turisti-infrastruktuuria kuin monissa muissa Brasilian rantapaikoissa. Voi toki olla, että sesonkiaikana meininki on eri, mutta silti epäilen, että mikään hulvaton meno siellä olisi.


      • VTKH

        Tere!

        Olen käynyt Cumbucossa muutamia kertoja ja olen hankkinut Kariria beach. ilta lomaasunnon valmistuu huhtikuussa 2009.
        jonka jälkeen aijon viettää pitempiäkin aikoja siellä.
        on rauhaa ja jos haluaa niin miljoonakaupunki 25 minutin päässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1306
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      52
      874
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      74
      789
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      752
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      740
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      737
    9. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe