Muistatteko vielä Kajaanin kylähulluja, ketäs niitä olikaan ja monihan on vielä hengissä?
Kainuun kylähullut
3
1133
Vastaukset
- varmaan olla
kajaanin kylähullut otsikossa, koska niitä hulluja löytyy maakunnastakin, muhevia persoonia,
parhaat jo edesmenneitä.- edustaja, täys- kylähullu
Olisin halunnut ELMA-messuille edustamaan, mutta ei ollut kait rahaa.
Onhan siellä ennenkin oltu ja edustettu.
Siitä on puhuttu kovasti ja ihmisten mieliin on jääty.
Kyllä minulle kelpaa Puolangan kylähullu edustus.
Eikä tarvii ottaa viinaa kyetäkseni esiintymään kylähulluna.
Sitten viellä kertoisin ihan elävästä elämästä kokemuksia Puolangan "herrojen" viisauksia.
Kyllä tulis taas mainosta, tulisi erilaista kuin aiemmista ELMA-edustuksista.
- Anonyymi
Siellä sitten pitää olla keksijä jo syntyessään,omatoiminen,lapsinero,spontaani ja omatoiminen.Siellä eivät ketkä tahansa idiootit pärjäisi.Ne ovat yhteiskunnan,leikkauslistan ja verojen ulkopuolella siksi,koska ovat onnistuneet huoltovarmuudessaan sen verran hyvin,mihin kuka tahansa ei pysty.Laun ja veroyyajan koura ei sinne yllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943582
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442937Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742416- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202147- 1172108
- 621994