...Greed.
-> Nightwish = saatananpalvontaa
Master...
5
583
Vastaukset
- bändi ei
kaupittelisi itseään vaarallisena ja kapinallisena?
- ddsadssad
Nightwish= yössä tehty toivo, yön toivo etc, mutta en ainakaan omalla englannin kielellä osaa yhdistää sitä sanaan saatananpalvonta?
"One last perfect verse
Is still the same old song
Oh Christ how I hate what I have become
Take me home
Getaway, runaway, fly away
Lead me astray to dreamer`s hideaway
I cannot cry `cause the shoulder cries more
I cannot die, I, a whore for the cold world
Forgive me
I have but two faces
One for the world
One for God
Save me "
Poet and the pendulumista.. että tulipa murrettua tuokin harhaväite. Niin ja Tuomas käyttää usein ristiä..- miettinyt vähän
kristittyjä gootteja. Heitä kiehtoo dualistinen hyvyys ja pahuus, sekä kristinuskon saatanan houkutukset.
Nightwishin Kiss While Your Lips Are Red mun mielestä edustaa just sitä lajityyppiä. Video varsinkin tuo esiin sen kiusaukseen houkuttelun demonisuuden.
- haukkuu
ex-laulajan aviomiestä, ei palvo saatanaa.
- the child
biisissä vasemman käden polun seuraaminen rinnastetaan myrkyn nielemiseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024218
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat953152Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431589Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191438Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251375Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58331367Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271341Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161130Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151053