Mallorca, alcudia

anni-manni

Onko Alcudiassa mitä kauppoja? Zaraa, Mangoa?

6

3264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • don luis

      löytyy alcudiasta,zarasta luulen,että vain palman tienoolla muutama liike?

      • jepjaaa

        okei, entä onko muita "nuorten" tai lasten liikkeitä? :) kiitos.


      • jojo
        jepjaaa kirjoitti:

        okei, entä onko muita "nuorten" tai lasten liikkeitä? :) kiitos.

        1 pieni Mangon liike löytyy, mutta siinä se valitettavasti sit onkin.

        Tosi huonosti siis shoppailumahdollisuuksia, jos ei sellaiseksi lasketa kojuja jotka myyvät pyyhkeitä, T-paitoja ja varvassandaaleja. Mutta bussilla on maailman helpoin (ja halpaa) mennä Palmaan ostoksille. Sieltä löytyykin sitten jo vaikka mitä; isoja kauppakeskuskia (El Corte Ingles, Porto Pi jne.) ja sitää Zaraa, Bershkaa yms. Palma on muutenkin niin ihana kaupunki että kannattaa käydä! Muistakaa kuitenkin siesta, eli aamulla varhain kannattaa jo mennä, vaikkakin isommissa kauppakeskuksissa ei siestaa siellä pidetäkään.


      • alcudiassa / mallorcalla
        jojo kirjoitti:

        1 pieni Mangon liike löytyy, mutta siinä se valitettavasti sit onkin.

        Tosi huonosti siis shoppailumahdollisuuksia, jos ei sellaiseksi lasketa kojuja jotka myyvät pyyhkeitä, T-paitoja ja varvassandaaleja. Mutta bussilla on maailman helpoin (ja halpaa) mennä Palmaan ostoksille. Sieltä löytyykin sitten jo vaikka mitä; isoja kauppakeskuskia (El Corte Ingles, Porto Pi jne.) ja sitää Zaraa, Bershkaa yms. Palma on muutenkin niin ihana kaupunki että kannattaa käydä! Muistakaa kuitenkin siesta, eli aamulla varhain kannattaa jo mennä, vaikkakin isommissa kauppakeskuksissa ei siestaa siellä pidetäkään.

        Hyvä kohde shoppailuun on Festival park.
        täynnä tehtaanmyymälöitä, ja vielä suht edullisia.

        sijaitsee Incan ja Palman välissä moottoritien varressa
        tässä vielä osoite:
        http://www.festivalpark.es/indexen.php


      • ---
        alcudiassa / mallorcalla kirjoitti:

        Hyvä kohde shoppailuun on Festival park.
        täynnä tehtaanmyymälöitä, ja vielä suht edullisia.

        sijaitsee Incan ja Palman välissä moottoritien varressa
        tässä vielä osoite:
        http://www.festivalpark.es/indexen.php

        Kuinka kaukana suunnilleen Festival Park on Palman kaupungista? Sinne pääsee varmaankin bussilla?


      • jepujees
        --- kirjoitti:

        Kuinka kaukana suunnilleen Festival Park on Palman kaupungista? Sinne pääsee varmaankin bussilla?

        kato täältä:
        http://www.festivalpark.es/indexen.php

        - vasemmassa reunassa: About us -> how to get there


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1896
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    10. Näin juhannuksena tuttu nainen

      Harrastettaisiin sitä kovasti, yhdessä. Tunteeni tiedät kun ne ilmaisin. Olet koko ajan mielessä, houkuttelevana, halutt
      Ikävä
      27
      406
    Aihe