Suunnitteletko kesälomaa Roomassa? Tarvitsetko suomalaista lastenhoitajaa kun itse kierrät museoita ja historiallisia nähtävyyksiä, tai haluat viettää rentouttavaa iltaa ravintolassa ilman lapsia?
Olen 24-vuotias suomalainen luokanopettaja ja asun Roomassa. Olisin kiinnostunut toimimaan satunnaisesti lastenhoitajana ja olen käytettävissä toukokuun alusta elokuun loppuun. Mikäli siis olette tulossa kaupunkiin kesälomalle ja tarvitsette koulutettua ja kokenutta lastenhoitajaa Roomassa, niin ottakaapa yhteyttä (tähän ketjuun voi jättää yhteydenottopyynnön/emailosoitteen niin lähetän sähköpostia). Tunnen kaupunkia ja voin myös toimia pienimuotoisena "matkaoppaana" lastenhoitajan työn ohessa (eli voin auttaa kaupungilla liikkumisessa, suositella kohteita yms.), vaikkakaan varsinaisia matkaoppaan töitä en tee.
Loma Roomassa? Tarvitsetko lastenhoitajaa?
Lastenhoitaja Roomassa
0
381
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417044
- 323958
- 463384
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402078